quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb in drie dagen een pot sambal waar ik normaal iets langer mee doe helemaal leeggehaald.
Dat dusookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met wat citroengras wordt het nog meer een thaise kippensoep
Donequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me ff op het rooster slingeren?(Kan ik ook, maar ik moet muziek uitzoeken!
)
Ik ben niet zo'n fan van Jaimyquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat dusook![]()
Hmmmm Thaise mosselen van Jaimy Oliver
Sambal Brandal? Hmmm brandde niet eens.quote:
het was echt een slagveldquote:
Ja vond ik ook best meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sambal Brandal? Hmmm brandde niet eens.
Ja als je mij op had gegeten was ik hier niet meerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Grmbl, vandaag op het werk mijn bjanaan niet opgegeten, maar wel laten liggen. En heb nu wel zin in wat fruit.
Ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Jaimy
Hij werkt zo rommelig.
Iemand anders is sneller geweestquote:
Er is zoveel mooie NL talige muziekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik wilde er een Nederlandstalige show van maken, maar ik heb daar toch niet zo'n zin in!
Bløf is top man!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er is zoveel mooie NL talige muziek
Maar geen Blof aub daar ga ik van braken
Er schijnt er hier een in het topic te liggenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Grmbl, vandaag op het werk mijn banaan niet opgegeten, maar wel laten liggen. En heb nu wel zin in wat fruit.
Van Dik Hout!quote:
Ha ha ha ha ha haquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er schijnt er hier een in het topic te liggen![]()
sorry bjanaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |