Is iig niet alsof je een kleuter neukt huehueguequote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef BlauweTijger het volgende:
wtf is dat voor Flintstone reet
wow, is net chloro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, bedankt voor mededeling.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, in slaap gekukkeld en nu pas wakker.
Moet nog avondeten maken en eigenlijk sporten
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, is net chloro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zag het toch gebeurenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, in slaap gekukkeld en nu pas wakker.
Moet nog avondeten maken en eigenlijk sporten
Ik bijt je enkels kapotquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij staat te laag aan de grond om dingen te kunnen zien gebeuren
Ik heb nu helemaal geen honger meer.quote:
quote:
OKEquote:Meat-eating societies are the main cause of world hunger because they feed a disproportionate percentage of the world's crops to 60 billion land animals annually killed by the meat, dairy and egg industries worldwide, and tens of billions of marine animals... instead of the 6.5 billion people on the planet.
TR gemacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
TR gemacht.wtf kk dima spring nou eens een keer voor de trein god tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die laatste haar ma ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HNNNGGGG 8,76/10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |