IsaacCuenca wilt een date met je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben afzeikenswaardig; vrijgezelle dame, 2 katten, 1 vogel..
Enjoy
Je hebt een vogel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben afzeikenswaardig; vrijgezelle dame, 2 katten, 1 vogel..
Enjoy
Owh, dat specifieke onderwerp MOET via dm?quote:
Ja, ik wou praten over jou, nog nooit was ik zo gefascineerd door de verschijning van een vrouw met zo'n uitstraling als jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat specifieke onderwerp MOET via dm?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:19 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ja, ik wou praten over jou, nog nooit was ik zo gefascineerd door de verschijning van een vrouw met zo'n uitstraling als jij.
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die op jonkies zitten te wachten van die leeftijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:20 schreef hoofdhead het volgende:
Isaac, ze vind jonkies niks zei ze, je maakt dus extreem veel kans want ze is dus hopeloze voor een fresh cock.
Hoe oud is IsaacCuenca dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die op jonkies zitten te wachten van die leeftijd.
Ik eigenlijk ook niet of ze moet een super persoonlijkheid hebben.
Owh, of ik kan pijpen? Ja hoorquote:
hoeveel jongens heb jij tot dusver gepijpt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, of ik kan pijpen? Ja hoor
Je hebt dus nooit een degelijke vaste relatie gehad?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, of ik kan pijpen? Ja hoor
Dat vraag je een dame nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel jongens heb jij tot dusver gepijpt?
LOLquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel jongens heb jij tot dusver gepijpt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |