Mee eens, nu nog wat beter doserenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie liever dit en dan maar een keer een pot het deksel op je neus krijgen tegen een ploeg die prima counterende en de kansen pakte (mag ook gezegd worden), dan tikkie breed, tikkie terug, en maar puzzelen en frommelen, en dan net er een balletje inrommelen en zo winnen.
Milik is ook maar gehuurd dus daar hoeven we ons niet druk om te maken, hij moet zichzelf druk maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, zo'n beetje het enige pluspunt van Siggy was dat hij in topwedstrijden vaak wel een goaltje mee wist te pakken. Snap overigens nog steeds niet waarom Siggy zoveel krediet heeft schijnbaar, en Milik na een potje al afgeserveerd lijkt te zijn. Laat die gewoon eens een paar weken staan, zoveel slechter kan het niet zijn zou je zeggen
De Jong gaf tenminste nog 2 assists.. Van Siggy kwam niets af..quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Laten we het maar weer afschuiven op Siggy, lekker makkelijk altijd.
Ik vind hem bv al beter dan bv Luuk de Jong. Gisteren speelde hij ook best redelijk, was zeker niet de minste aan Ajax kant.
Een topspits haal je toch niet meer binnen een week dus wat mij betreft gewoon met Siggy in de spits met later in het seizoen Milik en evt. Zivkovic die aanhaken aan het niveau en (soms) gaan spelen.
Als je nu nog een spits haalt dan wordt het toch het niveau Luuk de Jong of Bas Dost, kost je een miljoen of 5 en zijn minder als wat je nu hebt rondlopen.
Dan ga jij toch lekker fappen op Luuk. Niet mijn speler maar ieder zijn smaak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De Jong gaf tenminste nog 2 assists.. Van Siggy kwam niets af..
Mwah, of Bas Dost minder is dan Siggy waag ik te betwijfelen, maar eens dat het je waarschijnlijk een flinke berg duiten kost en je geen enkele garantie hebt dat ze gelijk op niveau zijn en/of er 20 intrappen dit seizoen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Laten we het maar weer afschuiven op Siggy, lekker makkelijk altijd.
Ik vind hem bv al beter dan bv Luuk de Jong. Gisteren speelde hij ook best redelijk, was zeker niet de minste aan Ajax kant.
Een topspits haal je toch niet meer binnen een week dus wat mij betreft gewoon met Siggy in de spits met later in het seizoen Milik en evt. Zivkovic die aanhaken aan het niveau en (soms) gaan spelen.
Als je nu nog een spits haalt dan wordt het toch het niveau Luuk de Jong of Bas Dost, kost je een miljoen of 5 en zijn minder als wat je nu hebt rondlopen.
Waar zeg ik dat ik fan ben van L. de Jong?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker fappen op Luuk. Niet mijn speler maar ieder zijn smaak.
Maak ook maar een geintje maar ik zou 'm niet willen ruilen voor Siggy. Dat zegt overigens veel over L. de Jong aangezien Siggy ook geen geweldenaar is. Maar is nu voor mij eerste keus bij Ajax (en bij Frank ook blijkbaar) bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik fan ben van L. de Jong?
Daar schrok ik wel van eerlijk gezegd, zal nog wel even duren voor die weer op niveau is voor zover dat ooit gaat lukkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik fan ben van L. de Jong?
Moet denk ik gewoon eens paar wedstrijden basis spelen.. Dan pas oordelenquote:
Dan moet hij eerst eens in de basis gezet wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet denk ik gewoon eens paar wedstrijden basis spelen.. Dan pas oordelen
Er zal een reden zijn waarom dat niet gebeurt, kan er blijkbaar geen moer van of is niet te motiveren op huurbasis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst eens in de basis gezet worden
Gofferdomme
Best aardig, had inderdaad ook een mooie goal tegen Sociedad en tegen Benfica combineerde die goed met Kishna.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Hoe speelde Milik in de voorbereiding? Kan me in elk geval 1 pegel van een goal herinneren..
Kan toch moeilijk slechter zijn dan Sigthórsson, vind hem al veel beter meevoetballen dan Sigiquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal een reden zijn waarom dat niet gebeurt, kan er blijkbaar geen moer van of is niet te motiveren op huurbasis.
Frank is het blijkbaar niet met je eensquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan toch moeilijk slechter zijn dan Sigthórsson, vind hem al veel beter meevoetballen dan Sigi
Hij is 17 jaar. Wat had je gedacht? Dat hij al klaar is voor het grote Ajax? Het is geen talent ala Messi of Ronaldo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker begin voor die jongen zeg. Volgens mij is Ajax heel erg fout bezig met dat jochie op het moment, of moet hij eerst afgebroken worden en dan weer opgebouwd ofzo?
Als hij er geen moer van kan is het natuurlijk uitstekend gescout.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal een reden zijn waarom dat niet gebeurt, kan er blijkbaar geen moer van of is niet te motiveren op huurbasis.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is 17 jaar. Wat had je gedacht? Dat hij al klaar is voor het grote Ajax? Het is geen talent ala Messi of Ronaldo.
QFTquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef jpg97 het volgende:
Heb de wedstrijd bekeken door mijn PSV bril, en het resultaat is natuurlijk prima, maar eerlijk gezegd had het ook andersom kunnen zijn.
De eerste kans van Klaassen (kopbal) had er zomaar in kunnen vallen en ook Boilesen kreeg in de eerste helft nog een dikke kans.
Verder hadden Schöne en Moisander ook nog kunnen scoren.
PSV was verdedigend echt niet sterk met als dieptepunt Willems die meer stond te slapen dan wat anders.
Gelukkig wel gewonnen maar niet verdiend.
Als je ze zelf niet af maakt....quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef jpg97 het volgende:
Heb de wedstrijd bekeken door mijn PSV bril, en het resultaat is natuurlijk prima, maar eerlijk gezegd had het ook andersom kunnen zijn.
De eerste kans van Klaassen (kopbal) had er zomaar in kunnen vallen en ook Boilesen kreeg in de eerste helft nog een dikke kans.
Verder hadden Schöne en Moisander ook nog kunnen scoren.
PSV was verdedigend echt niet sterk met als dieptepunt Willems die meer stond te slapen dan wat anders.
Gelukkig wel gewonnen maar niet verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |