quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag de eerste man die je tegenkomt op straat of hij met je naar bed wil, gratis slaapplek.
Inderdaad .. Eerst met vakantiequote:
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, maar van dit soort dingen word ik toch wel en beetje droevig.
waar ga je heen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad .. Eerst met vakantie
1 frontal fart is genoeg ;squote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon constant scheten onder de dekens laten, weet je zeker dat ze je met rust laten.
Weg van hierquote:
Jij bent echt ranzigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon constant scheten onder de dekens laten, weet je zeker dat ze je met rust laten.
Je hebt zelf ook een stinkcavia gehadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je cavia's.
2 zelfs.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een stinkcavia gehad
Gewoon om drugs op uit te testen zeker?quote:
Nee, vet mesten en dan voor kerstquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon om drugs op uit te testen zeker?
Ditquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik was 8 ofzo, dan is dat normaal, cavia's op je 25 ;S ;SSssS
Met chilivlokken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, vet mesten en dan voor kerst
Hehequote:
Waar zou cavia naar smaken denk je? Heb eerlijk gezegd nog nooit een knaagdier gegeten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehebekt wel lekker broodje caaf. misschien omdat het op kaas lijkt.
het woord kaas he, niet dat kaas op een cavia lijkt.
hehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |