SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Wel slim, die Stevensloop. Ben de 7H vanwege zijn drukte nl. beu(Maastrichts mooiste is een waardige vervanger)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet tussen ons in liggen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
De 7^^ is wel een van de weinige rare-maar-wel-occiele afstanden. 15km is niet zo gebruikelijk, maar hij is wel officieel gemeten en het WR is op het parcours gelopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:42 schreef SEMTEX het volgende:
Wel slim, die Stevensloop. Ben de 7H vanwege zijn drukte nl. beu(Maastrichts mooiste is een waardige vervanger)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nijmegen heb ik net zo min iets mee als DH.
CPC ga ik alleen lopen als ik weer een uitnodiging krijg om mee te lopen van een bedrijf. Lekker handig, auto in de garage op een paar meter van het malieveld, eten en drinken na de wedstrijd etc.
HM's zijn hier in de buurt ook genoeg, en lekker kleinschalig.
En in maart zijn er een paar in Belgie waar ik eigenlijk ook wil lopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Semtex, als ik op jouw kaartje kijk van vandaag zie ik tussen de 10 en 11 km "Run" staanIs dat een stroompje ofzo dat zo heet?
Edit: Kennelijk, want nu zie ik dat hij veel verder doorloopt. Geinig
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Cool! Ik zie dat je helemaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was vandaag in Eersel (en Duizel... voor het eerst)om mijn dorp bent gelopen.
En je bent langs de Cartierheide gelopen![]()
Daar ben ik ook met Mossel geweest alleen kwamen wij van de andere kant aan gelopen.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:47 schreef flipsen het volgende:
Semtex, als ik op jouw kaartje kijk van vandaag zie ik tussen de 10 en 11 km "Run" staanIs dat een stroompje ofzo dat zo heet?
Zo heet ons stroompje![]()
![]()
Volgens mij is er meer dat zo heet, o.a. een industrieterrein. Toepasselijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:47 schreef flipsen het volgende:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ThinkPink is ook lekker bezig zeg
Hoe kan jij trouwens geen pannenkoeken lusten?? Wat is dat voor heiligschennis?quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh pannekoekenTe lang niet gegeten
Wie is die rare kwiebus op Endomondo en waarom is hij op dezelfde dag als ik jarig?
[ Bericht 5% gewijzigd door flipsen op 23-08-2014 15:59:48 ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:51 schreef flipsen het volgende:
Wie is die knappe vent op Endomondo en waarom is hij op dezelfde dag als ik jarig?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Broekie!quote:
Ja zo is het ook niet veel beter zeg.
De meeste van mijn loopmaatjes hebben vandaag al 32 km (of 35) gelopen, en ik mag morgen voor de 32.
Toch wel weer een beetje spannend dat je weet dat je weer verder gaat lopen dan dat je ooit geweest bent, ongeacht welke afstand dat is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, knap gedaan van ze!quote:
Zou yur al terug zijn geblazen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hear hearquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:00 schreef Guard het volgende:
De meeste van mijn loopmaatjes hebben vandaag al 32 km (of 35) gelopen, en ik mag morgen voor de 32.
Toch wel weer een beetje spannend dat je weet dat je weer verder gaat lopen dan dat je ooit geweest bent, ongeacht welke afstand dat is.zet m op morgen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:00 schreef Guard het volgende:
Toch wel weer een beetje spannend dat je weet dat je weer verder gaat lopen dan dat je ooit geweest bent, ongeacht welke afstand dat is.
Wat is je langste afstand tot nu?
Ik vond het vooral in t begin heel spannend, zeker als ik dan naar de kralingse plas liep. Zenuwennnn!
En gisteren dan ook. Toen was ik ook zenuwachtig. Stom hoofd.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo, weer een beetje bijgekomen. En een dag later denk ik dat het allemaal een stuk sneller had gekund als ik wat minder voorzichtig gelopen hadMaar goed, voor een eerste keer ben ik zeker erg tevreden.
Nee ik heb geen spikes. Van iemand die er wel op liep begreep ook dat dat bij een relatief lange afstanden als 3000m het een flinke aanslag op kuiten en achillespezen is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:17 schreef Corniel het volgende:
Baan lijkt me ook leuk om te doen, ik heb dan ook serieus overwogen me ook in te schrijven.Loop je met spikes trouwens?
In de toekomst wil ik nu zeker vaker baanwedstrijdjes lopen. Maar ik ga er niet apart voor trainen of zo. Wegwedstrijden blijven mijn voorkeur houden.![]()
Wisten jullie trouwens dat Eersel is uitgeroepen tot wandelgemeente van 2014?? En waar je kan wandelen... kan je ook rennen![]()
/eindespamoverEerselquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe kan jij trouwens geen pannenkoeken lusten?? Wat is dat voor heiligschennis?
Geen idee. Ik heb bij defensie de meest rare dingen leren eten maar pannenkoeken, oliebollen en wat er op lijkt....Absoluut! Het geeft iedere keer weer een kickquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:00 schreef Guard het volgende:
Toch wel weer een beetje spannend dat je weet dat je weer verder gaat lopen dan dat je ooit geweest bent, ongeacht welke afstand dat is.![]()
![]()
Ik heb een paar weken terug een keer 30 km alleen door de Loonse en Drunense Duinen lopen ploeteren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja he?
Wat is je langste afstand tot nu?
Ik vond het vooral in t begin heel spannend, zeker als ik dan naar de kralingse plas liep. Zenuwennnn!
En gisteren dan ook. Toen was ik ook zenuwachtig. Stom hoofd.
Morgen zal het wel allemaal asfalt worden, en doordat ik voor het eerst meega met een loopgroep (die ook nog eens uit een andere plaats komt) ga ik waarschijnlijk de volle afstand op nieuwe plekken komen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Niiiice nieuwe wegen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug een keer 30 km alleen door de Loonse en Drunense Duinen lopen ploeteren.
Morgen zal het wel allemaal asfalt worden, en doordat ik voor het eerst meega met een loopgroep (die ook nog eens uit een andere plaats komt) ga ik waarschijnlijk de volle afstand op nieuwe plekken komenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pffft 5km verhard gelopen @18min/km (jeugvierdaagse). Dat is wel andere koek. Morgen gelukkig weer een LDL in het bos![]()
![]()
Inderdaad, afwisselen zou goed kunnen. Baanwedstrijden zijn ook in de zomer en dan zijn er geen of nauwelijks wedstrijden op de weg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:09 schreef Murmeli het volgende:
Leuk om het af te wisselen Mr.B, denk ik.
En pannekoeken![]()
Alleen mislukken ze altijd bij mij![]()
Die duo loop was echt heel leuk. Mooie omgeving leuke route. Nu een welverdiend biertje zo op huis aan.I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Pffft 5km verhard gelopen @18min/km (jeugvierdaagse). Dat is wel andere koek. Morgen gelukkig weer een LDL in het bos![]()
ongetwijfeld een keer voorbij gekomen maar ik heb net je username hier op los gelaten.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die duo loop was echt heel leuk. Mooie omgeving leuke route. Nu een uitgebreid verslag schrijven voor Fok en daarna welverdiend biertje zo op huis aan.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Leuk rondje met stream gelopen van een kleine 23 kilometer.
Paar stappen getraild, maar dat stelt dus niks voor. Ik snap niet dat daar zo verheven over gedaan wordt. Wel bergen daar rond Eersel zeg. Met al die hoogtemeters daar snap ik wel dat stream inmiddels met al die training 36 minuten sneller is dan RD op der TdF.
En wat voor Semtex geldt, geldt ook voor mij. Nog 20km en dan zit ik om mijn 1000km-doel dat ik voor 2014 had gesteld.
[ Bericht 1% gewijzigd door mosselmossel op 23-08-2014 16:34:29 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou willen dat Mrs. Streamnl onderhand thuis is, dan kan ik haar agenda checken en mijzelf inschrijven voor de Devil's Trail....
Dan maar nog een![]()
![]()
Check de Wie loopt waar eens ;-)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoeveel moet jij volgende week lopen?
Niet alles door elkaar doen (DM/FoK)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Welke?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:36 schreef streamnl het volgende:
Ik zou willen dat Mrs. Streamnl onderhand thuis is, dan kan ik haar agenda checken en mijzelf inschrijven voor de Devil's Trail....
Dan maar nog eenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die van Nijmegen. Die komt perfect uit qua km. Maar die is in de herfstvakantie en ik weet niet of Y dan al iets gepland heeft.quote:![]()
2015 wil ik ook meer gaan deviltrailen... (Voornamelijk omdat ze ook van die leuke shirts hebben)
Haha zal nog wel wat erover schrijven. Vanavond of morgen. Was ook heel gezellig.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Geheel in lijn der TT:
In 2015 wil ik wel een poging gaan wagen om in het eindklasssement van de het Zuid Limburgs Hardloopcircuit terecht te komen.
Moet ik dus minstens 4 wedstrijden lopen finishen.
BBBB en Mescherbergloop ga ik denk ik wel weer doen, mooie wedstrijden.
Verder de Treechloop lijkt me ook wel leuk, en den Driesch loop.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ging prima hoor! Nu pas een update, omdat ik bij thuiskomst direct onder de douche ben gedoken en meteen de deur weer uit ben gegaan om mijn clubgenoten en mijn schoonvader aan te moedigen in De Lier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:45 schreef Yuki het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het YUR vergaat op zijn lange tocht van Noordwijk naar Den Haag...
Schitterende duingebieden hierEn 4 boulevards meegepakt: Noordwijk, Katwijk, Scheveningen en Kijkduin.
Uiteindelijk 32,68 kilometer in 3 uur en 4 minuten. Nu lekker chillen.
http://connect.garmin.com/modern/activity/571762812
Ohja, mijn compressiekousen zakten na 500 meter al af
F means you're fucked![]()
Hoi ik ben Stipstreep. Jij bent nieuw hier ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:20 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
ongetwijfeld een keer voorbij gekomen maar ik heb net je username hier op los gelaten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ging prima hoor! Nu pas een update, omdat ik bij thuiskomst direct onder de douche ben gedoken en meteen de deur weer uit ben gegaan om mijn clubgenoten en mijn schoonvader aan te moedigen in De Lier.
Schitterende duingebieden hierEn 4 boulevards meegepakt: Noordwijk, Katwijk, Scheveningen en Kijkduin.
Ohja, mijn compressiekousen zakten na 500 meter al afMooi vlak gelopen zo te zien!
![]()
Op al die garmin connect links kan ik trouwens niets zien, moet je zeker zelf een account voor hebben?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooi stabiel gelopen. Zijn je kuiten minder gespierd geraakt omdat ze afzakte?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:56 schreef YUR het volgende:
Uiteindelijk 32,68 kilometer in 3 uur en 4 minuten. Nu lekker chillen.Ja, ik loop zelf ook hard en lees al een tijdje hier mee. Maar wat gaan jullie hardquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoi ik ben Stipstreep. Jij bent nieuw hier ?![]()
![]()
Ikzelf wil de 5 km binnen 15 minuten lopen. Ik loop nu ongeveer 2 km hard en ga elke keer 50m verder sprinten om mijn doel te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben uitgelogd maar ik zie zijn run ook gewoon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:07 schreef Guard het volgende:
Op al die garmin connect links kan ik trouwens niets zien, moet je zeker zelf een account voor hebben?![]()
Je zou m moeten kunnen zien...hij staat op openbaar iigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:07 schreef Guard het volgende:
Op al die garmin connect links kan ik trouwens niets zien, moet je zeker zelf een account voor hebben?F means you're fucked![]()
Dat is het planquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lekkere afstand YUR, voor zo een turboschema. Nog 1 lange duurloop?
Hmm dan zal het wel aan mijn laptopje liggen dan. Vanavond nog maar eens op een andere pc checkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Je zou m moeten kunnen zien...hij staat op openbaar iigMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:11 schreef streamnl het volgende:
Ja, ik loop zelf ook hard en lees al een tijdje hier mee. Maar wat gaan jullie hard![]()
Ikzelf wil de 5 km binnen 15 minuten lopen. Ik loop nu ongeveer 2 km hard en ga elke keer 50m verder sprinten om mijn doel te halen.![]()
Hoi,
Ik weet niet of hij nog steeds zo hip is als toen ik hem kocht, maar ik heb m'n Garmin Forerunner 210 te koop incl. borstband met hartslagmeter.
Bij interesse graag een pb want ik kijk niet zo vaak meer op FOK!
Hardlopen behoort voor mij tot het verledenVandaar dattie weggaat.
![]()
En dat durf je HIER te zeggen??quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:16 schreef VKV het volgende:
Hardlopen behoort voor mij tot het verleden![]()
![]()
Oh nee, donottrackme blockt een tracker op de Garmin connect site, en daarom kan ik het niet zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm dan zal het wel aan mijn laptopje liggen dan. Vanavond nog maar eens op een andere pc checkenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik durf ook te zeggen dat ik waterpolo veel leuker vind en dat ik met de Garmin niet durf te zwemmenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
En dat durf je HIER te zeggen??![]()
![]()
Ah...dat helpt nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh nee, donottrackme blockt een tracker op de Garmin connect site, en daarom kan ik het niet zien
Ieder gek....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:19 schreef VKV het volgende:
Ik durf ook te zeggen dat ik waterpolo veel leuker vind en dat ik met de Garmin niet durf te zwemmen
Maar als je het leuker vindt, moet je het idd vooral doen![]()
![]()
Bedankt Sem, voor het noemen van blaren en mijn naam in een post...![]()
blaar![]()
Verder 11.5km gehobbeld. Ging niet vanzelf. Benauwd, weinig energie, maar dat kan ook aan de maandelijkse periode liggen, dan heb ik altijd wat minder te besteden...Ja doei.![]()
Dingetje toegestaan, en nu kan ik ook die hele fietstocht van LT zienquote:
Wow!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ging prima hoor! Nu pas een update, omdat ik bij thuiskomst direct onder de douche ben gedoken en meteen de deur weer uit ben gegaan om mijn clubgenoten en mijn schoonvader aan te moedigen in De Lier.
Ohja, mijn compressiekousen zakten na 500 meter al af![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Weet je wat ik me afvroeg tijdens het loopje met Mossel?
Hoe zou het gaan met DJMO en de blindenbegeleiding?![]()
Ik denk net zo goed als met de looptrainingen van DatIsStom en mensen die elke keer 50 meter verder sprinten en zulks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:25 schreef streamnl het volgende:
Hoe zou het gaan met DJMO en de blindenbegeleiding?![]()
Heb ik ook. Fijne no-nonsense horloge zonder allemaal features die de meeste mensen toch niet gebruiken. Als je toch geen trainingen in je horloge zet en vooral je tijd/afstand/gem.snelheid wilt weten, is ie erg fijn!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:16 schreef VKV het volgende:
Hoi,
Ik weet niet of hij nog steeds zo hip is als toen ik hem kocht, maar ik heb m'n Garmin Forerunner 210 te koop incl. borstband met hartslagmeter.
Bij interesse graag een pb want ik kijk niet zo vaak meer op FOK!
Hardlopen behoort voor mij tot het verledenVandaar dattie weggaat.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ook weer een rondje gedaan, met Mo. Geen lange loop deze week na de TdF. Maar toch alsnog bijna 30km op de klok gezet deze week. Morgen niet, dus dat was het wel voor deze week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Deze compressiekousen zakken iig nooit af, YUR:
Wow jij bent weer helemaal op schema geraakt! Wat goed!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, mijn compressiekousen zakten na 500 meter al afIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat hoop ik niet. Dat ze ze zichzelf voorbij loopt/afhaakt, prima. Maar ik zou het erg slecht vinden als ze blinde mensen laat zitten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk net zo goed als met de looptrainingen van DatIsStom en mensen die elke keer 50 meter verder sprinten en zulks.![]()
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Dat ze ze zichzelf voorbij loopt/afhaakt, prima. Maar ik zou het erg slecht vinden als ze blinde mensen laat zitten.![]()
@YUR
En? had je constant wind tegen??
Dan is het helemaal een nette prestatie om zo constant te lopen en op dat tempoKan niets op haar site vinden. Afwachten dus.quote:![]()
Nou ja. wat zij doet boeit mij ook niet.
Ik word wel pissig als er straks iemand afhankelijk wordt van haar (want dat wordt je tijdens zo'n proces) en dat zij dan stopt.![]()
Vanaf 16km kwam de wind wel flink opzetten ja...daarvoor heb ik er eigenlijk nauwelijks last van gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef streamnl het volgende:
@YUR
En? had je constant wind tegen??
Dan is het helemaal een nette prestatie om zo constant te lopen en op dat tempo
[..]
Kan niets op haar site vinden. Afwachten dus.F means you're fucked![]()
Ik zal eens kijken, thanksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef SEMTEX het volgende:
Deze compressiekousen zakken iig nooit af, YUR:
[ afbeelding ]
Jij gaat ook wel weer lekker zo met zonder galblaas. Misschien moet ik die van mij ook maar eens laten verwijderen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, mijn compressiekousen zakten na 500 meter al af![]()
Klinkt als een plan!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:55 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Jij gaat ook wel weer lekker zo met zonder galblaas. Misschien moet ik die van mij ook maar eens laten verwijderen.![]()
Aanradertjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:55 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Jij gaat ook wel weer lekker zo met zonder galblaas. Misschien moet ik die van mij ook maar eens laten verwijderen.
Ik wacht wel even wat het Tarahumara brengtquote:
Er bestaat vast ergens wel een lijstje met overbodige, nutteloze organen die zonder noemenswaardige nadelen verwijderd kunnen worden. Alles voor een PR!![]()
Strak grafiekje Yur, even afgezien van die ene bizarre piek in je cadans![]()
Enne, geen zin om te googlen waar dienen compressiekousen eigenlijk voor?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Betere doorbloeding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef flipsen het volgende:
Strak grafiekje Yur, even afgezien van die ene bizarre piek in je cadans![]()
Enne, geen zin om te googlen waar dienen compressiekousen eigenlijk voor?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
vast beter dan hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:25 schreef streamnl het volgende:
Hoe zou het gaan met DJMO en de blindenbegeleiding?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik zou me er niet blind op staren...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:47 schreef streamnl het volgende:
Nou ja. wat zij doet boeit mij ook niet.
Ik word wel pissig als er straks iemand afhankelijk wordt van haar (want dat wordt je tijdens zo'n proces) en dat zij dan stopt.Ja doei.![]()
Ah 32 moet het morgen dus worden, mooi hoef ik het schema niet te checken. Oh wacht dat deed ik toch al niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:00 schreef Guard het volgende:
Toch wel weer een beetje spannend dat je weet dat je weer verder gaat lopen dan dat je ooit geweest bent, ongeacht welke afstand dat is.![]()
Aaaah, halve marathon in Nijmegen! Start is dan vast in het Kronenburgerpark. Ik kan zelfs de fiets laten staan. Eén minuut kruipafstand. Letterlijk.![]()
Damn.![]()
Wat zijn al die letters waar jullie het over hebben? V1, V2?![]()
Volgens het schema van Aart niet, daar stond een 30 km op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ah 32 moet het morgen dus worden, mooi hoef ik het schema niet te checken. Oh wacht dat deed ik toch al niet.
Maar volgens dat schema is de langste 32 km, en dat vind ik net te kort (althans voor mijn gevoel)
ik denk dat best wel eens mee zou kunnen vallen. Goed die marathon was erg optimistisch, maar dit zijn maar afstanden die ze prima aan kan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk net zo goed als met de looptrainingen van DatIsStom en mensen die elke keer 50 meter verder sprinten en zulks.![]()
Ik hoop het echt.quote:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou me er niet blind op staren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je mij bij de Deviltrail kunnen zetten (26 okt, ook de 36km)![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:37 schreef streamnl het volgende:
Haha zelfde mailtemplate, bij mij waren ze zo blij dat er weer iemand uit Tilburg meedoet aan de trail in de LDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah kijk aan. Als langste heb ik de afgelopen keren ongeveer 36 km gedaan. Allebeide keren dezelfde route en dat zal hem dit keer ook wel weer worden, misschien nu in omgekeerde volgorde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens het schema van Aart niet, daar stond een 30 km op.
Maar volgens dat schema is de langste 32 km, en dat vind ik net te kort (althans voor mijn gevoel)
http://connect.garmin.com/modern/activity/279340566![]()
Ik ga volgende week een 35 km doen, dat wordt mijn langste, Die week erop is de 3e clinic en vooralsnog staat daar een 32 km op het programma, en dan de dag daarna doe ik hier de 10 EM, volgens het "vermoeide benen principe" van RDquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ah kijk aan. Als langste heb ik de afgelopen keren ongeveer 36 km gedaan. Allebeide keren dezelfde route en dat zal hem dit keer ook wel weer worden, misschien nu in omgekeerde volgorde.
http://connect.garmin.com/modern/activity/279340566
Grappig om die schema's te vergelijken. Je loopt je M een week eerder dan ik, maar je langste afstand loop je twee weken eerder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een 35 km doen, dat wordt mijn langste, Die week erop is de 3e clinic en vooralsnog staat daar een 32 km op het programma, en dan de dag daarna doe ik hier de 10 EM, volgens het "vermoeide benen principe" van RD![]()
Volgende week heb ik ook mn langste staan, maar die had ik liever nog vandaag gedaanF means you're fucked![]()
![]()
dolle boel hier in Tolkamer. Bij de vrouwen doen er eens stuk of 20 mee
![]()
Ben benieuwd hoeveel mannen er straks aan de start staan. Straf windje wel![]()
![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:10 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]dolle boel hier in Tolkamer. Bij de vrouwen doen er eens stuk of 20 mee![]()
Ben benieuwd hoeveel mannen er straks aan de start staan. Straf windje weltoffe foto, nog best lastig lopen zo lijkt me
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ben je bij rechtsedirecte op bezoek?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:10 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]dolle boel hier in Tolkamer. Bij de vrouwen doen er eens stuk of 20 mee![]()
Ben benieuwd hoeveel mannen er straks aan de start staan. Straf windje welF means you're fucked![]()
Ondersteboven gewaaid?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:10 schreef Tarahumara het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mannen er straks aan de start staan. Straf windje wel![]()
Die clinic was ik al weer vergeten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een 35 km doen, dat wordt mijn langste, Die week erop is de 3e clinic en vooralsnog staat daar een 32 km op het programma, en dan de dag daarna doe ik hier de 10 EM, volgens het "vermoeide benen principe" van RD![]()
Ik wil misschien ooit, als ik weet dat ik die afstand aan kan door het een aantal keer te hebben gedaan, nog wel dat schema uit de vorige Runnersworld doen. Marathon lopen zonder ooit verder te trainen dan een kilometer of 15.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens het schema van Aart niet, daar stond een 30 km op.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:21 schreef Tarahumara het volgende:
Bij mij staat ie gewoon goed hoor![]()
Da's nou toevallig, die 10EM doe ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een 35 km doen, dat wordt mijn langste, Die week erop is de 3e clinic en vooralsnog staat daar een 32 km op het programma, en dan de dag daarna doe ik hier de 10 EM, volgens het "vermoeide benen principe" van RD
Ze heeft nog niks afgemaakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik denk dat best wel eens mee zou kunnen vallen. Goed die marathon was erg optimistisch, maar dit zijn maar afstanden die ze prima aan kan.![]()
En beter herstel (in mijn geval). Minder zware benen tijdens en na de loop.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze heeft nog niks afgemaakt.![]()
Kennis van ons gaat de M in A'dam lopen, zonder langer dan 2 uur te hebben gelopen (volgens een schema dus). Op z'n Hoka'squote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik wil misschien ooit, als ik weet dat ik die afstand aan kan door het een aantal keer te hebben gedaan, nog wel dat schema uit de vorige Runnersworld doen. Marathon lopen zonder ooit verder te trainen dan een kilometer of 15.. Ben benieuwd! Ga wel effe kijken
![]()
![]()
Klinkt cool! Ben benieuwd hoe hem dat vergaat! Laat maar weten!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Kennis van ons gaat de M in A'dam lopen, zonder langer dan 2 uur te hebben gelopen (volgens een schema dus). Op z'n Hoka's. Ben benieuwd! Ga wel effe kijken
Doodgaan lijkt me datquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Kennis van ons gaat de M in A'dam lopen, zonder langer dan 2 uur te hebben gelopen (volgens een schema dus). Op z'n Hoka's. Ben benieuwd! Ga wel effe kijken
Will do!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klinkt cool! Ben benieuwd hoe hem dat vergaat! Laat maar weten!
Overigens is het 1 van de mannen vd Hardloopwinkel en is zijn schema opgesteld door zijn fysio. Erg nieuwsgierig!![]()
Ja maar dan is 42km niet meer zo'n verrassing. Als je na die 2 uur al dood bent, wordt het nog een laaaaange dagquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar ook met trainen tot 35km ga je dood
Dat kloptquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja maar dan is 42km niet meer zo'n verrassing. Als je na die 2 uur al dood bent, wordt het nog een laaaaange dag
Dit. Het idee erachter is dat je met veel meer belangrijke dingen bezig bent dan alleen lopen. Veel kracht en coördinatiedingen en dergelijke. En bij het lopen lijd je niet, zoals je wel lijdt bij 'normale' schema's waar je 30 en 35 kilometer moet lopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar ook met trainen tot 35km ga je dood
Maar that said: Ik ben er nu nog te conservatief voor en wil eerst weten dat ik het kan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lees haar topics en post van de afgelopen 10 jaar zou ik zeggen. Maar he, als jij een andere mening hebt prima. Ik denk dat ze er voortijdig mee stopt. Afhankelijke blinden of niet.quote:![]()
Een marathon hoeft natuurlijk ook niet veel langer dan 2 uur te duren...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Niet iedereen is in Kenia geborenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een marathon hoeft natuurlijk ook niet veel langer dan 2 uur te duren...
Van de zijlijn gezien: Het herstel van een 30+ km LDL is idd ook niet iets om te onderschatten..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit. Het idee erachter is dat je met veel meer belangrijke dingen bezig bent dan alleen lopen. Veel kracht en coördinatiedingen en dergelijke. En bij het lopen lijd je niet, zoals je wel lijdt bij 'normale' schema's waar je 30 en 35 kilometer moet lopen.
Maar that said: Ik ben er nu nog te conservatief voor en wil eerst weten dat ik het kan.![]()
Precies. Minuutje of drie, vier extra, maar dan heb je het wel gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een marathon hoeft natuurlijk ook niet veel langer dan 2 uur te duren...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor 129 lopers van de mae van Rotterdam dit jaar waarschijnlijk idd nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een marathon hoeft natuurlijk ook niet veel langer dan 2 uur te duren...![]()
![]()
Maar ik neem aan dat desbetreffende loper ook wel een ervaren loper is? Is zeker niet z'n eerste marathon?![]()
![]()
Van mijn loopje vanochtend, op zich een leuke omgeving maar op foto's ziet het er zo knullig uit.
Die gast in de Runnerworld waarvan ik het las, had er al een hele zooi afgewerkt ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ik neem aan dat desbetreffende loper ook wel een ervaren loper is? Is zeker niet z'n eerste marathon?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Eerste marathonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ik neem aan dat desbetreffende loper ook wel een ervaren loper is? Is zeker niet z'n eerste marathon?![]()
![]()
![]()
Ow, ik had vandaag gels van Sis-Go en Amacx. Die van Sis was ronduit smerig en die van Amacx te mierzoet om te pruimen. Die van Sis had ik van stipstreep gekregen bij de Ekiden en die andere kreeg ik bij een bestelling.
Volgende week weer lekker mijn eigen gelletjes bij mijn 30km: Gu! Die is veel en veel lekkerder.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
OMGdat wist ik niet eens
[ afbeelding ]![]()
!
![]()
Omgquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]![]()
->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]! Ik moet nodig langere afstanden gaan lopen zodat ik een excuus voor Gu heb!
![]()
Ik heb ook zo'n fysio die datzelfde principe aanhangt. Kwam ergens ook een schema tegen waar 14km de langste LDL ter voorbereiding op de M is...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Will do!
Overigens is het 1 van de mannen vd Hardloopwinkel en is zijn schema opgesteld door zijn fysio. Erg nieuwsgierig!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik was ook al notities aan het maken voor "ooit".quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Omg! Ik moet nodig langere afstanden gaan lopen zodat ik een excuus voor Gu heb!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 3e geworden![]()
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ynske
![]()
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 3e geworden
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Feestjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 3e geworden![]()
hier liggen er ook 12 Gu's klaar op racevolgorde, op basis van de hoeveelheid caffeineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door rechtsedirecte op 23-08-2014 20:39:49 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ondanks de weinige deelnemers toch een behoorlijk sterk top-veld aan je tijd te zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 3e geworden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
tingelingeling...toch een paar nieuwe sokken!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kun je bijna een paartje x-socks voor kopen!quote:Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Het wordt wel weer eens tijd voor een startvakselfiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's nou toevallig, die 10EM doe ik ook
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]![]()
->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die dingen horen smerig te zijn
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 3e geworden![]()
Of een heel paartje Injinji'squote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kun je bijna een paartje x-socks voor kopen!
ik hoor er altjid goede berichten over maar ik kan de knop nog steeds niet omzetten om ze eens te proberen.... nu moet ik zeggen dat ik ook nog heel blij ben met mijn Dry Max sokkenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sokken. Die kan ik inderdaad goed gebruiken, al m'n teensokken zijn kwijt of in de was. Vandaag dus zonder sokken gelopen.
Verslag van dit spektakel aan de kade volgt later. Eerst ff eten en douchen![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 3e geworden![]()
Gefeliciteerd!!
![]()
Ah, dat scheelt potentieel een paar schoenen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:03 schreef Mr.B. het volgende:
Nee ik heb geen spikes. Van iemand die er wel op liep begreep ook dat dat bij een relatief lange afstanden als 3000m het een flinke aanslag op kuiten en achillespezen is.
In de toekomst wil ik nu zeker vaker baanwedstrijdjes lopen. Maar ik ga er niet apart voor trainen of zo. Wegwedstrijden blijven mijn voorkeur houden.
Ik heb zelf ook de ambitie om af en toe 3000m's en 5000m's mee te gaan pakken in de toekomst, en misschien gewoon voor de lol een 1000m of 1500m.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb vandeweek een setje "lightweight" en een setje "trail" gekocht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoor er altjid goede berichten over maar ik kan de knop nog steeds niet omzetten om ze eens te proberen.... nu moet ik zeggen dat ik ook nog heel blij ben met mijn Dry Max sokken
De lightweights al een keer aangehad, en die ga morgen ook weer aandoen. Als dat bevalt gaan ze mee naar BerlijnMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tara, chapeautjes!![]()
Twee glaasjes whisky gisteravond, een slechte nacht en een intensief dagje vandaag. Resultaat: ik lig al een half uur op bed. Ben óp! (en word oud)
Als dat morgen geen goed loopje wordtDuimen dat alle pijntjes verdwijnen zodra ik ga lopen. Vast
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier liggen er ook 12 Gu's klaar op racevolgorde, op basis van de hoeveelheid caffeineOver op race volgorde gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Het is erg leuk om te doen in ieder geval. Zo af en toe dan. Ben je ook lid van een AV?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:08 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt potentieel een paar schoenen.
Ik heb zelf ook de ambitie om af en toe 3000m's en 5000m's mee te gaan pakken in de toekomst, en misschien gewoon voor de lol een 1000m of 1500m.
Bij 1000m en 15000m zijn spikes wel een aanrader volgens mij.![]()
Taratoptijd!
En ik word altijd weer gelukkig als ik iemand met 'mijn' garmin zie
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hm, misschien dat dat net dat beetje extra gaf voor die 3e stek?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:08 schreef Tarahumara het volgende:
Vandaag dus zonder sokken gelopen.
zo te zien een Cliffhanger fan!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Over op race volgorde gesproken.
http://instagram.com/p/sAB4o9GdwH/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk het wel! Hoeveel ga je lopen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef Quoi het volgende:
Tara, chapeautjes!![]()
Twee glaasjes whisky gisteravond, een slechte nacht en een intensief dagje vandaag. Resultaat: ik lig al een half uur op bed. Ben óp! (en word oud)
Als dat morgen geen goed loopje wordtDuimen dat alle pijntjes verdwijnen zodra ik ga lopen. Vast
@nanook: omg!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
die zag ik afgelopen week voorbij komen inderdaad.....quote:
het kan mij vaak niet bont genoeg qua kleur en/of design maar dit...
Ynske
![]()
lol,maar ik zou t nooit dragenquote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Tis wel een echte headturner
Ik heb gisteren gewoon een Nike dry-fit gekocht, in het grijs, dus al helemaal niets voor mij, zo'n druk inknburn shirt...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wow daar kijk je niet overheenik vind de mini driehoekjes en stipjes op mijn shirtje al op het randje.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
rebel!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wow daar kijk je niet overheenik vind de mini driehoekjes en stipjes op mijn shirtje al op het randje.
17-18 km.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk het wel! Hoeveel ga je lopen?
@nanook: omg!
TP hoe ging de duo gezelligheid?![]()
Was leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
17-18 km.
TP hoe ging de duo gezelligheid?mijn lijf doet wel goed zeer nu. Maar het was het waard. Heb echt genoten van de omgeving daar. Zal morgen nog een uitgebreider verslagje typen. Maar als het volgend jaar weer is wil ik weer meelopen.
Dat was vorig jaar ook jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:10 schreef Tarahumara het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mannen er straks aan de start staan. Straf windje weldrukte hoor, bij de start
wit petje ben ik
Huissensedijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:36 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Van mijn loopje vanochtend, op zich een leuke omgeving maar op foto's ziet het er zo knullig uit.Hollandse kneuterigheid-foto's!
Zie ik hier eindelijk eens een leuke outfit voorbijkomen, wordt ie door iedereen uitgekotst
Tarahumara!! 3denu baal ik nog harder dat ik er niet bij was
sorryquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef flipsen het volgende:
Zie ik hier eindelijk eens een leuke outfit voorbijkomen, wordt ie door iedereen uitgekotst
laat je niet door ons weerhouden Flipsen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef flipsen het volgende:
Zie ik hier eindelijk eens een leuke outfit voorbijkomen, wordt ie door iedereen uitgekotst'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Door jullie niet, door mijn vrouw welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laat je niet door ons weerhouden Flipsen!
Gewoon bestellen joh, wat kan het jouw schelen wat die rare Noordelijk halfronders ervan vinden als jij loopt te shinen in je inknburn outfit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef flipsen het volgende:
We zien de foto's hier wel verschijnen he?
trek jij je iets van je vrouw haar mening aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Door jullie niet, door mijn vrouw welI solemnly swear i'm up to no good![]()
je weet dat de Argentijnen grote vleeseters zijn? Ik denk dat Flipsen na nog geen kilometer ergens op de BBQ ligt in dat pakquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon bestellen joh, wat kan het jouw schelen wat die rare Noordelijk halfronders ervan vinden als jij loopt te shinen in je inknburn outfit.
We zien de foto's hier wel verschijnen he?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zolang er maar foto's gemaakt wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je weet dat de Argentijnen grote vleeseters zijn? Ik denk dat Flipsen na nog geen kilometer ergens op de BBQ ligt in dat pak
Ik heb vandaag mijn TomTom Multi-Sport binnengekregen, maar hij gaat weer retour. Ik vond de kleur groen toch iets teveel van het goede, dus nu heb ik een zwart met grijs horloge besteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Devv het volgende:
Ik heb vandaag mijn TomTom Multi-Sport binnengekregen, maar hij gaat weer retour. Ik vond de kleur groen toch iets teveel van het goede, dus nu heb ik een zwart met grijs horloge besteld.really.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zo direkt dan echt mijn allerlaatste loopje voor zaterdag...de laatste hardloopkleding in de wasmachine en dan langzaam een check list maken om te kijken wat er allemaal mee moet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb vandaag mijn TomTom Multi-Sport binnengekregen, maar hij gaat weer retour. Ik vond de kleur groen toch iets teveel van het goede, dus nu heb ik een zwart met grijs horloge besteld.Nevermind dat is een andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 23-08-2014 22:17:46 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik heb vandaag mijn TomTom Multi-Sport binnengekregen, maar hij gaat weer retour. Ik vond de kleur groen toch iets teveel van het goede, dus nu heb ik een zwart met grijs horloge besteld.Dat is toch alleen het bandje? Hoeft toch niet het hele ding voor terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Over het algemeen wel jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
trek jij je iets van je vrouw haar mening aan?
Ik heb vandaag mijn TomTom Multi-Sport binnengekregen, maar hij gaat weer retour. Ik vond de kleur groen toch iets teveel van het goede, dus nu heb ik een zwart met grijs horloge besteld.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze hem om zo'n reden terugnemen. T is je zondagse pak niet!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hm, daar zeg je zo watquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je weet dat de Argentijnen grote vleeseters zijn? Ik denk dat Flipsen na nog geen kilometer ergens op de BBQ ligt in dat pak
Ik heb vandaag mijn TomTom Multi-Sport binnengekregen, maar hij gaat weer retour. Ik vond de kleur groen toch iets teveel van het goede, dus nu heb ik een zwart met grijs horloge besteld.Vind zoiets juist veel toffer dan standaard grijs/donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is toch alleen het bandje? Hoeft toch niet het hele ding voor terug?Zo rol ik nu eenmaal en ze deden niet moeilijk. Het staat zelfs netjes in de opvolging.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OMG
Dat ze hem om zo'n reden terugnemen. T is je zondagse pak niet!Ze sturen de nieuwe gelijk op. Makkelijk tochquote:Product:
--------
TomTom Multi-Sport Light Green
Klacht:
-------
Kleur is niet leuk.?
![]()
Is ook zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:31 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Zo rol ik nu eenmaal en ze deden niet moeilijk. Het staat zelfs netjes in de opvolging.
[..]
Ze sturen de nieuwe gelijk op. Makkelijk toch?
Gelukkig is de mijne grijs metoranje
Ik vroeg het me alleen af...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:31 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Zo rol ik nu eenmaal en ze deden niet moeilijk. Het staat zelfs netjes in de opvolging.
[..]
Ze sturen de nieuwe gelijk op. Makkelijk toch?
Als ze hem ruilen voor je, dikke prima!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ken maar weinig hardloopschoenen die goed combineren met die kleur groen, maar dat zou je met groene veters kunnen oplossen.![]()
Bij zulke kleine loopjes vraag ik me altijd af of er alleen maar snelle mensen meedoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook jadrukte hoor, bij de start
wit petje ben ik
[ afbeelding ]![]()
Nou, komt ie dan: verslag van mn Tolkamerkadeloop.
Ik was op zoek naar een kort wedstrijdje in de buurt, vorige week kwam er toevallig een mailtje voorbij van de Tolkamerkadeloop 6km. Precies wat ik zocht, half uurtje rijden, half uurtje lopen, prima.
Nog ff goed het gas in kunnen trappen op de Autobahn, vervolgens weer net zo hard in de remmen om de eerste afrit er alweer af te gaan. In Tolkamer aangekomen, was alles afgezet met hekken, dat beloofde spektakel, wel even zoeken waar ik de auto kwijt kon.
Zes euro neergeteld, chip aan m'n fivefingers geprutst (dat is nog best lastig zonder veters) en gaan met die hap. O nee eerst de dames nog. Dat was een startveld van toch zeker 25 dames en één echte negert donkere mevrouw die er professioneel uitzag. Het bleek, met alle respect, toch meer een hardloopwedstrijd in slowmotion te zijn. De winnende dame klokte net onder de 19 minuten over 4 km, wel een spannende finish.
Toen waren de heren aan de beurt, 3 rondjes van 2 km. Het deelnemersveld was nog kleiner, een man of 20 hooguit. PANG van start, ik stond voorin, geprobeerd de kop te pakken, lukte, maar was 'm al snel weer kwijt. 1 km 2e gelegen, ingehaald, daarna dus 3e, tempo contant kunnen houden rond de 4min/km, finish in 24:45 want was iets langer dan 6 km.
Super georganiseerd, meer vrijwilligers dan deelnemers.![]()
Heerlijk gelopen, mooi constant, doel gehaald (onder de 25 min), hoop bekertjes, op het "podium"en een waardebon van EUR 15 (voor nieuwe sokken).
https://www.endomondo.com/workouts/396281664/11291298
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarahumara op 23-08-2014 22:57:56 (typo) ]![]()
Goeie investering, kosten 1 euro per km. opbrengst 2,5 per km
Nette prestatie!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:49 schreef Tarahumara het volgende:
Het bleek, met alle respect, toch meer een hardloopwedstrijd in slowmotion te zijn. De winnende dame klokte net onder de 19 minuten over 4 km![]()
Cool.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:49 schreef Tarahumara het volgende:
Ik was op zoek naar een kort wedstrijdje in de buurt, vorige week kwam er toevallig een mailtje voorbij van de Tolkamerkadeloop 6km. Precies wat ik zocht, half uurtje rijden, half uurtje lopen, prima.
Nog ff goed het gas in kunnen trappen op de Autobahn, vervolgens weer net zo hard in de remmen om de eerste afrit er alweer af te gaan. In Tolkamer aangekomen, was alles afgezet met hekken, dat beloofde spektakel, wel even zoeken waar ik de auto kwijt kon.
Zes euro neergeteld, chip aan m'n fivefingers geprutst (dat is nog best lastig zonder veters) en gaan met die hap. O nee eerst de dames nog. Dat was een startveld van toch zeker 25 dames en één echte negert donkere mevrouw die er professioneel uitzag. Het bleek, met alle respect, toch meer een hardloopwedstrijd in slowmotion te zijn. De winnende dame klokte net onder de 19 minuten over 4 km, wel een spannende finish.
Toen waren de heren aan de beurt, 3 rondjes van 2 km. Het deelnemersveld was nog kleiner, een man of 20 hooguit. PANG van start, ik stond voorin, geprobeerd de kop te pakken, lukte, maar was 'm al snel weer kwijt. 1 km 2e gelegen, ingehaald, daarna dus 3e, tempo contant kunnen houden rond de 4min/km, finish in 24:45 want was iets langer dan 6 km.
Heerlijk gelopen, mooi constant, doel gehaald (onder de 25 min), hoop bekertjes, op het "podium"en een waardebon van EUR 15 (voor nieuwe sokken).
https://www.endomondo.com/workouts/396281664/11291298![]()
![]()
Persoonlijk zou ik een lekker pilsje kopen van het prijzengeld![]()
![]()
hebben ze pils bij run2day?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
Persoonlijk zou ik een lekker pilsje kopen van het prijzengeldHet is namelijk een waardebon...
![]()
Als je iets online koopt heb je toch gewoon het recht om 'm te bekijken en weer terug te sturen als je het niets vindt? Zeker als ie gewoon nog netjes in de verpakking zit mag je alles wat je online hebt gekocht gewoon zonder enige reden terugsturen.![]()
Binnen beperkte tijd, ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:59 schreef hatsaflats het volgende:
Als je iets online koopt heb je toch gewoon het recht om 'm te bekijken en weer terug te sturen als je het niets vindt? Zeker als ie gewoon nog netjes in de verpakking zit mag je alles wat je online hebt gekocht gewoon zonder enige reden terugsturen.![]()
Sokken dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:59 schreef Tarahumara het volgende:
hebben ze pils bij run2day?Het is namelijk een waardebon...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ken maar weinig hardloopschoenen die goed combineren met die kleur groen, maar dat zou je met groene veters kunnen oplossen.
Devv mag het horloge best doorsturen.
Ja, en Devv had vandaag z'n horloge binnengekregen, vond m toch niet zo mooi en stuurt m dus terug. Ik snap niet zo goed dat daar hier moeilijk over gedaan wordt.quote:
Ik vind die TomTom met dat roze randje wel cool, trouwens.![]()
Ik zou volgens mij een groot deel van mijn checklist spullen in dit stadium al klaar hebben liggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt dan echt mijn allerlaatste loopje voor zaterdag...de laatste hardloopkleding in de wasmachine en dan langzaam een check list maken om te kijken wat er allemaal mee moet.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ken maar weinig hardloopschoenen die goed combineren met die kleur groen, maar dat zou je met groene veters kunnen oplossen.
Het is gelukkig niet de eerste keer dat ik mijn tas in pak dus het meeste zit al in mijn hoofd, en de tas is onderverdeelt in verschillende andere tassen..race day kleding, kleding extra droog weer, kleding extra nat weer, voeding etc. want alles moet op de dag zelf in mijn crew box en op die manier hoef ik alleen maar de bijbehorende plastic zak te pakken en niet mijn hele crew box door te spitten naar bijv. een paar dikke of juist dunne handschoenen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zou volgens mij een groot deel van mijn checklist spullen in dit stadium al klaar hebben liggen.gelukt....een uurtje lekker ontspannen gelopenquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-08-2014 04:16:21 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet de eerste keer dat ik mijn tas in pak dus het meeste zit al in mijn hoofd, en de tas is onderverdeelt in verschillende andere tassen..race day kleding, kleding extra droog weer, kleding extra nat weer, voeding etc. want alles moet op de dag zelf in mijn crew box en op die manier hoef ik alleen maar de bijbehorende plastic zak te pakken en niet mijn hele crew box door te spitten naar bijv. een paar dikke of juist dunne handschoenen.
[..]
gelukt....een uurtje lekker ontspannen gelopenTaperen nu.
Succes ermee!
Zo te zien ga ik straks een fikse bui op mijn dak krijgen![]()
Nou ja, petje maar aan mijn rugzak hangen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooi verslag, netjes gelopen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:49 schreef Tarahumara het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/396281664/11291298
Leuk altijd, die kleinere loopjes![]()
![]()
De buienradar zwakt de buien inderdaad steeds verder af
Straks ook maar naar buiten voor een duurloopje. Niet te ver en zo ontspannen mogelijk. Tempo zie ik wel weer als ik thuis ben. Kijken of ik de spanning van de afgelopen week, en voor het telefoontje van de manager komende week, er een beetje uit m'n lijf weet te lopen.![]()
Lukt ook goed met Diablo trouwens. Stukje lopen, nergens aan denken en alles wat op m'n pad komt neerhakkenquote:![]()
![]()
Maak er allemaal een mooie loopdag van. Ik ga vandaag nog even nagenieten van m'n prijsen straks nog even een stuk rustig uitlopen. Het weer ziet er heerlijk uit hier, strak blauwe lucht.
![]()
Hoe ver mag je vandaag?quote:Op zondag 24 augustus 2014 07:10 schreef Guard het volgende:
[..]Taperen nu.
Succes ermee!
Zo te zien ga ik straks een fikse bui op mijn dak krijgen![]()
Nou ja, petje maar aan mijn rugzak hangen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lukt ook goed met Diablo trouwens. Stukje lopen, nergens aan denken en alles wat op m'n pad komt neerhakken![]()
Heerlijk is dat. Dat vind ik bij DMC3 (of bij Infamous) ook heerlijk![]()
![]()
Gefeliciteerd met je 3e plaats Tarahumara!
Gisteren totaal verkleumd bij een openluchtconcert van Blaudzun, met flinke regenbui en zonder poncho. Was bang dat ik daardoor helemaal in mijn bed kon blijven liggen vandaag, maar wonderbaarlijk genoeg voel ik me een stuk beter! De geplande 10 km ga ik niet doen, maar zo wel even voor een rondje de deur uit.![]()
Gefeliciteerd met je 3e plaats Tara!
Ik wacht tot Swets terug is van z'n rondje, dan kan ik zelf weg voor m'n LDL
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat een heerlijk mooie ochtend vandaag!!
Net even kort stukje gelopen, in een nabijgelegen park wat buikspier- en armoefeningen gedaan. Goed begin van een luie zondag.
Dit (op de buikspier- en armoefeningen na)quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:02 schreef LasTeR het volgende:
Wat een heerlijk mooie ochtend vandaag!!
Net even kort stukje gelopen, in een nabijgelegen park wat buikspier- en armoefeningen gedaan. Goed begin van een luie zondag.. Ik moet echt veel vaker gaan, voel me altijd zoveel beter na het lopen.
![]()
Het werd een wisselduurloopje. Er zit nogal een verschil tussen wat ik lekker ontspannen vind lopen en wat m'n ademhaling daarvan vindt, dus nu steeds een kilometer wat sneller (D2-ish, denk ik dan) en een kilometer wat rustiger (D1). Beviel best goed. Ik denk ook dat ik vooral met wisselduurlopen ga opbouwen naar Schoorl, ipv elke week een LDL.
Maar spanning eruit gelopen? Neehoor, nee.![]()
Ik merk wel dat ik meer aandacht moet besteden aan krachtoefeningen, anders houd ik geen armen meer over.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:06 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dit (op de buikspier- en armoefeningen na). Ik moet echt veel vaker gaan, voel me altijd zoveel beter na het lopen.
Zo, dat was lekker! Eerste keer weer de 10km aangetikt na de voorjaarsstopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar voor de 10km in Tilburg over 2 weken, nu al zin in!![]()
Blaudzunquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:42 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd met je 3e plaats Tarahumara!
Gisteren totaal verkleumd bij een openluchtconcert van Blaudzun, met flinke regenbui en zonder poncho. Was bang dat ik daardoor helemaal in mijn bed kon blijven liggen vandaag, maar wonderbaarlijk genoeg voel ik me een stuk beter! De geplande 10 km ga ik niet doen, maar zo wel even voor een rondje de deur uit.
En fijn dat je je beter voelt! Veel plezier met je rondje
quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:30 schreef cafca het volgende:
Zo, dat was lekker! Eerste keer weer de 10km aangetikt na de voorjaarsstopJe houdt goed je tempo vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar voor de 10km in Tilburg over 2 weken, nu al zin in!
Vandaag lekker niet lopen, maar ik zit nog wel even stiekem na te genieten van mijn kilometertijden van gisteren
Terecht! Jaloersmakende trainingquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:33 schreef YUR het volgende:
Vandaag lekker niet lopen, maar ik zit nog wel even stiekem na te genieten van mijn kilometertijden van gisteren
Nou ja, vorig jaar was ik niet laatstequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij zulke kleine loopjes vraag ik me altijd af of er alleen maar snelle mensen meedoen.dus dat viel wel mee. Overigens liep er vorig jaar ook een Start to Run groepje mee wat net klaar was, dus het was wat breed verspreid toen.
Dat verbaast me, want vorig jaar werd er flink harder gelopen! In de 15min herinner ik me van toen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:49 schreef Tarahumara het volgende:
Dat was een startveld van toch zeker 25 dames en één echte negert donkere mevrouw die er professioneel uitzag. Het bleek, met alle respect, toch meer een hardloopwedstrijd in slowmotion te zijn. De winnende dame klokte net onder de 19 minuten over 4 km, wel een spannende finish.
Verder, vette tijd heb jij neergezet
Hm toch wat spierpijn na een paar keer door m'n enkel te zijn gegaan tijdens het bosrondje gisteren.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Lekker gelopen iedereen!Tara, Whoop!
ThinkPinkk goed gedaan!
![]()
En iedereen die vandaag gaat lopen veel plezier
Ik mag vandaag ook weer, als ik het zo voel gaat het wel goed. Voor de zekerheid wel m'n compressiekousen aan![]()
En nog even iets off-topic maar ik moet het even kwijt xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:54 schreef Daph_ het volgende:
ThinkPinkk goed gedaan!
![]()
Ik mag vandaag ook weer, als ik het zo voel gaat het wel goed. Voor de zekerheid wel m'n compressiekousen aan![]()
En nog even iets off-topic maar ik moet het even kwijt xDNiet helemaal off-topic natuurlijk, het zal vast (ook) met het hardlopen te maken hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan!![]()
![]()
ThinkPinkk goed gedaan!
![]()
En nog even iets off-topic maar ik moet het even kwijt xDGefeliciteerd met je geweldige prestatie 28,5 kilo afvallen is echt heel knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ThinkPinkk goed gedaan!
![]()
En nog even iets off-topic maar ik moet het even kwijt xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blaudzun in een heel klein amfitheatertje in de buitenluchtquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blaudzun
En fijn dat je je beter voelt! Veel plezier met je rondje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem nu drie keer gezien (Pinkpop, Paradiso, dit), maar dit was veruit het mooiste optreden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ThinkPinkk goed gedaan!
![]()
En nog even iets off-topic maar ik moet het even kwijt xDGefeliciteerd! Die meningen gaan nooit verdwijnen helaas. Maar je leert er vanzelf mee omgaan. Gewoon lekker je eigen plan trekken. Als je 28.5 kilo kan afvallen doe je in ieder geval iets goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hier niet hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Movescount ligt plat. Dus nu telt m'n 15KM nog steeds niet![]()
Daphgefeliciteerd!
Mijn stats van deze ochtend: op het schema stond 26km. Stip is weer even thuis, dus de camelbak gevuld en met twee liter water en een paar gelletjes de St. Jansberg en het Reichswald opgezocht. Het werd een bij tijd en wijle glibberige dwaal- en verdwaaltocht maar wel erg mooi:
Op een gegeven moment kwam ik gelukkig een bordje tegen dat me de weg naar huis (ongeveer) wees:
Door het dwalen heb ik iets verder gelopen dan de bedoeling was. Dan ook maar even nog een kilometer doorhobbelen om de psychologische grens van 30km te slechten. Resultaat:
• 30.11 km/ 3:09:22
• 287 hoogtemeters
• 1 paar vieze schoenen![]()
echt... iphone's en photo's uploaden...quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
• 287 hoogtemeters
Maar als ik mijn laptop een kwartslag draai, ziet het er gaaf uit.![]()
Stipstreep, vet! Kan je een gpstrack delen? Ben benieuwd waar je precies gelopen hebt.
Familie mossel-gogo, BlaudzunDaar zou ik ook voor in de regen blijven staan!
Daph, respect! Hoe kan iemand daar nu een andere mening over hebben dan een positieve?![]()
![]()
![]()
Neem ook een iPhone, geen probleem hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
echt... iphone's en photo's uploaden...![]()
Maar als ik mijn laptop een kwartslag draai, ziet het er gaaf uit.![]()
![]()
+1quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:29 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Neem ook een iPhone, geen probleem hier
ThinkPinkk goed gedaan!
![]()
En nog even iets off-topic maar ik moet het even kwijt xDSupergoed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal straks eens wat uploaden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:28 schreef Tarahumara het volgende:
Stipstreep, vet! Kan je een gpstrack delen? Ben benieuwd waar je precies gelopen hebt.![]()
Op m'n mac is het wel een probleem.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:29 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Neem ook een iPhone, geen probleem hier![]()
Verrek… iPhone gaat goed, iMac moet op zn kant? Nou ja, ik zie zo ook al dat t heel vette foto's zijn weer!quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op m'n mac is het wel een probleem.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Neem ook een iPhone, geen probleem hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op m'n mac is het wel een probleem.![]()
![]()
Ik weet ook niet waar het aan ligt. De camera van m'n Android barrel is stuk, dus als ik een foto wil whatsappen maak ik een foto met m'n iPad mini, mail die naar mezelf en stuur 'm dan door. De foto blijft gewoon rechtop staan, tot ik 'm heb gewhatsappt, dan is ie wel opeens gekanteld. Heel gek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verrek… iPhone gaat goed, iMac moet op zn kant? Nou ja, ik zie zo ook al dat t heel vette foto's zijn weer!
/edit: ah, hier staat uitleg: http://iphonephotographyschool.com/iphone-photos-upside-down/ Oriëntatie van de foto's staat in EXIF-bestanden, en niet alle software heeft dat geïmplementeerd. Wel gek dat Safari er ook niet mee om kan gaan.![]()
Dankje, mijn nek is weer losquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Daphgefeliciteerd!
Mijn stats van deze ochtend: op het schema stond 26km. Stip is weer even thuis, dus de camelbak gevuld en met twee liter water en een paar gelletjes de St. Jansberg en het Reichswald opgezocht. Het werd een bij tijd en wijle glibberige dwaal- en verdwaaltocht maar wel erg mooi:
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment kwam ik gelukkig een bordje tegen dat me de weg naar huis (ongeveer) wees:
[ afbeelding ]
Door het dwalen heb ik iets verder gelopen dan de bedoeling was. Dan ook maar even nog een kilometer doorhobbelen om de psychologische grens van 30km te slechten. Resultaat:
• 287 hoogtemeters
Toffe prestatie trouwens
Ik ben al niet zo heel snel met het typen van mijn concept-leerwerkplan. Maar dat zal zeker niet sneller gaan op een iPhone, dus nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:29 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Neem ook een iPhone, geen probleem hier![]()
![]()
nerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Browsers gaan niet zo goed om met exif info en orientatie helaas.Dan moet iPhone dingen aanpassen, want met andere dingen is het niet, alleen iPhone.
Nou EIGENLIJK slaan andere toestellen de foto's verkeerd op, wat weer problemen met zich meebrengt bij bewerken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
nerd.Dan moet iPhone dingen aanpassen, want met andere dingen is het niet, alleen iPhone.
Het is dus een vorm van interpretatie. Apple kiest ervoor om de camera van de iphone als een 'echte' camera te behandelen en dus de exif info doorslaggevend te laten zijn zoals ook met DSLR's. Andere telefoons kiezen ervoor om de pixels simpelweg om te draaien en op te slaan.quote:When you shoot in portrait view your camera records everything the same as it does in landscape view, but adds a little digital note saying, in effect, "this picture is supposed to display in portrait." Some things can read the note, and some things can't. Finder, QuickLook, iPhoto, Photoshop and Preview (and many other graphics programs) can read the note and display the picture appropriately, Safari can't. If you want to see how those on other machines might see the picture, just drag it into an open Safari window. You will see the actual state of the pixels, since Safari doesn't understand the digital note instructing programs to rotate the picture.
Now--what to do. Because of the complaints of graphic pros the Mac OS no longer automatically applies the rotation to the actual pixels....you have to do it yourself.
Apple -> voordelen in fotobewerking, nadeel in browsers (want facebook doet het bijvoorbeeld wel goed)
Android -> voordelen bij uploaden voor web, nadeel in fotobewerking.![]()
Mijn echte camera slaat niet eens orientatiegegevens op in de exif, omdat hij geen flauw benul heeft hoe om je de camera houdt tijdens het schieten van een plaatje
Aaaaaaaaaanyway, nog eventjes en ik heb ook een iPhone![]()
![]()
Terug van m'n rondje, ging niet van harte. Eerste twee kilometer gingen in een mooi tempo, maar een tempo wat eigenlijk te hoog lag voor m'n gesteldheid. Daardoor wat gewandeld halverwege en een tandje langzamer m'n rondje afgemaakt. Maar goed, er zitten weer kilometers in m'n benen.![]()
![]()
jullie zijn lief
![]()
@ Tara "men" vindt dat ik 'te ver ga'. Vooral op m'n werk wordt er druk gepraat over dat men zich 'zorgen maakt' en dat gaat allemaal achter m'n rug om (hoorde ik afgelopen week van collega die tevens vriendinnetje is). Het maakt me ontzettend onzeker en maakt het lastig om van m'n nieuwe figuur te genieten![]()
Ze zijn jaloers dat het jou wel lukt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef Daph_ het volgende:
jullie zijn lief
![]()
@ Tara "men" vindt dat ik 'te ver ga'. Vooral op m'n werk wordt er druk gepraat over dat men zich 'zorgen maakt' en dat gaat allemaal achter m'n rug om (hoorde ik afgelopen week van collega die tevens vriendinnetje is). Het maakt me ontzettend onzeker en maakt het lastig om van m'n nieuwe figuur te genieten
Laat ze. Zo lang jij maar happy bent met je lichaam.![]()
Wrsch jaloezie inderdaad. Tenzij je zowat niet meer eet en elke dag sport en nu een bmi onder de 20 hebt of dat nastreeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef Daph_ het volgende:
jullie zijn lief
![]()
@ Tara "men" vindt dat ik 'te ver ga'. Vooral op m'n werk wordt er druk gepraat over dat men zich 'zorgen maakt' en dat gaat allemaal achter m'n rug om (hoorde ik afgelopen week van collega die tevens vriendinnetje is). Het maakt me ontzettend onzeker en maakt het lastig om van m'n nieuwe figuur te genieten
Bij mij wordt er ook gezeurd over mijn gewicht. Ik laat ze maar zeuren. Ik ben niet te dun en weet mijn ondergrens. Verder ben ik tevreden met mijn bijna platte buik
Dus geniet van wat je hebt bereikt, houd je koppie erbij en wees trots op je prestaties, ook met hardlopen![]()
Ernstig offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tja ik ken het, ik eet zoveel mogelijk plantaardig (plantbased wholefood omschrijft het het beste). Als ik op m'n werk een zak wortels wegknaag werd (inmiddels zijn ze het wel gewend) ik vreemd aangekeken. Als iedereen met z'n vatsige lichaam kadaverstaven met patat naar binnen werkt op vrijdagmiddag wordt dat als normaal gezienquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef Daph_ het volgende:
jullie zijn lief
![]()
@ Tara "men" vindt dat ik 'te ver ga'. Vooral op m'n werk wordt er druk gepraat over dat men zich 'zorgen maakt' en dat gaat allemaal achter m'n rug om (hoorde ik afgelopen week van collega die tevens vriendinnetje is). Het maakt me ontzettend onzeker en maakt het lastig om van m'n nieuwe figuur te genieten![]()
![]()
Movescount ligt plat bij mij, dus het kaartje moet even wachtenAlthans, de app doet het enigzins en de website helemaal niet. Ik kan wel zien dat ik de laatste 30 dagen 199km heb gelopen (
als ik dat geweten had had ik er een kilometer bij gelopen), en hoe lang in tijd en afstand iedere afzonderlijke loop was, maar de details ontbreken.
Wel even speciaal voor de categorie "mensen-zonder-iphone" de ploatjes rechtgezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als je intensief sport weet je het snel genoeg als je je lichaam niet genoeg voedert of verzorgt want dan lukt het sporten vanzelf minder goed. Lijkt me.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:38 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Tja ik ken het, ik eet zoveel mogelijk plantaardig (plantbased wholefood omschrijft het het beste). Als ik op m'n werk een zak wortels wegknaag werd (inmiddels zijn ze het wel gewend) ik vreemd aangekeken. Als iedereen met z'n vatsige lichaam kadaverstaven met patat naar binnen werkt op vrijdagmiddag wordt dat als normaal gezien
En wortels
Heerlijk als je om 4 uur trek krijgt
Wortels knaagde ik ook wel eens ja, erg lekker. Behalve als mijn moeder ze ging koken
Goed bezig hoor Daph, het is jouw lijf en jij voelt je er goed bij!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ok, douchen, aankleden en F1 kijken. Hoef ik tenminste nieuw deel te opene, weer gelukt
Godmode, en knallen maarquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lukt ook goed met Diablo trouwens. Stukje lopen, nergens aan denken en alles wat op m'n pad komt neerhakken
Daar heeft/had Swets ook last van, hier kan ik nog steeds van alles uploaden naar mijn horloge.quote:![]()
Misschien door het geluid?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:38 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Tja ik ken het, ik eet zoveel mogelijk plantaardig (plantbased wholefood omschrijft het het beste). Als ik op m'n werk een zak wortels wegknaag werd (inmiddels zijn ze het wel gewend) ik vreemd aangekeken. Als iedereen met z'n vatsige lichaam kadaverstaven met patat naar binnen werkt op vrijdagmiddag wordt dat als normaal gezien
Nou ja. Je kan natuurlijk te ver gaan met afvallen, maar ik weet niet hoe Daph eruit ziet. Dus ach.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Er gaan steeds meer onderdelen van de site weer werken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:53 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daar heeft/had Swets ook last van, hier kan ik nog steeds van alles uploaden naar mijn horloge.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: