Oh sorry, ik las het verkeerd!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is Freddy Mercury.
Easy E is van NWA
Nou ja, was
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Amy was toch een fucking goede zangeres
ik heb zijn rastabroer klaar staanquote:
Ow, ik dacht al hoe kan je nu aan loodwitvergiftiging acuut doodgaanquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al hoe kan je nu aan loodwitvergiftiging acuut doodgaan
There's nothing easy about death bub, nothingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las het verkeerd!Ik dacht dat je een easy onderwerp had gevonden!
Overdosis marijuana? Dakanniejohquote:
Ja serieus: hij had kanker aan zijn voet en een amputatie zou hem makkelijk gered hebben, maar bij rastafari moet het lichaam intact blijven. (Ook geen piercings of tattoo's) Hij weigerde dus.quote:
snel inkomend projectiel in vitale organen, dat doet dat welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al hoe kan je nu aan loodwitvergiftiging acuut doodgaan
http://www.nydailynews.co(...)ax-article-1.1566588quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Overdosis marijuana? Dakanniejoh
quote:
Scherpquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja serieus: hij had kanker aan zijn voet en een amputatie zou hem makkelijk gered hebben, maar bij rastafari moet het lichaam intact blijven. (Ook geen piercings of tattoo's) Hij weigerde dus.
I know ....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja serieus: hij had kanker aan zijn voet en een amputatie zou hem makkelijk gered hebben, maar bij rastafari moet het lichaam intact blijven. (Ook geen piercings of tattoo's) Hij weigerde dus.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat wordt dan een beetje lastig
Geloof maakt meer kapot dan drank goed kan maken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know ....
Voedt mijn huidige mening alleen nog maar meer
Je moet ongeveer 15 kilo in 24 uur roken wil je een overdosis krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.nydailynews.co(...)ax-article-1.1566588
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je moet ongeveer 15 kilo in 24 uur roken wil je een overdosis krijgen.
Dat staat ongeveer gelijk aan een joint (flinkerd) per minuut. En dat zonder eten, slapen, drinken enzo ... Dan wordt het moeilijk
Hehehe weet ik joh!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat staat ongeveer gelijk aan een joint (flinkerd) per minuut. En dat zonder eten, slapen, drinken enzo ... Dan wordt het moeilijk
Hasjolie redt je het misschien wel mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
nou ja, waar we het van de week over hadden...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Geloof maakt meer kapot dan drank goed kan maken?
Ja dat van mij was ff een samenvatting.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, waar we het van de week over hadden...
op dit moment wordt de wereld er letterlijk door vernietigd...
Ik denk dat je na een tijdje gewoon helemaal weg bent, lang voordat je überhaupt enige vergiftigingsverschijnselen krijgt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hasjolie redt je het misschien wel mee.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat je na een tijdje gewoon helemaal weg bent, lang voordat je überhaupt enige vergiftigingsverschijnselen krijgt.
Er is niets mis met het geloven in iets. Ook niet in een religie. Alleen als het extremistisch wordt, en het over het (ver)oordelen van andere mensen en hun opvattingen gaat, danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat van mij was ff een samenvatting.
Geloven is goed, maar religie is de kanker van de wereld (zonder disrespectvol over die ziekte te willen doen).
Jah echt...quote:
Ook buiten extremisme: religie draait vaak om macht en geld. 10% van je inkomsten aan de kerk geven en doen wat meneer pastoor zegt, maar ook bij de hindoe's dat je minstens een x aantal keren per jaar naar de tempel moet en daar moet betalen, en je moet minstens 1x in het hoogste deel komen, en elk deel dat hoger in de tempel is, kost meer om te betreden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is niets mis met het geloven in iets. Ook niet in een religie. Alleen als het extremistisch wordt, en het over het (ver)oordelen van andere mensen en hun opvattingen gaat, dan
Je gaat er vast fijn van trippen. Aan de andere kant, als er een hogere dosis CBD in zit tov THC, heeft het nog goede invloeden (bewezen voor o.m. MS, kankerpatiënten, spasmes enz)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
Bijna pure THC dat spul, dus goed zal het niet zijn
"Hail satan! Kill the pope! Don't eat your vegetables! Your mom is stupid!"?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat als ik deze achteruit draai dat ik hem dan nog helemaal mee kan zingen
de 10de is bij de katholiekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook buiten extremisme: religie draait vaak om macht en geld. 10% van je inkomsten aan de kerk geven en doen wat meneer pastoor zegt, maar ook bij de hindoe's dat je minstens een x aantal keren per jaar naar de tempel moet en daar moet betalen, en je moet minstens 1x in het hoogste deel komen, en elk deel dat hoger in de tempel is, kost meer om te betreden.
Daarom zei ik dat geloven op zich wel goed is!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de 10de is bij de katholieken
En verwar het instituut kerk (of soortgelijk instituut) niet met het individueel geloven.
En met een redenquote:
ik vind dit echt een prachtig nummerquote:
Gelukkig hou ik van kaasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dit echt een prachtig nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |