Die hebben toch zo'n streepje over de rug lopen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Even serieus....![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij weeetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben toch zo'n streepje over de rug lopen?
Inb4 wisegrap.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben toch zo'n streepje over de rug lopen?
Snel! ga daarheen en vertel iedereen dat je wel eens seks hebt en dat je wel eens naar festivals gaat enzo!!quote:
Ohjaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snel! ga daarheen en vertel iedereen dat je wel eens seks hebt en dat je wel eens naar festivals gaat enzo!!
!!! !!
!
Och hemeltje idd dat helemaal vergeten!! wel het hele verhaal vertellen idd anders krijg je geen e-respect!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
OhjaEn er dan zeker niet bij vermelden dat ik ook nog naar de sportschool ga? Kneus
e-respect for laife.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och hemeltje idd dat helemaal vergeten!! wel het hele verhaal vertellen idd anders krijg je geen e-respect!
Zo van, als je dit ooit probeert we nemen je toch niet aanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, lol.. afgewezen worden voor een functie waarvoor je niet eens hebt gesolliciteerd![]()
Que?
You have to be this tall...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, lol.. afgewezen worden voor een functie waarvoor je niet eens hebt gesolliciteerd![]()
Que?
Ja, echt wtfquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van, als je dit ooit probeert we nemen je toch niet aan![]()
![]()
Pre-denied wejooo
Dan word ik nooit meer aangenomen.quote:
Nou ja, zeg.quote:
Wat is het?quote:
Vieze dikzak!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dit dan.. zeikzakken
[ afbeelding ]
Dat zijn lamskoteletjesquote:
Lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dit dan.. zeikzakken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn lamskoteletjesLustte dat vroeger niet, omdat het naar stal en schapenkeutels smaakte, maar nu lust ik dat ineens.. Stal en schapenkeutels ja.
quote:
HMMMM KARTON EN LIJMquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ik vind lam naar karton met lijm smaken.
Aparte smaak welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HMMMM KARTON EN LIJM
Geef maar hier
*snuift lijm op
muahaha. wat?quote:
Applaus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of mensen een hotelovernachting mogen ... omdat ze anders 140 km moeten rijden voor training.
Nou boehoehoe ik rijd ook dagelijks 166 km hoor._
RIP ponnie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of mensen een hotelovernachting mogen ... omdat ze anders 140 km moeten rijden voor training.
Ik lach om die dikke hoezo?quote:
tong80quote:er zijn 62128 topics gevonden die zijn verdeeld over 2071 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.49 seconden
A long way to go boy.
dat is toch totaal niet grappig?quote:
Waarom denk je dat ik zit te lachen dan?quote:
He?quote:
vraag een hotelovernachtingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
eh omdat je lelijk bentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zit te lachen dan?
die man heeft ook opeens zijn bril af.quote:
eh ok.quote:
Ah vandaar dat ze zo kort isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |