Wishfull...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:45 schreef hoofdhead het volgende:
[..]![]()
Niemand leest het, je kan gewoon naaktfoto's pleuren en werkelijk niemand zal het zien
die frontpage is toch een teringbende waar alleen censuur heerst met dat min/plus systeem. Nog nooit zo'n gefaald kut systeem gevonden, maarja dat zal Danny's zorg niet zijn. Die haalt alleen maar geld binnen en gebruikt figuren zoals jou als zijn persoonlijke slaafje.quote:
ik wist nog toen jij administrator was, ik kwam toen dagelijks met plezier naar dit forumquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb KLB nooit gemod, hooguit af en toe de ergste bagger gesloten als FA.
Gooi het er uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die frontpage is toch een teringbende waar alleen censuur heerst met dat min/plus systeem. Nog nooit zo'n gefaald kut systeem gevonden, maarja dat zal Danny's zorg niet zijn. Die haalt alleen maar geld binnen en gebruikt figuren zoals jou als zijn persoonlijke slaafje.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wist nog toen jij administrator was, ik kwam toen dagelijks met plezier naar dit forum
Preventiefquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:47 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Weer je grootheidswaanzin, denk je weer dat het op jou gericht is met de naaktfoto's
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wist nog toen jij administrator was, ik kwam toen dagelijks met plezier naar dit forum
Als ik vrijwilligerswerk zou doen, zou dat waarschijnlijk zijn om minder bedeelden te helpen, hopelijk een wezenlijk verschil te maken in levens van mensen die dat goed kunnen gebruiken. Niet om één of andere individuele ondernemer te helpen zijn levensstijl te bekostigen. Maar ieder zo zijn ding I guess.quote:
Misschien was hij gewoon ongesteld?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was namelijk ook rood. En niet donkerblauw zoals die opa
Dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was namelijk ook rood. En niet donkerblauw zoals die opa
None of your businessquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ik vrijwilligerswerk zou doen, zou dat waarschijnlijk zijn om minder bedeelden te helpen, hopelijk een wezenlijk verschil te maken in levens van mensen die dat goed kunnen gebruiken. Niet om één of andere individuele ondernemer te helpen zijn levensstijl te helpen bekostigen. Maar ieder zo zijn ding I guess.
Nee, Whiskers2009 wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien was hij gewoon ongesteld?
Misschien vind ze het leuk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ik vrijwilligerswerk zou doen, zou dat waarschijnlijk zijn om minder bedeelden te helpen, hopelijk een wezenlijk verschil te maken in levens van mensen die dat goed kunnen gebruiken. Niet om één of andere individuele ondernemer te helpen zijn levensstijl te helpen bekostigen. Maar ieder zo zijn ding I guess.
Ik vertel je slechts hoe ik er zelf in zou staan en dat is als je 't mij vraagt alleszins mijn zaak.quote:
Uitgebuit worden? Ik weet nog wel een veld met asperges die nodig gestoken moeten worden. Dolle pret!quote:
Nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |