Neequote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook meegedaan aan de IS carnavalsoptocht?![]()
Tuurlijk.quote:
Ik zag net op het nieuws beelden uit Caïro waar duizenden mensen de straat op gaan en ze gingen zingen over vrede. Lieten ze alle kinderen de automatische geweren vasthoudenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Vooraan.
Inclusief baard.
Ik voer een chatgesprek met mijn zorgverzekeringquote:
Fuck logic.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zag net op het nieuws beelden uit Caïro waar duizenden mensen de straat op gaan en ze gingen zingen over vrede. Lieten ze alle kinderen de automatische geweren vasthouden
Ja, leuk voor op FB, Pinerest en Instagram.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
En er dan ook foto's van maken he
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef Modus het volgende:
Spreek een bericht in na de wiep haa ahaha ahaha.
* knijpt in caviaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef Modus het volgende:
Spreek een bericht in na de wiep haa ahaha ahaha.
Bestialiteit ?quote:
Wat bedoel je met cavia?quote:
Jij hebt geen caviaquote:
Ja he.. als ik de ruimte had, was ik nu al in het bezit van een grote roedel herdershonden, husky's, Alaska Malamutes en Saarloos Wolfshonden.quote:
Ik hoorde het niet, want je typt.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja he.. als ik de ruimte had, was ik nu al in het bezit van een grote roedel herdershonden, husky's, Alaska Malamutes en Saarloos Wolfshonden.
quote:Die Yorkshire terriers, jack russels en chinese naakthonden als ontbijt eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |