Nee, het was prima om even te laten zien dat hij geen basisplaats kan eisen oid, maar om nou meteen Andersen in te brengen was gewoon dom.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat hij Kishna even een 'signaaltje' wilde geven. Die begon inderdaad wat irritante trekjes te vertonen en heeft dit seizoen nog weinig laten zien, in tegenstelling tot El Ghazi.
Prima zo'n knul even op z'n plek te zetten, maar je moet er ook niet doorslaan.
Precies, volgens mij is hier niemand van overstuur. PSV counterde prima, en heeft ook gewoon een goede ploeg. Zet hopelijk wat dingen in perspectief en Ajax is niet door een ondergrens gezakt ofzo. PSV heeft nu weer een goede pot gespeeld tegenover de rest moeizaam aan het begin van het seizoen, kortom; blijft nog redelijk wisselvallig naar mijn idee. Die krijgen nog wel een dipje zoals vorig jaar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:31 schreef Albanus het volgende:
Mja, de kortzichtigheid viert weer hoogtij in Nederland. Zo ook weer Willem van Hanegem. Die weet te melden dat hij blij is dat er weer eens een club is die Ajax uit kan dagen. Zou hij dat ook geschreven hebben na het debacle PSV 4-0 Ajax?
Iedereen denkt weer te weten dat PSV een fantastisch ploegje heeft, maar zo moeilijk is het niet om met héle goede counterspelers een zege te boeken op een Ajax dat zwak is in de omschakeling. Laten we niet doen alsof Ajax een hele slechte wedstrijd speelde: die speelden ze helemaal niet. Ajax had zelfs een penalty verdiend die de wedstrijd weer in een ander lichtpunt kon zetten. Alleen twee onbegrijpelijke keuzes voor Andersen en Serero deden de kansen voor Ajax op een doelpunt slinken.
Over een paar weken verliest PSV weer een wedstrijd en dan is de algemene opinie: ''PSV toch niet zo sterk als gedacht?!''
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 25-08-2014 om 10:17:24Zivkovic krijgt flinke straf voor rode kaart. Mag pas weer meedoen – ook bij het eerste – als Jong #Ajax drie duels heeft gespeeld. reageer retweet
Lekker begin voor die jongen zeg. Volgens mij is Ajax heel erg fout bezig met dat jochie op het moment, of moet hij eerst afgebroken worden en dan weer opgebouwd ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:18 schreef j95 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 25-08-2014 om 10:17:24Zivkovic krijgt flinke straf voor rode kaart. Mag pas weer meedoen – ook bij het eerste – als Jong #Ajax drie duels heeft gespeeld. reageer retweet
Ga je Ajax nu de schuld geven dat hij een speler schopt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker begin voor die jongen zeg. Volgens mij is Ajax heel erg fout bezig met dat jochie op het moment, of moet hij eerst afgebroken worden en dan weer opgebouwd ofzo?
Nou ja, dat leek me puur uit frustratie, je haalt zo'n speler, vervolgens haal je nog een rare Pool, leurt met Eto'o en laat hem in jong Ajax aanmodderen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ga je Ajax nu de schuld geven dat hij een speler schopt?
Hij is 17quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat leek me puur uit frustratie, je haalt zo'n speler, vervolgens haal je nog een rare Pool, leurt met Eto'o en laat hem in jong Ajax aanmodderen.
Ik denk dat hij er iets meer van had verwacht, zeker bij Ajax waar debuteren op jonge leeftijd heel normaal is en hoort te zijn.
Zivkovic wist toen hij een contract bij Ajax tekende al dat hij zou spelen in Jong Ajax. Dat is geen excuus. Het zal waarschijnlijk frustratie zijn vanwege de achterstand en de weinige ballen die hij krijgt van zijn teamgenotenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat leek me puur uit frustratie, je haalt zo'n speler, vervolgens haal je nog een rare Pool, leurt met Eto'o en laat hem in jong Ajax aanmodderen.
Ik denk dat hij er iets meer van had verwacht, zeker bij Ajax waar debuteren op jonge leeftijd heel normaal is en hoort te zijn.
Niks, gewoon dikke prima, totaal zinloze overtreding. Wordt gewoon bestraft, ook al is het uit frustratie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker begin voor die jongen zeg. Volgens mij is Ajax heel erg fout bezig met dat jochie op het moment, of moet hij eerst afgebroken worden en dan weer opgebouwd ofzo?
Die overtreding sloeg natuurlijk nergens op en moest bestraft worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet zo'n jongen gewoon rustig brengen, hij zal echt nog wel zijn minuten krijgen hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die overtreding sloeg natuurlijk nergens op en moest bestraft worden.
Aan de andere kant: die jongen is een groot talent en speelde altijd erg goed bij Groningen. Dan haal je hem naar Ajax en haal je zo'n halvegare Pool. Ik zie liever een speler die eigendom is van Ajax dan zo'n huurspeler die toch weer weg is volgend jaar.
Is het je niet opgevallen dat Ajax eindelijk minder het tikkiebreedspelletje gebruikt? Veel meer gerichtheid naar voren dan eindeloos geschuif en gezemmel. We creëren daardoor veel meer kansen. Dan krijg wel het probleem dat de ruimtes achter de verdediging toenemen en dus krijgen meer clubs kans om te scoren tegen Ajax.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schaal verloren van PEC, winnen van een beter Vitesse, winnen van AZ die daarna dik op de kloten krijgt tegen een degradant en vervolgens verliezen van een op de counter spelend PSV.
Snap niet waarom er mensen zijn die zeggen dat Ajax voetballend beter is dan vorig jaar, ik denk dat het allemaal wel mee valt. Zullen vast weer kampioen worden, maar echt een stijgende lijn zie ik vooralsnog niet.
Stijgend is het nog wat vroeg voor maar iig niet dalend heb ik de indruk voor het eerst sinds De Boer trainer is en het had gisteren ook 3-1 kunnen zijn, PSV strafte het gewoon goed af, iets wat Ajax naliet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schaal verloren van PEC, winnen van een beter Vitesse, winnen van AZ die daarna dik op de kloten krijgt tegen een degradant en vervolgens verliezen van een op de counter spelend PSV.
Snap niet waarom er mensen zijn die zeggen dat Ajax voetballend beter is dan vorig jaar, ik denk dat het allemaal wel mee valt. Zullen vast weer kampioen worden, maar echt een stijgende lijn zie ik vooralsnog niet.
Ze leggen er meer risico in dat klopt, ze werden iets te overenthousiast en dat werd afgestraft maar het is sowieso leuker om naar te ijkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:40 schreef Albanus het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat Ajax eindelijk minder het tikkiebreedspelletje gebruikt? Veel meer gerichtheid naar voren dan eindeloos geschuif en gezemmel. We creëren daardoor veel meer kansen. Dan krijg wel het probleem dat de ruimtes achter de verdediging toenemen en dus krijgen meer clubs kans om te scoren tegen Ajax.
Dit dus. Weet dat ik vooral vorig jaar me vaak kapot zat te ergeren aan die duffe balletjes naar Cillissen terwijl dat lang niet altijd nodig was.. Ging de afgelopen wedstrijd stukken beterquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:40 schreef Albanus het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat Ajax eindelijk minder het tikkiebreedspelletje gebruikt? Veel meer gerichtheid naar voren dan eindeloos geschuif en gezemmel. We creëren daardoor veel meer kansen. Dan krijg wel het probleem dat de ruimtes achter de verdediging toenemen en dus krijgen meer clubs kans om te scoren tegen Ajax.
Hopen dat de spits eentje van de ''buitencategorie'' is. Als ze die niet vinden, zitten we weer een seizoen vastgekleefd aan het IJslandse beunhaasje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:49 schreef stoeltafel het volgende:
Nu nog een top spits en zondag winnen dan is het echt een prima start.
Ik zie liever dit en dan maar een keer een pot het deksel op je neus krijgen tegen een ploeg die prima counterende en de kansen pakte (mag ook gezegd worden), dan tikkie breed, tikkie terug, en maar puzzelen en frommelen, en dan net er een balletje inrommelen en zo winnen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit dus. Weet dat ik vooral vorig jaar me vaak kapot zat te ergeren aan die duffe balletjes naar Cillissen terwijl dat lang niet altijd nodig was.. Ging de afgelopen wedstrijd stukken beter![]()
Ik maak me echt geen zorgen.
Eens, zo'n beetje het enige pluspunt van Siggy was dat hij in topwedstrijden vaak wel een goaltje mee wist te pakken. Snap overigens nog steeds niet waarom Siggy zoveel krediet heeft schijnbaar, en Milik na een potje al afgeserveerd lijkt te zijn. Laat die gewoon eens een paar weken staan, zoveel slechter kan het niet zijn zou je zeggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Siggy kan nu gewoon echt niet meer, alles wat via hem loopt mislukt door gebrek aan voetballend vermogen. En als hij dan ook nog eens zijn goals in dit soort wedstrijden niet meer meepikt houdt het echt op.
Mee eens, nu nog wat beter doserenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie liever dit en dan maar een keer een pot het deksel op je neus krijgen tegen een ploeg die prima counterende en de kansen pakte (mag ook gezegd worden), dan tikkie breed, tikkie terug, en maar puzzelen en frommelen, en dan net er een balletje inrommelen en zo winnen.
Milik is ook maar gehuurd dus daar hoeven we ons niet druk om te maken, hij moet zichzelf druk maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, zo'n beetje het enige pluspunt van Siggy was dat hij in topwedstrijden vaak wel een goaltje mee wist te pakken. Snap overigens nog steeds niet waarom Siggy zoveel krediet heeft schijnbaar, en Milik na een potje al afgeserveerd lijkt te zijn. Laat die gewoon eens een paar weken staan, zoveel slechter kan het niet zijn zou je zeggen
De Jong gaf tenminste nog 2 assists.. Van Siggy kwam niets af..quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Laten we het maar weer afschuiven op Siggy, lekker makkelijk altijd.
Ik vind hem bv al beter dan bv Luuk de Jong. Gisteren speelde hij ook best redelijk, was zeker niet de minste aan Ajax kant.
Een topspits haal je toch niet meer binnen een week dus wat mij betreft gewoon met Siggy in de spits met later in het seizoen Milik en evt. Zivkovic die aanhaken aan het niveau en (soms) gaan spelen.
Als je nu nog een spits haalt dan wordt het toch het niveau Luuk de Jong of Bas Dost, kost je een miljoen of 5 en zijn minder als wat je nu hebt rondlopen.
Dan ga jij toch lekker fappen op Luuk. Niet mijn speler maar ieder zijn smaak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De Jong gaf tenminste nog 2 assists.. Van Siggy kwam niets af..
Mwah, of Bas Dost minder is dan Siggy waag ik te betwijfelen, maar eens dat het je waarschijnlijk een flinke berg duiten kost en je geen enkele garantie hebt dat ze gelijk op niveau zijn en/of er 20 intrappen dit seizoen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Laten we het maar weer afschuiven op Siggy, lekker makkelijk altijd.
Ik vind hem bv al beter dan bv Luuk de Jong. Gisteren speelde hij ook best redelijk, was zeker niet de minste aan Ajax kant.
Een topspits haal je toch niet meer binnen een week dus wat mij betreft gewoon met Siggy in de spits met later in het seizoen Milik en evt. Zivkovic die aanhaken aan het niveau en (soms) gaan spelen.
Als je nu nog een spits haalt dan wordt het toch het niveau Luuk de Jong of Bas Dost, kost je een miljoen of 5 en zijn minder als wat je nu hebt rondlopen.
Waar zeg ik dat ik fan ben van L. de Jong?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker fappen op Luuk. Niet mijn speler maar ieder zijn smaak.
Maak ook maar een geintje maar ik zou 'm niet willen ruilen voor Siggy. Dat zegt overigens veel over L. de Jong aangezien Siggy ook geen geweldenaar is. Maar is nu voor mij eerste keus bij Ajax (en bij Frank ook blijkbaar) bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik fan ben van L. de Jong?
Daar schrok ik wel van eerlijk gezegd, zal nog wel even duren voor die weer op niveau is voor zover dat ooit gaat lukkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik fan ben van L. de Jong?
Moet denk ik gewoon eens paar wedstrijden basis spelen.. Dan pas oordelenquote:
Dan moet hij eerst eens in de basis gezet wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet denk ik gewoon eens paar wedstrijden basis spelen.. Dan pas oordelen
Er zal een reden zijn waarom dat niet gebeurt, kan er blijkbaar geen moer van of is niet te motiveren op huurbasis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst eens in de basis gezet worden
Gofferdomme
Best aardig, had inderdaad ook een mooie goal tegen Sociedad en tegen Benfica combineerde die goed met Kishna.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Hoe speelde Milik in de voorbereiding? Kan me in elk geval 1 pegel van een goal herinneren..
Kan toch moeilijk slechter zijn dan Sigthórsson, vind hem al veel beter meevoetballen dan Sigiquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal een reden zijn waarom dat niet gebeurt, kan er blijkbaar geen moer van of is niet te motiveren op huurbasis.
Frank is het blijkbaar niet met je eensquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan toch moeilijk slechter zijn dan Sigthórsson, vind hem al veel beter meevoetballen dan Sigi
Hij is 17 jaar. Wat had je gedacht? Dat hij al klaar is voor het grote Ajax? Het is geen talent ala Messi of Ronaldo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij er geen moer van kan is het natuurlijk uitstekend gescout.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal een reden zijn waarom dat niet gebeurt, kan er blijkbaar geen moer van of is niet te motiveren op huurbasis.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is 17 jaar. Wat had je gedacht? Dat hij al klaar is voor het grote Ajax? Het is geen talent ala Messi of Ronaldo.
QFTquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef jpg97 het volgende:
Heb de wedstrijd bekeken door mijn PSV bril, en het resultaat is natuurlijk prima, maar eerlijk gezegd had het ook andersom kunnen zijn.
De eerste kans van Klaassen (kopbal) had er zomaar in kunnen vallen en ook Boilesen kreeg in de eerste helft nog een dikke kans.
Verder hadden Schöne en Moisander ook nog kunnen scoren.
PSV was verdedigend echt niet sterk met als dieptepunt Willems die meer stond te slapen dan wat anders.
Gelukkig wel gewonnen maar niet verdiend.
Als je ze zelf niet af maakt....quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef jpg97 het volgende:
Heb de wedstrijd bekeken door mijn PSV bril, en het resultaat is natuurlijk prima, maar eerlijk gezegd had het ook andersom kunnen zijn.
De eerste kans van Klaassen (kopbal) had er zomaar in kunnen vallen en ook Boilesen kreeg in de eerste helft nog een dikke kans.
Verder hadden Schöne en Moisander ook nog kunnen scoren.
PSV was verdedigend echt niet sterk met als dieptepunt Willems die meer stond te slapen dan wat anders.
Gelukkig wel gewonnen maar niet verdiend.
Voor hetzelfde geld had Boilesen in de eerste helft de 2-0 op zijn contoquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Vooral zaak om je nu niet van de wijs te laten brengen, op dezelfde voet verder gaan maar wel defensief zaken wat beter dichttimmeren. Ik vind met name Boilesen te aanvallend, die lijkt verdedigen echt bijzaak te vinden. Als hij bij de 2-1 met Narsingh meeloopt in plaats van in te houden op het moment supreme dat de steekbal wordt gegeven wordt het al stukken moeilijker om die bal te maken.
Wel een beetje gek om te zeggen dat je een huurling tijd moet geven. Je huurt iemand niet voor een jaar als ie er meteen kan staan, lijkt mij.quote:
Laat hem die wedstrijden van Zivko opvullen en dan praten we weer verderquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef j95 het volgende:
[..]
Wel een beetje gek om te zeggen dat je een huurling tijd moet geven. Je huurt iemand niet voor een jaar als ie er meteen kan staan, lijkt mij.
Volgens hem hebben Augsburg en Leverkusen de schuld dat die bij beiden mislukt isquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Milik zal wel een grote bek hebben gehad ofzo.
Vrij harde en lompe trap ja. Terechte schorsing.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:42 schreef superniger het volgende:
Wat heeft Zivkovic gedaan? Was het echt zo erg?
Dat ie gedoseerd mee aanvalt prima, maar verdedigen lijkt me prioriteit 1quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:17 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Boilesen in de eerste helft de 2-0 op zijn conto
http://www.sbs6.nl/progra(...)dam-22-augustus-2014quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:42 schreef superniger het volgende:
Wat heeft Zivkovic gedaan? Was het echt zo erg?
Hoop dat milik er 3 in knalt. Inderdaad eredivisie waardig elftalquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:38 schreef BobW het volgende:
JONG AJAX - Vermeer, Ligeon, vdHoorn, Denswil, Riedewald; Bazoer, Andersen, Serero; Becker, Milik, Kishna
Dit team kan zo Ajax 1 zijn
quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:38 schreef BobW het volgende:
JONG AJAX - Vermeer, Ligeon, vdHoorn, Denswil, Riedewald; Bazoer, Andersen, Serero; Becker, Milik, Kishna
Bohh bazenelftalquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:38 schreef BobW het volgende:
Utrecht of Heerenveen lijkt me. Als Van Anholt weg is, kloppen ze denk ik wel aan bij Ajax.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Mitchell Dijks speelt helemaal nergens meer, die gaat nog weg lijkt mij.
Tja dat is nu nog lastig te zeggen, wellicht speelt Sigi nu echt alleen maar om het etalage verhaal en speelt Milik als de transferperiode afgelopen isquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank is het blijkbaar niet met je eens
tegen een willem 2 zou ik dat nog kunnen begrijpen maar tegen psv moet je toch echt de beste spits opstellenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dat is nu nog lastig te zeggen, wellicht speelt Sigi nu echt alleen maar om het etalage verhaal en speelt Milik als de transferperiode afgelopen is
Knolbein maakt een betere indruk op de bankquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dat is nu nog lastig te zeggen, wellicht speelt Sigi nu echt alleen maar om het etalage verhaal en speelt Milik als de transferperiode afgelopen is
Godverdomme en ik had nog wel zo'n goede hoop dat hij zou tekenen. Heb hem zelfs in de ArenA zien zittenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Eto'o naar Everton. Dat moet als een klap aankomen kan ik mij zo voorstellen.
Die heeft zijn naam niet mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Knolbein maakt een betere indruk op de bank
Achilles op dit moment beter dan Jong Ajax. Achilles had al gescoord, maar afgekeurd wegens buitenspel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al een kwartier gespeeld en nog geen goal
Flopshow
Dat is wel treurig slecht..quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Achilles op dit moment beter dan Jong Ajax. Achilles had al gescoord, maar afgekeurd wegens buitenspel.
quote:
Ben je op sportpark Achilles?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
Jong Ajax begint sterker te worden. Nu een paar goede kansen gehad. 1-1 hangt in de lucht.
Neequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je op sportpark Achilles?
Niet te vergeten dat Enoh hem nog heeft ge-smstquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Godverdomme en ik had nog wel zo'n goede hoop dat hij zou tekenen. Heb hem zelfs in de ArenA zien zitten
Ja, had al tatoeage met eto'o in ajax shirt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Eto'o naar Everton. Dat moet als een klap aankomen kan ik mij zo voorstellen.
Hoe vaak je dit nog posten in de hoop dat iemand er om moet lachen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat Enoh hem nog heeft ge-smst
Echt waar joh?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
iksdeequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel gekeken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, kijk maar! Staat zelfs op Ajax.nl. Dan moet het wel waar zijn!
Nee tuurlijk niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |