Voor hetzelfde geld had Boilesen in de eerste helft de 2-0 op zijn contoquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Vooral zaak om je nu niet van de wijs te laten brengen, op dezelfde voet verder gaan maar wel defensief zaken wat beter dichttimmeren. Ik vind met name Boilesen te aanvallend, die lijkt verdedigen echt bijzaak te vinden. Als hij bij de 2-1 met Narsingh meeloopt in plaats van in te houden op het moment supreme dat de steekbal wordt gegeven wordt het al stukken moeilijker om die bal te maken.
Wel een beetje gek om te zeggen dat je een huurling tijd moet geven. Je huurt iemand niet voor een jaar als ie er meteen kan staan, lijkt mij.quote:
Laat hem die wedstrijden van Zivko opvullen en dan praten we weer verderquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef j95 het volgende:
[..]
Wel een beetje gek om te zeggen dat je een huurling tijd moet geven. Je huurt iemand niet voor een jaar als ie er meteen kan staan, lijkt mij.
Volgens hem hebben Augsburg en Leverkusen de schuld dat die bij beiden mislukt isquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Milik zal wel een grote bek hebben gehad ofzo.
Vrij harde en lompe trap ja. Terechte schorsing.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:42 schreef superniger het volgende:
Wat heeft Zivkovic gedaan? Was het echt zo erg?
Dat ie gedoseerd mee aanvalt prima, maar verdedigen lijkt me prioriteit 1quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:17 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Boilesen in de eerste helft de 2-0 op zijn conto
http://www.sbs6.nl/progra(...)dam-22-augustus-2014quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:42 schreef superniger het volgende:
Wat heeft Zivkovic gedaan? Was het echt zo erg?
Hoop dat milik er 3 in knalt. Inderdaad eredivisie waardig elftalquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:38 schreef BobW het volgende:
JONG AJAX - Vermeer, Ligeon, vdHoorn, Denswil, Riedewald; Bazoer, Andersen, Serero; Becker, Milik, Kishna
Dit team kan zo Ajax 1 zijn
quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:38 schreef BobW het volgende:
JONG AJAX - Vermeer, Ligeon, vdHoorn, Denswil, Riedewald; Bazoer, Andersen, Serero; Becker, Milik, Kishna
Bohh bazenelftalquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:38 schreef BobW het volgende:
Utrecht of Heerenveen lijkt me. Als Van Anholt weg is, kloppen ze denk ik wel aan bij Ajax.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Mitchell Dijks speelt helemaal nergens meer, die gaat nog weg lijkt mij.
Tja dat is nu nog lastig te zeggen, wellicht speelt Sigi nu echt alleen maar om het etalage verhaal en speelt Milik als de transferperiode afgelopen isquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank is het blijkbaar niet met je eens
tegen een willem 2 zou ik dat nog kunnen begrijpen maar tegen psv moet je toch echt de beste spits opstellenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dat is nu nog lastig te zeggen, wellicht speelt Sigi nu echt alleen maar om het etalage verhaal en speelt Milik als de transferperiode afgelopen is
Knolbein maakt een betere indruk op de bankquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dat is nu nog lastig te zeggen, wellicht speelt Sigi nu echt alleen maar om het etalage verhaal en speelt Milik als de transferperiode afgelopen is
Godverdomme en ik had nog wel zo'n goede hoop dat hij zou tekenen. Heb hem zelfs in de ArenA zien zittenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Eto'o naar Everton. Dat moet als een klap aankomen kan ik mij zo voorstellen.
Die heeft zijn naam niet mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Knolbein maakt een betere indruk op de bank
Achilles op dit moment beter dan Jong Ajax. Achilles had al gescoord, maar afgekeurd wegens buitenspel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al een kwartier gespeeld en nog geen goal
Flopshow
Dat is wel treurig slecht..quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Achilles op dit moment beter dan Jong Ajax. Achilles had al gescoord, maar afgekeurd wegens buitenspel.
quote:
Ben je op sportpark Achilles?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
Jong Ajax begint sterker te worden. Nu een paar goede kansen gehad. 1-1 hangt in de lucht.
Neequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je op sportpark Achilles?
Niet te vergeten dat Enoh hem nog heeft ge-smstquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Godverdomme en ik had nog wel zo'n goede hoop dat hij zou tekenen. Heb hem zelfs in de ArenA zien zitten
Ja, had al tatoeage met eto'o in ajax shirt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Eto'o naar Everton. Dat moet als een klap aankomen kan ik mij zo voorstellen.
Hoe vaak je dit nog posten in de hoop dat iemand er om moet lachen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat Enoh hem nog heeft ge-smst
Echt waar joh?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
iksdeequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel gekeken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, kijk maar! Staat zelfs op Ajax.nl. Dan moet het wel waar zijn!
Nee tuurlijk niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |