quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag de eerste man die je tegenkomt op straat of hij met je naar bed wil, gratis slaapplek.
Inderdaad .. Eerst met vakantiequote:
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, maar van dit soort dingen word ik toch wel en beetje droevig.
waar ga je heen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad .. Eerst met vakantie
1 frontal fart is genoeg ;squote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon constant scheten onder de dekens laten, weet je zeker dat ze je met rust laten.
Weg van hierquote:
Jij bent echt ranzigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon constant scheten onder de dekens laten, weet je zeker dat ze je met rust laten.
Je hebt zelf ook een stinkcavia gehadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je cavia's.
2 zelfs.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een stinkcavia gehad
Gewoon om drugs op uit te testen zeker?quote:
Nee, vet mesten en dan voor kerstquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon om drugs op uit te testen zeker?
Ditquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik was 8 ofzo, dan is dat normaal, cavia's op je 25 ;S ;SSssS
Met chilivlokken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, vet mesten en dan voor kerst
Hehequote:
Waar zou cavia naar smaken denk je? Heb eerlijk gezegd nog nooit een knaagdier gegeten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehebekt wel lekker broodje caaf. misschien omdat het op kaas lijkt.
het woord kaas he, niet dat kaas op een cavia lijkt.
hehehe
Ik ook niet maar cavia is DE nationale delicatesse van sri lanka dacht ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar zou cavia naar smaken denk je? Heb eerlijk gezegd nog nooit een knaagdier gegeten.
Je bent zelf een nationale.. hm.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar cavia is DE nationale delicatesse van sri lanka dacht ik.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een nationale.. hm.
Delicatesse ofszo :s
Ja, nou dat schat ik zo in hequote:
Ye, ooit pics van gezien, fuckin azns stoppen alles in hun mond.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar cavia is DE nationale delicatesse van sri lanka dacht ik.
Uiteraardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou dat schat ik zo in he![]()
Ik zit me af te vragen of ik vanavond bodystep zal doen.
Flikker elke keer bijna van die step af.
Moet gelijk aan de Eiffeltoren denken ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraardgoed gedaan. Scherp. Noice.
Ik zou het niet doen. Zo'n step is al gauw torenhoog voor jou.
Had toren van pisa verwacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan de Eiffeltoren denken ..
Verwacht het onverwachte.quote:
4ebe op dieet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verwacht het onverwachte.
Wink wink.
Wajooow.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4ebe op dieet?sorry als ik te ver ging
ja montimacquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4ebe op dieet?sorry als ik te ver ging
van fok af gaan is geen vakantiequote:
italiequote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van fok af gaan is geen vakantie
quote:
5 kg zwaarder terugkomen van al het vretenquote:
alsof je dat ziet op jou 65kgquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 kg zwaarder terugkomen van al het vreten
DAYUMquote:
Jouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Panzer in 2011.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |