abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:55:35 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143806135
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Denk dat hij Kishna even een 'signaaltje' wilde geven. Die begon inderdaad wat irritante trekjes te vertonen en heeft dit seizoen nog weinig laten zien, in tegenstelling tot El Ghazi.

Prima zo'n knul even op z'n plek te zetten, maar je moet er ook niet doorslaan.
Nee, het was prima om even te laten zien dat hij geen basisplaats kan eisen oid, maar om nou meteen Andersen in te brengen was gewoon dom.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143806188
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:31 schreef Albanus het volgende:
Mja, de kortzichtigheid viert weer hoogtij in Nederland. Zo ook weer Willem van Hanegem. Die weet te melden dat hij blij is dat er weer eens een club is die Ajax uit kan dagen. Zou hij dat ook geschreven hebben na het debacle PSV 4-0 Ajax?

Iedereen denkt weer te weten dat PSV een fantastisch ploegje heeft, maar zo moeilijk is het niet om met héle goede counterspelers een zege te boeken op een Ajax dat zwak is in de omschakeling. Laten we niet doen alsof Ajax een hele slechte wedstrijd speelde: die speelden ze helemaal niet. Ajax had zelfs een penalty verdiend die de wedstrijd weer in een ander lichtpunt kon zetten. Alleen twee onbegrijpelijke keuzes voor Andersen en Serero deden de kansen voor Ajax op een doelpunt slinken.

Over een paar weken verliest PSV weer een wedstrijd en dan is de algemene opinie: ''PSV toch niet zo sterk als gedacht?!''
Precies, volgens mij is hier niemand van overstuur. PSV counterde prima, en heeft ook gewoon een goede ploeg. Zet hopelijk wat dingen in perspectief en Ajax is niet door een ondergrens gezakt ofzo. PSV heeft nu weer een goede pot gespeeld tegenover de rest moeizaam aan het begin van het seizoen, kortom; blijft nog redelijk wisselvallig naar mijn idee. Die krijgen nog wel een dipje zoals vorig jaar.
pi_143806545
ajaxlife twitterde op maandag 25-08-2014 om 10:17:24 Zivkovic krijgt flinke straf voor rode kaart. Mag pas weer meedoen – ook bij het eerste – als Jong #Ajax drie duels heeft gespeeld. reageer retweet
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:19:32 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143806558
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:18 schreef j95 het volgende:
ajaxlife twitterde op maandag 25-08-2014 om 10:17:24 Zivkovic krijgt flinke straf voor rode kaart. Mag pas weer meedoen – ook bij het eerste – als Jong #Ajax drie duels heeft gespeeld. reageer retweet
Lekker begin voor die jongen zeg. Volgens mij is Ajax heel erg fout bezig met dat jochie op het moment, of moet hij eerst afgebroken worden en dan weer opgebouwd ofzo?
Get woke, go broke!
pi_143806704
:( :( :(
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:51:46 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143807250
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lekker begin voor die jongen zeg. Volgens mij is Ajax heel erg fout bezig met dat jochie op het moment, of moet hij eerst afgebroken worden en dan weer opgebouwd ofzo?
Ga je Ajax nu de schuld geven dat hij een speler schopt?
Gourmetten of steengrillen?
pi_143807268
3 wedstrijden valt nog mee.
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:54:28 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143807313
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ga je Ajax nu de schuld geven dat hij een speler schopt?
Nou ja, dat leek me puur uit frustratie, je haalt zo'n speler, vervolgens haal je nog een rare Pool, leurt met Eto'o en laat hem in jong Ajax aanmodderen.

Ik denk dat hij er iets meer van had verwacht, zeker bij Ajax waar debuteren op jonge leeftijd heel normaal is en hoort te zijn.
Get woke, go broke!
pi_143807348
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, dat leek me puur uit frustratie, je haalt zo'n speler, vervolgens haal je nog een rare Pool, leurt met Eto'o en laat hem in jong Ajax aanmodderen.

Ik denk dat hij er iets meer van had verwacht, zeker bij Ajax waar debuteren op jonge leeftijd heel normaal is en hoort te zijn.
Hij is 17
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:58:09 #110
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_143807385
quote:

[..]

Zivkovic wist toen hij een contract bij Ajax tekende al dat hij zou spelen in Jong Ajax. Dat is geen excuus. Het zal waarschijnlijk frustratie zijn vanwege de achterstand en de weinige ballen die hij krijgt van zijn teamgenoten
pi_143807701
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niks, gewoon dikke prima, totaal zinloze overtreding. Wordt gewoon bestraft, ook al is het uit frustratie.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:17:48 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143807803
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:31 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

^O^
Goeie analyse, verder niet zeuren, op naar de volgende wedstrijd
pi_143808090
quote:

[..]

Die overtreding sloeg natuurlijk nergens op en moest bestraft worden.

Aan de andere kant: die jongen is een groot talent en speelde altijd erg goed bij Groningen. Dan haal je hem naar Ajax en haal je zo'n halvegare Pool. Ik zie liever een speler die eigendom is van Ajax dan zo'n huurspeler die toch weer weg is volgend jaar.
pi_143808272
Schaal verloren van PEC, winnen van een beter Vitesse, winnen van AZ die daarna dik op de kloten krijgt tegen een degradant en vervolgens verliezen van een op de counter spelend PSV.

Snap niet waarom er mensen zijn die zeggen dat Ajax voetballend beter is dan vorig jaar, ik denk dat het allemaal wel mee valt. Zullen vast weer kampioen worden, maar echt een stijgende lijn zie ik vooralsnog niet.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:39:08 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143808298
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:30 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Die overtreding sloeg natuurlijk nergens op en moest bestraft worden.

Aan de andere kant: die jongen is een groot talent en speelde altijd erg goed bij Groningen. Dan haal je hem naar Ajax en haal je zo'n halvegare Pool. Ik zie liever een speler die eigendom is van Ajax dan zo'n huurspeler die toch weer weg is volgend jaar.
Je moet zo'n jongen gewoon rustig brengen, hij zal echt nog wel zijn minuten krijgen hoor.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:40:59 #116
374694 Albanus
Diepgravende debiel
pi_143808330
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schaal verloren van PEC, winnen van een beter Vitesse, winnen van AZ die daarna dik op de kloten krijgt tegen een degradant en vervolgens verliezen van een op de counter spelend PSV.

Snap niet waarom er mensen zijn die zeggen dat Ajax voetballend beter is dan vorig jaar, ik denk dat het allemaal wel mee valt. Zullen vast weer kampioen worden, maar echt een stijgende lijn zie ik vooralsnog niet.
Is het je niet opgevallen dat Ajax eindelijk minder het tikkiebreedspelletje gebruikt? Veel meer gerichtheid naar voren dan eindeloos geschuif en gezemmel. We creëren daardoor veel meer kansen. Dan krijg wel het probleem dat de ruimtes achter de verdediging toenemen en dus krijgen meer clubs kans om te scoren tegen Ajax.
Dit is het en dat krijg je.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:41:00 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143808331
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

Stijgend is het nog wat vroeg voor maar iig niet dalend heb ik de indruk voor het eerst sinds De Boer trainer is en het had gisteren ook 3-1 kunnen zijn, PSV strafte het gewoon goed af, iets wat Ajax naliet.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:42:23 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143808369
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:40 schreef Albanus het volgende:

[..]

Is het je niet opgevallen dat Ajax eindelijk minder het tikkiebreedspelletje gebruikt? Veel meer gerichtheid naar voren dan eindeloos geschuif en gezemmel. We creëren daardoor veel meer kansen. Dan krijg wel het probleem dat de ruimtes achter de verdediging toenemen en dus krijgen meer clubs kans om te scoren tegen Ajax.
Ze leggen er meer risico in dat klopt, ze werden iets te overenthousiast en dat werd afgestraft maar het is sowieso leuker om naar te ijken
pi_143808541
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:40 schreef Albanus het volgende:

[..]

Dit dus. Weet dat ik vooral vorig jaar me vaak kapot zat te ergeren aan die duffe balletjes naar Cillissen terwijl dat lang niet altijd nodig was.. Ging de afgelopen wedstrijd stukken beter ^O^

Ik maak me echt geen zorgen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_143808576
Nu nog een top spits en zondag winnen dan is het echt een prima start.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:51:01 #121
374694 Albanus
Diepgravende debiel
pi_143808608
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:49 schreef stoeltafel het volgende:
Nu nog een top spits en zondag winnen dan is het echt een prima start.
Hopen dat de spits eentje van de ''buitencategorie'' is. Als ze die niet vinden, zitten we weer een seizoen vastgekleefd aan het IJslandse beunhaasje.
Dit is het en dat krijg je.
pi_143808637
Ik mag toch hopen dat de Boer nu met Siggy speelt zodat een geïnteresseerde club nog wat kan zien? Want hij mag gewoon vertrekken, vervolgens krijgt ie een basisplaats :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:02:08 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143808887
Siggy kan nu gewoon echt niet meer, alles wat via hem loopt mislukt door gebrek aan voetballend vermogen. En als hij dan ook nog eens zijn goals in dit soort wedstrijden niet meer meepikt houdt het echt op.
Get woke, go broke!
pi_143809181
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:48 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dit dus. Weet dat ik vooral vorig jaar me vaak kapot zat te ergeren aan die duffe balletjes naar Cillissen terwijl dat lang niet altijd nodig was.. Ging de afgelopen wedstrijd stukken beter ^O^

Ik maak me echt geen zorgen.
Ik zie liever dit en dan maar een keer een pot het deksel op je neus krijgen tegen een ploeg die prima counterende en de kansen pakte (mag ook gezegd worden), dan tikkie breed, tikkie terug, en maar puzzelen en frommelen, en dan net er een balletje inrommelen en zo winnen. :@
pi_143809206
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Siggy kan nu gewoon echt niet meer, alles wat via hem loopt mislukt door gebrek aan voetballend vermogen. En als hij dan ook nog eens zijn goals in dit soort wedstrijden niet meer meepikt houdt het echt op.
Eens, zo'n beetje het enige pluspunt van Siggy was dat hij in topwedstrijden vaak wel een goaltje mee wist te pakken. Snap overigens nog steeds niet waarom Siggy zoveel krediet heeft schijnbaar, en Milik na een potje al afgeserveerd lijkt te zijn. Laat die gewoon eens een paar weken staan, zoveel slechter kan het niet zijn zou je zeggen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')