Is srs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mortaxx pls.
KLB / Baard wordt oranje
Nasty as fuck.
zegt iets over jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik zou gewoon haar toiletpapier willen zijn hoor?
Damnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mortaxx pls.
KLB / Baard wordt oranje
Nasty as fuck.
Gast kk, meteen kippenvelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Damnnet wormen, die dan op je kin leven
Die ene gast die ook altijd hetzelfde keek op iedere foto?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast kk, meteen kippenvel.
Doet me denken aan die gast in LIF/US toen die extreem ingezoomde pics van z'n baard postte, ultiem ranzig.
Nee volgens mij niet, hij heeft al een tijd niet gepostquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die ene gast die ook altijd hetzelfde keek op iedere foto?
quote:
Want ik eet droge volkorenpasta?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef wise het volgende:
[..]
Logisch, je moet er ook saus overheen doen
Zo zien jouw baardharen er ook uit als je ze eruit trekt weeniehoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast kk, meteen kippenvel.
Doet me denken aan die gast in LIF/US toen die extreem ingezoomde pics van z'n baard postte, ultiem ranzig.
In ieder geval niet versquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want ik eet droge volkorenpasta?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo zien jouw baardharen er ook uit als je ze eruit trekt weeniehoor
Ik heb nog altijd geen swag dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In ieder geval niet vers.
[..]
[ afbeelding ] Fun fact: als je een haar door midden snijdt en onder de microscoop houdt kan je aan de ringen zien sinds wanneer je swag had.
Anders ga jij even je eigen graan oogsten voor je volkoren pastaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In ieder geval niet vers.
[..]
[ afbeelding ] Fun fact: als je een haar door midden snijdt en onder de microscoop houdt kan je aan de ringen zien sinds wanneer je swag had.
Je bent zeker ook pas tevreden als hij zelf de katoen voor z'n kleding pluktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders ga jij even je eigen graan oogsten voor je volkoren pasta
Die had ik niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent zeker ook pas tevreden als hij zelf de katoen voor z'n kleding plukt
Mortaxx pls. Allure_quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders ga jij even je eigen graan oogsten voor je volkoren pasta
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent zeker ook pas tevreden als hij zelf de katoen voor z'n kleding plukt
Ja net als zelf brood maken en afbakken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mortaxx pls. Allure_.
[..]Heb jij wel 's zelf pasta gemaakt eik? Ik nog nooit, wil wel 's een keer proberen
.
[..]
[ afbeelding ]
die linkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mortaxx pls. Allure_.
[..]Heb jij wel 's zelf pasta gemaakt eik? Ik nog nooit, wil wel 's een keer proberen
.
[..]
[ afbeelding ]
Enig? Dolletjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja net als zelf brood maken en afbakken.
Lijkt me enig en vermoeiend_
Ja, beetje Libelle/Margriet niveau.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enig? Dolletjes.
[ afbeelding ]
Deze is wel fucking lekker, maar nog nooit echt helemaal vanaf 0 zelf brood gemaakt.
Heel Zoetermeer lacht nu.quote:
Ga werken.quote:
nee, moet zo naar brabantquote:
quote:
Jullie zoeken wel de mooiste plekjes op van Nederland hoor.quote:
nou he Baarn Rhenen Breukelen Rotterdam en als kers op de taart nog een keer naar dordtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jullie zoeken wel de mooiste plekjes op van Nederland hoor.
echt hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jullie zoeken wel de mooiste plekjes op van Nederland hoor.
Gewoon gas inhouden iddquote:
Echt hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon gas inhouden iddwaarom remmen?
zo gek zou je wel zijn jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Want ik eet droge volkorenpasta?
"Laat maar even uitrazen"quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he![]()
Je ziet die mensen erachter ook denken van wtf.. laten we maar afstand houden.
quote:
We mogen niet te veel 1 op 1 hier praten trouwens, dat vind voederbietel niet leuk.quote:
als hij wil meepraten moet hij maar hier zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We mogen niet te veel 1 op 1 hier praten trouwens, dat vind voederbietel niet leuk.
Sowieso zeiken over een SC dat het saai is maar zelf niets toevoegenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hij wil meepraten moet hij maar hier zijn
Interesseert me geen biet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We mogen niet te veel 1 op 1 hier praten trouwens, dat vind voederbietel niet leuk.
Dat doen er wel meer hier.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso zeiken over een SC dat het saai is maar zelf niets toevoegen
Ha ha ik snap 'm voederbietel en biet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interesseert me geen biet.
Goed zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ha ha ik snap 'm voederbietel en biet.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer hier.
wat een vervelende mensenquote:
Ja, jammer. Doe dan een poging...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer hier.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interesseert me geen biet.
Ja, ms moet je weer eens wat vaker eenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:22 schreef Modus het volgende:
Bietje soai hier wel tegenwoordig aha ahahahh ha
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ms moet je weer eens wat vaker eenposten. Die zie je ook steeds minder van jou.
Wel consequent blijven pls.
Volgens mij wordt je gewoon nooit gebeld xD hashahaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De huistelefoon is hier al dagen niet overgegaan, ik geloof dat de stekker er niet goed in zit.
Oh well.. lekker rustig zo
Op de huistelefoon zelden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je gewoon nooit gebeld xD hashaha
Terechtttt ouwe whatsappurd!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de huistelefoon zelden.
Mijn plokkie staat roodgloeiend hahahahaxddddd
Heb je ook meegedaan aan de IS carnavalsoptocht?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Terechtttt ouwe whatsappurd!
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook meegedaan aan de IS carnavalsoptocht?![]()
Tuurlijk.quote:
Ik zag net op het nieuws beelden uit Caïro waar duizenden mensen de straat op gaan en ze gingen zingen over vrede. Lieten ze alle kinderen de automatische geweren vasthoudenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Vooraan.
Inclusief baard.
Ik voer een chatgesprek met mijn zorgverzekeringquote:
Fuck logic.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zag net op het nieuws beelden uit Caïro waar duizenden mensen de straat op gaan en ze gingen zingen over vrede. Lieten ze alle kinderen de automatische geweren vasthouden
Ja, leuk voor op FB, Pinerest en Instagram.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
En er dan ook foto's van maken he
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef Modus het volgende:
Spreek een bericht in na de wiep haa ahaha ahaha.
* knijpt in caviaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef Modus het volgende:
Spreek een bericht in na de wiep haa ahaha ahaha.
Bestialiteit ?quote:
Wat bedoel je met cavia?quote:
Jij hebt geen caviaquote:
Ja he.. als ik de ruimte had, was ik nu al in het bezit van een grote roedel herdershonden, husky's, Alaska Malamutes en Saarloos Wolfshonden.quote:
Ik hoorde het niet, want je typt.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja he.. als ik de ruimte had, was ik nu al in het bezit van een grote roedel herdershonden, husky's, Alaska Malamutes en Saarloos Wolfshonden.
quote:Die Yorkshire terriers, jack russels en chinese naakthonden als ontbijt eten.
Die hebben toch zo'n streepje over de rug lopen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Even serieus....![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij weeetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben toch zo'n streepje over de rug lopen?
Inb4 wisegrap.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben toch zo'n streepje over de rug lopen?
Snel! ga daarheen en vertel iedereen dat je wel eens seks hebt en dat je wel eens naar festivals gaat enzo!!quote:
Ohjaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snel! ga daarheen en vertel iedereen dat je wel eens seks hebt en dat je wel eens naar festivals gaat enzo!!
!!! !!
!
Och hemeltje idd dat helemaal vergeten!! wel het hele verhaal vertellen idd anders krijg je geen e-respect!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
OhjaEn er dan zeker niet bij vermelden dat ik ook nog naar de sportschool ga? Kneus
e-respect for laife.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och hemeltje idd dat helemaal vergeten!! wel het hele verhaal vertellen idd anders krijg je geen e-respect!
Zo van, als je dit ooit probeert we nemen je toch niet aanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, lol.. afgewezen worden voor een functie waarvoor je niet eens hebt gesolliciteerd![]()
Que?
You have to be this tall...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, lol.. afgewezen worden voor een functie waarvoor je niet eens hebt gesolliciteerd![]()
Que?
Ja, echt wtfquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van, als je dit ooit probeert we nemen je toch niet aan![]()
![]()
Pre-denied wejooo
Dan word ik nooit meer aangenomen.quote:
Nou ja, zeg.quote:
Wat is het?quote:
Vieze dikzak!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dit dan.. zeikzakken
[ afbeelding ]
Dat zijn lamskoteletjesquote:
Lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dit dan.. zeikzakken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn lamskoteletjesLustte dat vroeger niet, omdat het naar stal en schapenkeutels smaakte, maar nu lust ik dat ineens.. Stal en schapenkeutels ja.
quote:
HMMMM KARTON EN LIJMquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ik vind lam naar karton met lijm smaken.
Aparte smaak welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HMMMM KARTON EN LIJM
Geef maar hier
*snuift lijm op
muahaha. wat?quote:
Applaus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of mensen een hotelovernachting mogen ... omdat ze anders 140 km moeten rijden voor training.
Nou boehoehoe ik rijd ook dagelijks 166 km hoor._
RIP ponnie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of mensen een hotelovernachting mogen ... omdat ze anders 140 km moeten rijden voor training.
Ik lach om die dikke hoezo?quote:
tong80quote:er zijn 62128 topics gevonden die zijn verdeeld over 2071 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.49 seconden
A long way to go boy.
dat is toch totaal niet grappig?quote:
Waarom denk je dat ik zit te lachen dan?quote:
He?quote:
vraag een hotelovernachtingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
eh omdat je lelijk bentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zit te lachen dan?
die man heeft ook opeens zijn bril af.quote:
eh ok.quote:
Ah vandaar dat ze zo kort isquote:
Afgewezen, geen budgetquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag de eerste man die je tegenkomt op straat of hij met je naar bed wil, gratis slaapplek.
Inderdaad .. Eerst met vakantiequote:
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, maar van dit soort dingen word ik toch wel en beetje droevig.
waar ga je heen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad .. Eerst met vakantie
1 frontal fart is genoeg ;squote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon constant scheten onder de dekens laten, weet je zeker dat ze je met rust laten.
Weg van hierquote:
Jij bent echt ranzigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon constant scheten onder de dekens laten, weet je zeker dat ze je met rust laten.
Je hebt zelf ook een stinkcavia gehadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je cavia's.
2 zelfs.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een stinkcavia gehad
Gewoon om drugs op uit te testen zeker?quote:
Nee, vet mesten en dan voor kerstquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon om drugs op uit te testen zeker?
Ditquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik was 8 ofzo, dan is dat normaal, cavia's op je 25 ;S ;SSssS
Met chilivlokken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, vet mesten en dan voor kerst
Hehequote:
Waar zou cavia naar smaken denk je? Heb eerlijk gezegd nog nooit een knaagdier gegeten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehebekt wel lekker broodje caaf. misschien omdat het op kaas lijkt.
het woord kaas he, niet dat kaas op een cavia lijkt.
hehehe
Ik ook niet maar cavia is DE nationale delicatesse van sri lanka dacht ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar zou cavia naar smaken denk je? Heb eerlijk gezegd nog nooit een knaagdier gegeten.
Je bent zelf een nationale.. hm.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar cavia is DE nationale delicatesse van sri lanka dacht ik.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een nationale.. hm.
Delicatesse ofszo :s
Ja, nou dat schat ik zo in hequote:
Ye, ooit pics van gezien, fuckin azns stoppen alles in hun mond.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar cavia is DE nationale delicatesse van sri lanka dacht ik.
Uiteraardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou dat schat ik zo in he![]()
Ik zit me af te vragen of ik vanavond bodystep zal doen.
Flikker elke keer bijna van die step af.
Moet gelijk aan de Eiffeltoren denken ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraardgoed gedaan. Scherp. Noice.
Ik zou het niet doen. Zo'n step is al gauw torenhoog voor jou.
Had toren van pisa verwacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan de Eiffeltoren denken ..
Verwacht het onverwachte.quote:
4ebe op dieet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verwacht het onverwachte.
Wink wink.
Wajooow.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4ebe op dieet?sorry als ik te ver ging
ja montimacquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4ebe op dieet?sorry als ik te ver ging
van fok af gaan is geen vakantiequote:
italiequote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van fok af gaan is geen vakantie
quote:
5 kg zwaarder terugkomen van al het vretenquote:
alsof je dat ziet op jou 65kgquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 kg zwaarder terugkomen van al het vreten
DAYUMquote:
Jouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Panzer in 2011.![]()
Is iig niet alsof je een kleuter neukt huehueguequote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef BlauweTijger het volgende:
wtf is dat voor Flintstone reet
wow, is net chloro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, bedankt voor mededeling.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, in slaap gekukkeld en nu pas wakker.
Moet nog avondeten maken en eigenlijk sporten
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, is net chloro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zag het toch gebeurenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, in slaap gekukkeld en nu pas wakker.
Moet nog avondeten maken en eigenlijk sporten
Ik bijt je enkels kapotquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij staat te laag aan de grond om dingen te kunnen zien gebeuren
Ik heb nu helemaal geen honger meer.quote:
quote:
OKEquote:Meat-eating societies are the main cause of world hunger because they feed a disproportionate percentage of the world's crops to 60 billion land animals annually killed by the meat, dairy and egg industries worldwide, and tens of billions of marine animals... instead of the 6.5 billion people on the planet.
TR gemacht.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
TR gemacht.wtf kk dima spring nou eens een keer voor de trein god tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die laatste haar ma ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HNNNGGGG 8,76/10.
Het woord maquote:
Blind geworden.quote:
Zou doen tot m'n penis sterft in het harnas en dan doorgaan onder het mom van necrofilie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Scoort goed op de schaal van niet meest flatteuze foto.
??quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wtf kk dima spring nou eens een keer voor de trein god tering.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
trein (de; m; meervoud: treinen)
1 op rails rijdend vervoermiddel, al dan niet getrokken door een locomotief: het loopt als een trein goed, gesmeerd
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HNNNGGGG 8,76/10.
ook leuk gedaanquote:
quote:
Nice.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HNNNGGGG 8,76/10.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sowiesoBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you mirin' bro YOU MIRIN' ??![]()
![]()
![]()
Ik snap de relevantie niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo "" je dat deel?
Ach, je zal hier vast geen antwoord op geven.
Z'n game bij chikies duh.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet één aspect verzinnen dat ik van jou zou miren.
No Pecs, No Sexquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk niet één aspect verzinnen dat ik van jou mire.
Hij houdt het al minstens een jaar vol, denk steeds meer dat hij werkelijk een schakel mist in de bovenkamer.quote:
Ik heb nog faith in humanity, hangt aan zijden draad tho.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij houdt het al minstens een jaar vol, denk steeds meer dat hij werkelijk een schakel mist in de bovenkamer.
Dima zou naar thailand moeten gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
En 'no traps' is in 4Chan slang weer iets goeds hoor, kweenie.
Zeker 15 sec stukgegaan omdat ik 'Fatih' lasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb nog faith in humanity, hangt aan zijden draad tho.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker 15 sec stukgegaan omdat ik 'Fatih' las![]()
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker 15 sec stukgegaan omdat ik 'Fatih' las![]()
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb nog faith in humanity, hangt aan zijden draad tho.
[..]
Dima zou naar thailand moeten gaan.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Omg perfect huilachrooster met alleen crtl-v, wie E-highfived mij nu?
Afhaalsjinees.nl ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je stikt.
Wel eens hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat je nog nooit gerookt hebt
Hou je mond en ga werken.quote:
[ququote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:08 schreef Salatrel het volgende:
Het zou tot weer slecht weer worden vandaagwaarom zit ik dan met de zon in mijn muil?
ote]quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je mond en ga werken.
quote:
met het verkeerde been uit je kooi gevallen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke laat maar, duidelijk niet mijn dag
Ja, met nog hooi in mn haar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met het verkeerde been uit je kooi gevallen?
hierna heb je alleen nog virtuele werkdagen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met nog hooi in mn haar.
Laatste fysieke werkdag![]()
2 weken vakantie en vrijdag is mijn thuiswerkdag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hierna heb je alleen nog virtuele werkdagen?
alsof jij iets zegt tegen je collega'squote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik ben zo iemand die op donderdag iedereen een fijn weekend toewenst.
Expres.
quote:
Zegt de ene fokker tegen de ander..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof jij iets zegt tegen je collega's
je bent nog te autistisch om goedemorgen te zeggen
watquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je mond en ga werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |