Ja idd, imagine hoef ik ook niet meer te horen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Symphonic het volgende:
ik hooor deze 1000x liever dan het uitgekauwde Imagine
Imagine moeten ze verbiedenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Symphonic het volgende:
ik hooor deze 1000x liever dan het uitgekauwde Imagine
Mits jong genoegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je dat in je oortjes stoppen?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef bjanaan het volgende:
Avond![]()
Pff ben op zijn zachts gezegd best moe eerst die gillende kids begeleiden en daarna bootcampen door het bos!
De Dijk - De Stad Amsterdamquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Imagine moeten ze verbieden
Maar dan hoor ik liever Amsterdam
En morgenochtend gewoon om 06:00 weer reveille?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef bjanaan het volgende:
Avond![]()
Pff ben op zijn zachts gezegd best moe eerst die gillende kids begeleiden en daarna bootcampen door het bos!
die ga ik binnenkort een keer voor je draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Imagine moeten ze verbieden
Maar dan hoor ik liever Amsterdam
Symph heeft mijn favoriet al gedraaid vanavond. Jacques Brelquote:
Nee hoor morgen lekker vrij, die kids moeten uiterlijk 04:00 in hun tentje liggen en 07:00 weer op en top!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En morgenochtend gewoon om 06:00 weer reveille?
Hup dan, snel inliggen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef Symphonic het volgende:
als ik deze hoor, dan vind ik Rene Klijn bijna leuker
En dat geloof jijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nee hoor morgen lekker vrij, die kids moeten uiterlijk 04:00 in hun tentje liggen en 07:00 weer op en top!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
1 dag moi weer en de temperatuut is hier de 30 graden alweer voorbij
mijn kamer is weer pannasquote:
luister al even meequote:
Die gaan het dus zwaar krijgen morgenochtend. Potten, pannen, harde toeters en muziek als ze net slapenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nee hoor morgen lekker vrij, die kids moeten uiterlijk 04:00 in hun tentje liggen en 07:00 weer op en top!
Gewoon in je pendek rondlopen jonguhquote:
Wat broertje zegtquote:
Wel zielig ze moeten eerst allemaal spelletjes doen en daarna mogen ze pas ontbijten ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die gaan het dus zwaar krijgen morgenochtend. Potten, pannen, harde toeters en muziek als ze net slapen
Dan gaat de mic schuif niet dichtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon in je pendek rondlopen jonguh
rochel ende splutquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan gaat de mic schuif niet dicht
en morgen weer 16 graden?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
1 dag moi weer en de temperatuut is hier de 30 graden alweer voorbij
Lekker man zelfgemaakt kippensoepje is het best!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
rochel ende splut
Ik ben nog steeds ziek.
Morgen even naar de winkel waggelen voor ingrediënten voor kippesoep
ik zit onder een dakkapel waar de zon de herle dag op staat, de temperatuur doet er niet eens echt toe..quote:
Tip van muis, ff extra chili's meenemen, en die mee laten trekkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
rochel ende splut
Ik ben nog steeds ziek.
Morgen even naar de winkel waggelen voor ingrediënten voor kippesoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |