Z'n game bij chikies duh.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet één aspect verzinnen dat ik van jou zou miren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Pecs, No Sexquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk niet één aspect verzinnen dat ik van jou mire.
Hij houdt het al minstens een jaar vol, denk steeds meer dat hij werkelijk een schakel mist in de bovenkamer.quote:
Ik heb nog faith in humanity, hangt aan zijden draad tho.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij houdt het al minstens een jaar vol, denk steeds meer dat hij werkelijk een schakel mist in de bovenkamer.
Dima zou naar thailand moeten gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
En 'no traps' is in 4Chan slang weer iets goeds hoor, kweenie.
Zeker 15 sec stukgegaan omdat ik 'Fatih' lasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb nog faith in humanity, hangt aan zijden draad tho.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker 15 sec stukgegaan omdat ik 'Fatih' las![]()
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker 15 sec stukgegaan omdat ik 'Fatih' las![]()
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb nog faith in humanity, hangt aan zijden draad tho.
[..]
Dima zou naar thailand moeten gaan.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Omg perfect huilachrooster met alleen crtl-v, wie E-highfived mij nu?
Afhaalsjinees.nl ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je stikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |