SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
het wordt zo nog veel doderquote:
Ow, diequote:
quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Het was even zoeken maar dit is wel gaaf, er komen nogal wat van zijn personages voorbij
Foto van het eindresultaat van je vloer?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Zo, ik laat het klussen vanavond ook weer voor wat het is.
doe je goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Zo, ik laat het klussen vanavond ook weer voor wat het is.
Morgen moet ik nog 1 klein stukje in de gang doen, dan ga ik hier de teringzooi opruimen, en dan ga ik een foto maken!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Foto van het eindresultaat van je vloer?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen moet ik nog 1 klein stukje in de gang doen, dan ga ik hier de teringzooi opruimen, en dan ga ik een foto maken!
Ik slaap wel goed na een dag zo stevig werken.....mits ik het 's avonds wel los kan laten en de boel zonder tegenzin kan doorschuiven naar de volgende dag.quote:
preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet ik alleen nog wat plinten tegen de muren aanplempen, her en der wat kitten, wat stukken behang corrigeren, lampen ophangen en dan is de kamer in principe klaar.quote:
als je het snel zegt is het niksquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen nog wat plinten tegen de muren aanplempen, her en der wat kitten, wat stukken behang corrigeren, lampen ophangen en dan is de kamer in principe klaar.
In de gang moet 1 afgebrokkeld stuk stucwerk weer aangesmeerd worden, wat behangen & sauzen en dan is de gang ook klaar. Misschien sla ik de gang wel ff over en ga ik eerst boven een slaapkamer in orde maken.
Ooit een keer op een foto-site aan een wedstrijd "horror" meegedaan, waarbij je alleen gebruik van filters mocht maken, maar verder mocht je de foto niet bewerken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je het snel zegt is het niks
als je verstandig bent maak je eerst beneden gewoon helemaal af, heb je in ieder geval een rustpunt in huisquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Ja die plinten zijn wel ff wat werk; op maat zagen, gronden, schilderen en bevestigen. (Ik schilder ze voor ik ze bevestig, zodat mijn mooie nieuwe vloer niet smerig wordt.
)
Misschien dat ik ook dat ga uitstellen naar nadat ik de slaapkamer gedaan heb.
Nog wat speciaals op die foto;s kunnen ontdekken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een keer op een foto-site aan een wedstrijd "horror" meegedaan, waarbij je alleen gebruik van filters mocht maken, maar verder mocht je de foto niet bewerken.
Ik heb een foto van een oude begraafplaats in mijn oude woonplaats gemaakt; ik heb de 2e plaats gewonnen toen. (De winnaar had een foto van een grote brug in Londen waarbij de mist er van af naar beneden dwarrelde.)
Ik had alleen wel een erg dubbel gevoel om met een camera over die begraafplaats te lopen terwijl er ook mensen rouwden.Ik heb dan wel foto's gemaakt van het deel dat meer dan een eeuw oud is, maar dan nog...
Heb je gelijk in, maar ik heb nu al mijn kleren enzo nog in dozen zitten, omdat ik mijn klerenkast nog niet in elkaar kan zetten voordat er minstens 1 muur in orde is gemaakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je verstandig bent maak je eerst beneden gewoon helemaal af, heb je in ieder geval een rustpunt in huis
Whehehe dat niet nee!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog wat speciaals op die foto;s kunnen ontdekken?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:22 schreef ToT het volgende:
Ook een keer op een spirituele site meegemaakt, was een user die op elke foto die ze maakte een orb zag met een rare structuur, en op elke foto stond-ie op exact dezelfde plaats en was steeds exact even groot.
"Is dit een geest die mij volgt?"
Ik: "Wat voor merk camera heb je?"
Die user: "Een Trust, hoezo?"
Ik: "Daar heb je je orb al: er zit gewoon een kutlens in!" (Okee in iets nettere bewoordingen.)
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:22 schreef ToT het volgende:
Ook een keer op een spirituele site meegemaakt, was een user die op elke foto die ze maakte een orb zag met een rare structuur, en op elke foto stond-ie op exact dezelfde plaats en was steeds exact even groot.
"Is dit een geest die mij volgt?"
Ik: "Wat voor merk camera heb je?"
Die user: "Een Trust, hoezo?"
Ik: "Daar heb je je orb al: er zit gewoon een kutlens in!" (Okee in iets nettere bewoordingen.)
Die structuur was ook 100% symmetrisch aan alle kanten, dus leek het me al sterk dat we met een blob ectoplasma te maken hadden!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:29 schreef knokkels het volgende:
Hit Me With Your Rhythm Stick
We gingen met de klas Japans een keer 24 uur op en neer naar Parijs. Wij daar rondstruinen in het Japanse quartier.
Mijn docent Japanse spreekvaardigheid heeft de hele tijd Japanse whiskeys zitten tanken en dus was hij stomdronken in de bus terug.
Constant mijn andere (vrouwelijke) docente lastig vallen:
"Wesselius Senseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii: HIT ME WITH YOUR RHYTHM STICK!!!!"
Maar het spookt daar welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:30 schreef ToT het volgende:
Ook meegemaakt: in Brummen staat een oud landhuis waarvan de bewoner (een baron) in de 2e Wereldoorlog gefusilleerd is door de Duitsers omdat hij Joden hielp; dat is aan de achterkant van het landhuis zelf gebeurd, tegen de muur ervan.
Zijn vrouw heeft het allemaal meegemaakt en is helemaal doorgedraaid en is uiteindelijk in een inrichting beland. Ze is inmiddels overleden, maar har laatste wens was dat er NOOIT meer iemand mocht wonen in dat landhuis.
Nu zie je dat (waarschijnlijk door de kinderen) er een luxe villa direct tegenaan gebouwd is, en het pand helemaal in verval raakt.
Dit staat ook op een website over spookhuizen, want die baron schijnt nog rond te spoken in dat huis.
Er staan wat foto's van de buitenkant van het pand op die site.
Ikzelf ben er naar toe gegaan en heb ook foto's gemaakt, maar zag dat de klok op de gevel een heel andere tijd aangaf dan op de foto's van die spooksite.
Ik mail mijn foto's naar hen toe.
Krijg ik als antwoord: "ZIE JE WEL!!!! Het spookt er!!! Hoe kan die klok anders lopen?"
Ik bekeek mijn foto's nog een keer en zag wat vluchtige reparaties aan de luiken voor de ramen.
Volgens mij zijn het gewoon de bewoners van die villa die af en toe wat noodreparaties doen (zeker een monumentaal pand of zo), en af en toe het mechanisme van de klok opwinden om te voorkomen dat het vastroest of zo.
Hola Robquote:
Luisteren wel, verder netwerkproblemenquote:
Dat sucks....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luisteren wel, verder netwerkproblemen
blijft een prachtig nummerquote:
blijft toch een klassiekerquote:
webeequote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
Zo, was ik weer.Broerlief is terug van vakantie.
Danke!quote:
dat is pure horrorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Danke!
Pffff hij heeft bij een tussenlanding 4 uur lang in een vliegtuig moeten wachten omdat een computer defect was. En daarna nog 13 uur vliegen!
Nicequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Maar de vakantie is heel erg tof geweest. (Filippijnen)
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Graag niet veel verzoekjes, maar is er een dode die speciaal in deze show moet, let me know
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:07 schreef Fogel het volgende:
Yo, yo, check, mic, check, one two, two two, one two.
U gaat zo draaien?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:07 schreef Fogel het volgende:
Yo, yo, check, mic, check, one two, two two, one two.
Vind je het gek dat die man dood is? Beetje met gebroken vleugels proberen te vliegen.quote:
Het lag aan het nummer, MC Fogel helpt alleen evenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die man dood is? Beetje met gebroken vleugels proberen te vliegen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lag aan het nummer, MC Fogel helpt alleen even
dat is best knapquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
2Pac heeft netzoveel albums ná zijn dood uitgebracht als bij zijn leven
Ik nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Iemand bezwaar als ik verleng tot 22:30?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Iemand bezwaar als ik verleng tot 22:30?
niet perse, dus stuur ff namen rugnummers en een nummer waar hij zeker in gespeeld heeftquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:19 schreef Fogel het volgende:
De bassist van Madrugada is dood. Of gaat het over de zangers?
Glenn Miller?quote:
jouw niet zo heel erg favoriete genrequote:
dat zijn ze wel zo'n beetje... en helipcopterongelukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Maar welke categoriën zijn nu al geweest: Vliegtuigongelukken, autoongelukken, ziekte, doodgeschoten, overdosis......
Overdosis jazzquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Maar welke categoriën zijn nu al geweest: Vliegtuigongelukken, autoongelukken, ziekte, doodgeschoten, overdosis......
Niemand verdronken, omgekomen bij een natuurramp, geëlectrocuteerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn ze wel zo'n beetje... en helipcopterongeluk
Of op schrikdraad gepiest waar per ongeluk continu stroom op stond?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niemand verdronken, omgekomen bij een natuurramp, geëlectrocuteerd?
die is niet dood, die leeftquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:28 schreef ToT het volgende:
Komt old blue eyes nog langs?
En Shaffy?
Dat valt toch in de laatste categorie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Of op schrikdraad gepiest waar per ongeluk continu stroom op stond?
geen ideequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niemand verdronken, omgekomen bij een natuurramp, geëlectrocuteerd?
quote:
De één is in '98 overleden, de ander in '09.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat valt toch in de laatste categorie?
Ow shit, it was, it was...... youquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Fogel het volgende:
Een thema kan ook zijn nummers waar mensen in dood gaan.
M&M heeft Stan.
Nick Cave - Where the Wild roses grow
etc etc
Therapy? - Diane.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Fogel het volgende:
Een thema kan ook zijn nummers waar mensen in dood gaan.
M&M heeft Stan.
Nick Cave - Where the Wild roses grow
etc etc
gooi dat allemaal ff in een PM wordt dat een nieuwe showquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Therapy? - Diane.
Disturbed - Down with the sickness Is niet 100% duidelijk in het nummer.
Shakespeare's sister - Stay
Dokter Bernhard!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Therapy? - Diane.
Disturbed - Down with the sickness Is niet 100% duidelijk in het nummer.
Shakespeare's sister - Stay
Dokter Bernhard!
Death by Heart attackquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef ToT het volgende:
Maarre met Ol' blue eyes bedoelde ik dus Sinatra he.
Doet me aan Roy Orbinson denken (niet qua stem, maar qua stijl)....ook eentje die in de show zou kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft toch wel een hele fijne band
die staat ook in de lijstquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan Roy Orbinson denken (niet qua stem, maar qua stijl)....ook eentje die in de show zou kunnen.
zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Je begon ook met Robin Williams, dus Marilyn mag ook
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef knokkels het volgende:
Iets van de Lifers Group? Die hebben en wat moorden op hun geweten, en er zullen er nu wel een paar dood van zijn
Hmmm dat hazenslaapje was ook maar net niets
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke, ik heb al 2 nummers voor mijn show: Killing Artists
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke, ik heb al 2 nummers voor mijn show: Killing Artists
Easy E: Aidsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef ToT het volgende:
Oh! Run DMC kan natuurlijk ook, en weer een andere manier van sterven: hij is vermoord.
Dan kan John Lennon ook.
zijn er al een paar geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef ToT het volgende:
Oh! Run DMC kan natuurlijk ook, en weer een andere manier van sterven: hij is vermoord.
Dan kan John Lennon ook.
Dat is Freddy Mercury.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Queen is toch al geweest?
En Symph gaat volgens mij GEEN René Klijn draaien!
Oh, in die hoek, dan ook D12quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is Freddy Mercury.
Easy E is van NWA
Nou ja, was
Freddiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed geradenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las het verkeerd!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is Freddy Mercury.
Easy E is van NWA
Nou ja, was
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Amy was toch een fucking goede zangeres
ik heb zijn rastabroer klaar staanquote:
Ow, ik dacht al hoe kan je nu aan loodwitvergiftiging acuut doodgaanquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al hoe kan je nu aan loodwitvergiftiging acuut doodgaan
There's nothing easy about death bub, nothingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las het verkeerd!Ik dacht dat je een easy onderwerp had gevonden!
Overdosis marijuana? Dakanniejohquote:
Ja serieus: hij had kanker aan zijn voet en een amputatie zou hem makkelijk gered hebben, maar bij rastafari moet het lichaam intact blijven. (Ook geen piercings of tattoo's) Hij weigerde dus.quote:
snel inkomend projectiel in vitale organen, dat doet dat welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al hoe kan je nu aan loodwitvergiftiging acuut doodgaan
http://www.nydailynews.co(...)ax-article-1.1566588quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Overdosis marijuana? Dakanniejoh
quote:
Scherpquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja serieus: hij had kanker aan zijn voet en een amputatie zou hem makkelijk gered hebben, maar bij rastafari moet het lichaam intact blijven. (Ook geen piercings of tattoo's) Hij weigerde dus.
I know ....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja serieus: hij had kanker aan zijn voet en een amputatie zou hem makkelijk gered hebben, maar bij rastafari moet het lichaam intact blijven. (Ook geen piercings of tattoo's) Hij weigerde dus.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat wordt dan een beetje lastig
Geloof maakt meer kapot dan drank goed kan maken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know ....
Voedt mijn huidige mening alleen nog maar meer
Je moet ongeveer 15 kilo in 24 uur roken wil je een overdosis krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.nydailynews.co(...)ax-article-1.1566588
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je moet ongeveer 15 kilo in 24 uur roken wil je een overdosis krijgen.
Dat staat ongeveer gelijk aan een joint (flinkerd) per minuut. En dat zonder eten, slapen, drinken enzo ... Dan wordt het moeilijk
Hehehe weet ik joh!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat staat ongeveer gelijk aan een joint (flinkerd) per minuut. En dat zonder eten, slapen, drinken enzo ... Dan wordt het moeilijk
Hasjolie redt je het misschien wel mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
nou ja, waar we het van de week over hadden...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Geloof maakt meer kapot dan drank goed kan maken?
Ja dat van mij was ff een samenvatting.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, waar we het van de week over hadden...
op dit moment wordt de wereld er letterlijk door vernietigd...
Ik denk dat je na een tijdje gewoon helemaal weg bent, lang voordat je überhaupt enige vergiftigingsverschijnselen krijgt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hasjolie redt je het misschien wel mee.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat je na een tijdje gewoon helemaal weg bent, lang voordat je überhaupt enige vergiftigingsverschijnselen krijgt.
Er is niets mis met het geloven in iets. Ook niet in een religie. Alleen als het extremistisch wordt, en het over het (ver)oordelen van andere mensen en hun opvattingen gaat, danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat van mij was ff een samenvatting.
Geloven is goed, maar religie is de kanker van de wereld (zonder disrespectvol over die ziekte te willen doen).
Jah echt...quote:
Ook buiten extremisme: religie draait vaak om macht en geld. 10% van je inkomsten aan de kerk geven en doen wat meneer pastoor zegt, maar ook bij de hindoe's dat je minstens een x aantal keren per jaar naar de tempel moet en daar moet betalen, en je moet minstens 1x in het hoogste deel komen, en elk deel dat hoger in de tempel is, kost meer om te betreden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is niets mis met het geloven in iets. Ook niet in een religie. Alleen als het extremistisch wordt, en het over het (ver)oordelen van andere mensen en hun opvattingen gaat, dan
Je gaat er vast fijn van trippen. Aan de andere kant, als er een hogere dosis CBD in zit tov THC, heeft het nog goede invloeden (bewezen voor o.m. MS, kankerpatiënten, spasmes enz)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
Bijna pure THC dat spul, dus goed zal het niet zijn
"Hail satan! Kill the pope! Don't eat your vegetables! Your mom is stupid!"?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat als ik deze achteruit draai dat ik hem dan nog helemaal mee kan zingen
de 10de is bij de katholiekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook buiten extremisme: religie draait vaak om macht en geld. 10% van je inkomsten aan de kerk geven en doen wat meneer pastoor zegt, maar ook bij de hindoe's dat je minstens een x aantal keren per jaar naar de tempel moet en daar moet betalen, en je moet minstens 1x in het hoogste deel komen, en elk deel dat hoger in de tempel is, kost meer om te betreden.
Daarom zei ik dat geloven op zich wel goed is!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de 10de is bij de katholieken
En verwar het instituut kerk (of soortgelijk instituut) niet met het individueel geloven.
En met een redenquote:
ik vind dit echt een prachtig nummerquote:
Gelukkig hou ik van kaasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dit echt een prachtig nummer
Ja idd, imagine hoef ik ook niet meer te horen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Symphonic het volgende:
ik hooor deze 1000x liever dan het uitgekauwde Imagine
Imagine moeten ze verbiedenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Symphonic het volgende:
ik hooor deze 1000x liever dan het uitgekauwde Imagine
Mits jong genoegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je dat in je oortjes stoppen?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef bjanaan het volgende:
Avond![]()
Pff ben op zijn zachts gezegd best moe eerst die gillende kids begeleiden en daarna bootcampen door het bos!
De Dijk - De Stad Amsterdamquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Imagine moeten ze verbieden
Maar dan hoor ik liever Amsterdam
En morgenochtend gewoon om 06:00 weer reveille?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef bjanaan het volgende:
Avond![]()
Pff ben op zijn zachts gezegd best moe eerst die gillende kids begeleiden en daarna bootcampen door het bos!
die ga ik binnenkort een keer voor je draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Imagine moeten ze verbieden
Maar dan hoor ik liever Amsterdam
Symph heeft mijn favoriet al gedraaid vanavond. Jacques Brelquote:
Nee hoor morgen lekker vrij, die kids moeten uiterlijk 04:00 in hun tentje liggen en 07:00 weer op en top!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En morgenochtend gewoon om 06:00 weer reveille?
Hup dan, snel inliggen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef Symphonic het volgende:
als ik deze hoor, dan vind ik Rene Klijn bijna leuker
En dat geloof jijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nee hoor morgen lekker vrij, die kids moeten uiterlijk 04:00 in hun tentje liggen en 07:00 weer op en top!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
1 dag moi weer en de temperatuut is hier de 30 graden alweer voorbij
mijn kamer is weer pannasquote:
luister al even meequote:
Die gaan het dus zwaar krijgen morgenochtend. Potten, pannen, harde toeters en muziek als ze net slapenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nee hoor morgen lekker vrij, die kids moeten uiterlijk 04:00 in hun tentje liggen en 07:00 weer op en top!
Gewoon in je pendek rondlopen jonguhquote:
Wat broertje zegtquote:
Wel zielig ze moeten eerst allemaal spelletjes doen en daarna mogen ze pas ontbijten ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die gaan het dus zwaar krijgen morgenochtend. Potten, pannen, harde toeters en muziek als ze net slapen
Dan gaat de mic schuif niet dichtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon in je pendek rondlopen jonguh
rochel ende splutquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan gaat de mic schuif niet dicht
en morgen weer 16 graden?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
1 dag moi weer en de temperatuut is hier de 30 graden alweer voorbij
Lekker man zelfgemaakt kippensoepje is het best!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
rochel ende splut
Ik ben nog steeds ziek.
Morgen even naar de winkel waggelen voor ingrediënten voor kippesoep
ik zit onder een dakkapel waar de zon de herle dag op staat, de temperatuur doet er niet eens echt toe..quote:
Tip van muis, ff extra chili's meenemen, en die mee laten trekkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
rochel ende splut
Ik ben nog steeds ziek.
Morgen even naar de winkel waggelen voor ingrediënten voor kippesoep
INderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Lekker man zelfgemaakt kippensoepje is het best!
quote:
Ik kiep er altijd een schep sambal in, net zo makkelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tip van muis, ff extra chili's meenemen, en die mee laten trekken
Jij?quote:
Laatst nog tochquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een tijdje niet meer gedraaid he?
Ik heb vandaag weer 2 flinke flessen sambal ingeslagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kiep er altijd een schep sambal in, net zo makkelijk
Ow!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Laatst nog toch
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Laatst nog toch
Dat gaat er ook zeker in.... en wat gember. Nu maar hopen dat ik morgen nog alle ingreiënten weet, of überhaupt weet waar ik ook weer voor kwam. Vorige keer voor 5 dingen 2.5 uur in de winkel rondgezworvenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tip van muis, ff extra chili's meenemen, en die mee laten trekken
En met wat citroengras wordt het nog meer een thaise kippensoepquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat gaat er ook zeker in.... en wat gember. Nu maar hopen dat ik morgen nog alle ingreiënten weet, of überhaupt weet waar ik ook weer voor kwam. Vorige keer voor 5 dingen 2.5 uur in de winkel rondgezworven
Moment.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me ff op het rooster slingeren?(Kan ik ook, maar ik moet muziek uitzoeken!
)
Maakt die hele karige magnetronmaaltijden ook weer eetbaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 flinke flessen sambal ingeslagen.
Helaas wel oelek, aangezien de sterkere soorten niet in zo'n grote verpakking verkrijgbaar zijn.
Ik heb in drie dagen een pot sambal waar ik normaal iets langer mee doe helemaal leeggehaald.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 flinke flessen sambal ingeslagen.
Helaas wel oelek, aangezien de sterkere soorten niet in zo'n grote verpakking verkrijgbaar zijn.
quote:
Ben niet zo'n fan van Serehquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met wat citroengras wordt het nog meer een thaise kippensoep
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb in drie dagen een pot sambal waar ik normaal iets langer mee doe helemaal leeggehaald.
Dat dusookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met wat citroengras wordt het nog meer een thaise kippensoep
Donequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me ff op het rooster slingeren?(Kan ik ook, maar ik moet muziek uitzoeken!
)
Ik ben niet zo'n fan van Jaimyquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat dusook![]()
Hmmmm Thaise mosselen van Jaimy Oliver
Sambal Brandal? Hmmm brandde niet eens.quote:
het was echt een slagveldquote:
Ja vond ik ook best meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sambal Brandal? Hmmm brandde niet eens.
Ja als je mij op had gegeten was ik hier niet meerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Grmbl, vandaag op het werk mijn bjanaan niet opgegeten, maar wel laten liggen. En heb nu wel zin in wat fruit.
Ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Jaimy
Hij werkt zo rommelig.
Iemand anders is sneller geweestquote:
Er is zoveel mooie NL talige muziekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik wilde er een Nederlandstalige show van maken, maar ik heb daar toch niet zo'n zin in!
Bløf is top man!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er is zoveel mooie NL talige muziek
Maar geen Blof aub daar ga ik van braken
Er schijnt er hier een in het topic te liggenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Grmbl, vandaag op het werk mijn banaan niet opgegeten, maar wel laten liggen. En heb nu wel zin in wat fruit.
Van Dik Hout!quote:
Ha ha ha ha ha haquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er schijnt er hier een in het topic te liggen![]()
sorry bjanaan
En zij stuurt mij kaarten uit Madrid, en uit Moskou komt een briefquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er is zoveel mooie NL talige muziek
Maar geen Blof aub daar ga ik van braken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |