ben jij schizofreen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
*hangt aan en vat witte wijn* Inmiddels *moet wel*
En een mot in het mijne.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sluit het, remlof.
Jij bent nog steeds een mod in mijn hart.
FAquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sluit het, remlof.
Ik mis de knoppen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sluit het, remlof.
Is dat jouw fetish?quote:
Niks mis mee met KLB modden, het is toch allemaal bagger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis de knoppen.
Maar KLB heb ik nooit willen modden.
Jij valt op 'lekker hoerig'quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik val op vrouwen met mooie nagellak
*rilt*quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Op hun tepels en om hun navel. Ik ook. Is normaal toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Al ff jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zit jij tegenwoordig in de fp redactie, really?
Ik wist nog toen jij dit forum modde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis de knoppen.
Maar KLB heb ik nooit willen modden.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik wist nog toen jij dit forum modde.
Dat waren de tijden. Ik voelde een vorm van democratie destijds, er bestond geen hierarchie.
Opdat ik nooit vergeet.
Ik val op vrouwen met mooie tieten, maar ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb KLB nooit gemod, hooguit af en toe de ergste bagger gesloten als FA.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik wist nog toen jij dit forum modde.
Dat waren de tijden. Ik voelde een vorm van democratie destijds, er bestond geen hierarchie.
Opdat ik nooit vergeet.
neger watquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op hun tepels en om hun navel. Ik ook. Is normaal toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |