INderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Lekker man zelfgemaakt kippensoepje is het best!
quote:
Ik kiep er altijd een schep sambal in, net zo makkelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tip van muis, ff extra chili's meenemen, en die mee laten trekken
Jij?quote:
Laatst nog tochquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een tijdje niet meer gedraaid he?
Ik heb vandaag weer 2 flinke flessen sambal ingeslagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kiep er altijd een schep sambal in, net zo makkelijk
Ow!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Laatst nog toch
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Laatst nog toch
Dat gaat er ook zeker in.... en wat gember. Nu maar hopen dat ik morgen nog alle ingreiënten weet, of überhaupt weet waar ik ook weer voor kwam. Vorige keer voor 5 dingen 2.5 uur in de winkel rondgezworvenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tip van muis, ff extra chili's meenemen, en die mee laten trekken
En met wat citroengras wordt het nog meer een thaise kippensoepquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat gaat er ook zeker in.... en wat gember. Nu maar hopen dat ik morgen nog alle ingreiënten weet, of überhaupt weet waar ik ook weer voor kwam. Vorige keer voor 5 dingen 2.5 uur in de winkel rondgezworven
Moment.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me ff op het rooster slingeren?(Kan ik ook, maar ik moet muziek uitzoeken!
)
Maakt die hele karige magnetronmaaltijden ook weer eetbaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 flinke flessen sambal ingeslagen.
Helaas wel oelek, aangezien de sterkere soorten niet in zo'n grote verpakking verkrijgbaar zijn.
Ik heb in drie dagen een pot sambal waar ik normaal iets langer mee doe helemaal leeggehaald.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 flinke flessen sambal ingeslagen.
Helaas wel oelek, aangezien de sterkere soorten niet in zo'n grote verpakking verkrijgbaar zijn.
quote:
Ben niet zo'n fan van Serehquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met wat citroengras wordt het nog meer een thaise kippensoep
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb in drie dagen een pot sambal waar ik normaal iets langer mee doe helemaal leeggehaald.
Dat dusookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met wat citroengras wordt het nog meer een thaise kippensoep
Donequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me ff op het rooster slingeren?(Kan ik ook, maar ik moet muziek uitzoeken!
)
Ik ben niet zo'n fan van Jaimyquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat dusook![]()
Hmmmm Thaise mosselen van Jaimy Oliver
Sambal Brandal? Hmmm brandde niet eens.quote:
het was echt een slagveldquote:
Ja vond ik ook best meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sambal Brandal? Hmmm brandde niet eens.
Ja als je mij op had gegeten was ik hier niet meerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Grmbl, vandaag op het werk mijn bjanaan niet opgegeten, maar wel laten liggen. En heb nu wel zin in wat fruit.
Ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Jaimy
Hij werkt zo rommelig.
Iemand anders is sneller geweestquote:
Er is zoveel mooie NL talige muziekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik wilde er een Nederlandstalige show van maken, maar ik heb daar toch niet zo'n zin in!
Bløf is top man!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er is zoveel mooie NL talige muziek
Maar geen Blof aub daar ga ik van braken
Er schijnt er hier een in het topic te liggenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Grmbl, vandaag op het werk mijn banaan niet opgegeten, maar wel laten liggen. En heb nu wel zin in wat fruit.
Van Dik Hout!quote:
Ha ha ha ha ha haquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er schijnt er hier een in het topic te liggen![]()
sorry bjanaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |