SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
het wordt zo nog veel doderquote:
Ow, diequote:
quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Het was even zoeken maar dit is wel gaaf, er komen nogal wat van zijn personages voorbij
Foto van het eindresultaat van je vloer?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Zo, ik laat het klussen vanavond ook weer voor wat het is.
doe je goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Zo, ik laat het klussen vanavond ook weer voor wat het is.
Morgen moet ik nog 1 klein stukje in de gang doen, dan ga ik hier de teringzooi opruimen, en dan ga ik een foto maken!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Foto van het eindresultaat van je vloer?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen moet ik nog 1 klein stukje in de gang doen, dan ga ik hier de teringzooi opruimen, en dan ga ik een foto maken!
Ik slaap wel goed na een dag zo stevig werken.....mits ik het 's avonds wel los kan laten en de boel zonder tegenzin kan doorschuiven naar de volgende dag.quote:
preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet ik alleen nog wat plinten tegen de muren aanplempen, her en der wat kitten, wat stukken behang corrigeren, lampen ophangen en dan is de kamer in principe klaar.quote:
als je het snel zegt is het niksquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen nog wat plinten tegen de muren aanplempen, her en der wat kitten, wat stukken behang corrigeren, lampen ophangen en dan is de kamer in principe klaar.
In de gang moet 1 afgebrokkeld stuk stucwerk weer aangesmeerd worden, wat behangen & sauzen en dan is de gang ook klaar. Misschien sla ik de gang wel ff over en ga ik eerst boven een slaapkamer in orde maken.
Ooit een keer op een foto-site aan een wedstrijd "horror" meegedaan, waarbij je alleen gebruik van filters mocht maken, maar verder mocht je de foto niet bewerken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je het snel zegt is het niks
als je verstandig bent maak je eerst beneden gewoon helemaal af, heb je in ieder geval een rustpunt in huisquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Ja die plinten zijn wel ff wat werk; op maat zagen, gronden, schilderen en bevestigen. (Ik schilder ze voor ik ze bevestig, zodat mijn mooie nieuwe vloer niet smerig wordt.
)
Misschien dat ik ook dat ga uitstellen naar nadat ik de slaapkamer gedaan heb.
Nog wat speciaals op die foto;s kunnen ontdekken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een keer op een foto-site aan een wedstrijd "horror" meegedaan, waarbij je alleen gebruik van filters mocht maken, maar verder mocht je de foto niet bewerken.
Ik heb een foto van een oude begraafplaats in mijn oude woonplaats gemaakt; ik heb de 2e plaats gewonnen toen. (De winnaar had een foto van een grote brug in Londen waarbij de mist er van af naar beneden dwarrelde.)
Ik had alleen wel een erg dubbel gevoel om met een camera over die begraafplaats te lopen terwijl er ook mensen rouwden.Ik heb dan wel foto's gemaakt van het deel dat meer dan een eeuw oud is, maar dan nog...
Heb je gelijk in, maar ik heb nu al mijn kleren enzo nog in dozen zitten, omdat ik mijn klerenkast nog niet in elkaar kan zetten voordat er minstens 1 muur in orde is gemaakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je verstandig bent maak je eerst beneden gewoon helemaal af, heb je in ieder geval een rustpunt in huis
Whehehe dat niet nee!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog wat speciaals op die foto;s kunnen ontdekken?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:22 schreef ToT het volgende:
Ook een keer op een spirituele site meegemaakt, was een user die op elke foto die ze maakte een orb zag met een rare structuur, en op elke foto stond-ie op exact dezelfde plaats en was steeds exact even groot.
"Is dit een geest die mij volgt?"
Ik: "Wat voor merk camera heb je?"
Die user: "Een Trust, hoezo?"
Ik: "Daar heb je je orb al: er zit gewoon een kutlens in!" (Okee in iets nettere bewoordingen.)
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:22 schreef ToT het volgende:
Ook een keer op een spirituele site meegemaakt, was een user die op elke foto die ze maakte een orb zag met een rare structuur, en op elke foto stond-ie op exact dezelfde plaats en was steeds exact even groot.
"Is dit een geest die mij volgt?"
Ik: "Wat voor merk camera heb je?"
Die user: "Een Trust, hoezo?"
Ik: "Daar heb je je orb al: er zit gewoon een kutlens in!" (Okee in iets nettere bewoordingen.)
Die structuur was ook 100% symmetrisch aan alle kanten, dus leek het me al sterk dat we met een blob ectoplasma te maken hadden!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:29 schreef knokkels het volgende:
Hit Me With Your Rhythm Stick
We gingen met de klas Japans een keer 24 uur op en neer naar Parijs. Wij daar rondstruinen in het Japanse quartier.
Mijn docent Japanse spreekvaardigheid heeft de hele tijd Japanse whiskeys zitten tanken en dus was hij stomdronken in de bus terug.
Constant mijn andere (vrouwelijke) docente lastig vallen:
"Wesselius Senseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii: HIT ME WITH YOUR RHYTHM STICK!!!!"
Maar het spookt daar welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:30 schreef ToT het volgende:
Ook meegemaakt: in Brummen staat een oud landhuis waarvan de bewoner (een baron) in de 2e Wereldoorlog gefusilleerd is door de Duitsers omdat hij Joden hielp; dat is aan de achterkant van het landhuis zelf gebeurd, tegen de muur ervan.
Zijn vrouw heeft het allemaal meegemaakt en is helemaal doorgedraaid en is uiteindelijk in een inrichting beland. Ze is inmiddels overleden, maar har laatste wens was dat er NOOIT meer iemand mocht wonen in dat landhuis.
Nu zie je dat (waarschijnlijk door de kinderen) er een luxe villa direct tegenaan gebouwd is, en het pand helemaal in verval raakt.
Dit staat ook op een website over spookhuizen, want die baron schijnt nog rond te spoken in dat huis.
Er staan wat foto's van de buitenkant van het pand op die site.
Ikzelf ben er naar toe gegaan en heb ook foto's gemaakt, maar zag dat de klok op de gevel een heel andere tijd aangaf dan op de foto's van die spooksite.
Ik mail mijn foto's naar hen toe.
Krijg ik als antwoord: "ZIE JE WEL!!!! Het spookt er!!! Hoe kan die klok anders lopen?"
Ik bekeek mijn foto's nog een keer en zag wat vluchtige reparaties aan de luiken voor de ramen.
Volgens mij zijn het gewoon de bewoners van die villa die af en toe wat noodreparaties doen (zeker een monumentaal pand of zo), en af en toe het mechanisme van de klok opwinden om te voorkomen dat het vastroest of zo.
Hola Robquote:
Luisteren wel, verder netwerkproblemenquote:
Dat sucks....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luisteren wel, verder netwerkproblemen
blijft een prachtig nummerquote:
blijft toch een klassiekerquote:
webeequote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
Zo, was ik weer.Broerlief is terug van vakantie.
Danke!quote:
dat is pure horrorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Danke!
Pffff hij heeft bij een tussenlanding 4 uur lang in een vliegtuig moeten wachten omdat een computer defect was. En daarna nog 13 uur vliegen!
Nicequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Maar de vakantie is heel erg tof geweest. (Filippijnen)
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Graag niet veel verzoekjes, maar is er een dode die speciaal in deze show moet, let me know
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:07 schreef Fogel het volgende:
Yo, yo, check, mic, check, one two, two two, one two.
U gaat zo draaien?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:07 schreef Fogel het volgende:
Yo, yo, check, mic, check, one two, two two, one two.
Vind je het gek dat die man dood is? Beetje met gebroken vleugels proberen te vliegen.quote:
Het lag aan het nummer, MC Fogel helpt alleen evenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die man dood is? Beetje met gebroken vleugels proberen te vliegen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lag aan het nummer, MC Fogel helpt alleen even
dat is best knapquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
2Pac heeft netzoveel albums ná zijn dood uitgebracht als bij zijn leven
Ik nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Iemand bezwaar als ik verleng tot 22:30?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Iemand bezwaar als ik verleng tot 22:30?
niet perse, dus stuur ff namen rugnummers en een nummer waar hij zeker in gespeeld heeftquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:19 schreef Fogel het volgende:
De bassist van Madrugada is dood. Of gaat het over de zangers?
Glenn Miller?quote:
jouw niet zo heel erg favoriete genrequote:
dat zijn ze wel zo'n beetje... en helipcopterongelukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Maar welke categoriën zijn nu al geweest: Vliegtuigongelukken, autoongelukken, ziekte, doodgeschoten, overdosis......
Overdosis jazzquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Maar welke categoriën zijn nu al geweest: Vliegtuigongelukken, autoongelukken, ziekte, doodgeschoten, overdosis......
Niemand verdronken, omgekomen bij een natuurramp, geëlectrocuteerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn ze wel zo'n beetje... en helipcopterongeluk
Of op schrikdraad gepiest waar per ongeluk continu stroom op stond?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niemand verdronken, omgekomen bij een natuurramp, geëlectrocuteerd?
die is niet dood, die leeftquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:28 schreef ToT het volgende:
Komt old blue eyes nog langs?
En Shaffy?
Dat valt toch in de laatste categorie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Of op schrikdraad gepiest waar per ongeluk continu stroom op stond?
geen ideequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niemand verdronken, omgekomen bij een natuurramp, geëlectrocuteerd?
quote:
De één is in '98 overleden, de ander in '09.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat valt toch in de laatste categorie?
Ow shit, it was, it was...... youquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Fogel het volgende:
Een thema kan ook zijn nummers waar mensen in dood gaan.
M&M heeft Stan.
Nick Cave - Where the Wild roses grow
etc etc
Therapy? - Diane.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Fogel het volgende:
Een thema kan ook zijn nummers waar mensen in dood gaan.
M&M heeft Stan.
Nick Cave - Where the Wild roses grow
etc etc
gooi dat allemaal ff in een PM wordt dat een nieuwe showquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Therapy? - Diane.
Disturbed - Down with the sickness Is niet 100% duidelijk in het nummer.
Shakespeare's sister - Stay
Dokter Bernhard!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Therapy? - Diane.
Disturbed - Down with the sickness Is niet 100% duidelijk in het nummer.
Shakespeare's sister - Stay
Dokter Bernhard!
Death by Heart attackquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef ToT het volgende:
Maarre met Ol' blue eyes bedoelde ik dus Sinatra he.
Doet me aan Roy Orbinson denken (niet qua stem, maar qua stijl)....ook eentje die in de show zou kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft toch wel een hele fijne band
die staat ook in de lijstquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan Roy Orbinson denken (niet qua stem, maar qua stijl)....ook eentje die in de show zou kunnen.
zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Je begon ook met Robin Williams, dus Marilyn mag ook
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef knokkels het volgende:
Iets van de Lifers Group? Die hebben en wat moorden op hun geweten, en er zullen er nu wel een paar dood van zijn
Hmmm dat hazenslaapje was ook maar net niets
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke, ik heb al 2 nummers voor mijn show: Killing Artists
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke, ik heb al 2 nummers voor mijn show: Killing Artists
Easy E: Aidsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef ToT het volgende:
Oh! Run DMC kan natuurlijk ook, en weer een andere manier van sterven: hij is vermoord.
Dan kan John Lennon ook.
zijn er al een paar geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef ToT het volgende:
Oh! Run DMC kan natuurlijk ook, en weer een andere manier van sterven: hij is vermoord.
Dan kan John Lennon ook.
Dat is Freddy Mercury.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Queen is toch al geweest?
En Symph gaat volgens mij GEEN René Klijn draaien!
Oh, in die hoek, dan ook D12quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is Freddy Mercury.
Easy E is van NWA
Nou ja, was
Freddiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed geradenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |