SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is hij ook, bij Luik alleen pech gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:17 schreef bjanaan het volgende:
Ron Jans blijf ik een sympathieke gozer vinden
Die naam hoef ik hier niet meer te horenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Moest je Fylax eens horen man man man.
FYLAX FYLAX?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:19 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Die naam hoef ik hier niet meer te horen
Oh is het heel erg dat ik die uit heb gezet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
dit sowieso. ook bij gronigen alquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:17 schreef bjanaan het volgende:
Ron Jans blijf ik een sympathieke gozer vinden
Dat ik dat uitgelegd moest krijgenquote:
Ik heb 3 liter thee gedronken tijdens die showquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
ja manquote:
Dat ik dat uitgelegd moest krijgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef tailfox het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef Kally het volgende: [..] Geen SOA (D)![]()
Nee heb ik ook gedaan nadat hij mijn liedje had gespeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh is het heel erg dat ik die uit heb gezet?
Hee, een vrouwelijke nieuwelingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat ik dat uitgelegd moest krijgen
het was en bleef thee zetten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 3 liter thee gedronken tijdens die show
Mijn trommelvliezen zijn u dankbaar....ik lig inmiddels weer naast mijn speaker.quote:
Nee, heb ook een glas kersensiroop met spa gedronken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was en bleef thee zetten?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik dat uitgelegd moest krijgen
Wil je daarmee zegen dat ik net een vent ben?quote:
Jeuken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:21 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb een muggenbult op me been Kally kom je even jeuken?
Bier drinken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil je daarmee zegen dat ik net een vent ben?
In sommige dingen wel
Echt wat slecht schaam mij diepquote:
Nee, maar ze heeft een topic geopend waar ze klaagt dat ze vrouwelijk overkomtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil je daarmee zegen dat ik net een vent ben?
In sommige dingen wel
Neuh, krabben doe je maar zellufquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:21 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb een muggenbult op me been Kally kom je even jeuken?
Welterusten kerel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen ik meld mij af. Fijne nacht nog!
uhhh o.a. jaquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen ik meld mij af. Fijne nacht nog!
nouja ben soad fan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt wat slecht schaam mij diep
Welnee, ik zeg altijd het is de boeiend factor, als het me niet boeit komt het niet binnen, daarmee leg je de schuld bij de ander
nouja ben soad fan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg altijd het is de boeiend factor, als het me niet boeit komt het niet binnen, daarmee leg je de schuld bij de ander
Grappig dit, ze zeggen altijd dat vrouwen aagjes zijn, maar ik check helemaal niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft een topic geopend waar ze klaagt dat ze vrouwelijk overkomt
Het ook maar toevallig dat ik dat topic in MyAt heb staan (omdat ik een reactie had geplaatst enkele dagen geleden)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Grappig dit, ze zeggen altijd dat vrouwen aagjes zijn, maar ik check helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Zal ik zeker doen ja!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]slaap lekker en kom nog eens terug.
het is nog steeds hij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft een topic geopend waar ze klaagt dat ze vrouwelijk overkomt
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:27 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook duiken, morgen vejaardag neefje, en met mijn familie erg fijn om een beetje fris en fruitig te zijn
Truste allemaal, en Raf bedankt
Ja sorry, ik kan niet trollenquote:
Welterusten Kalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:27 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook duiken, morgen verjaardag neefje, en met mijn familie erg fijn om een beetje fris en fruitig te zijn
Truste allemaal, en Raf bedankt
Trusten man!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:30 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ook hier een moment om het matras te omhelzen als een echte vriend.
De ogen sluiten in pais en vree, gup schopt mij zo weg, hupsikadee.
Zal niet lang meer zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:31 schreef bjanaan het volgende:
Nou Uc en Fogel dan blijven wij met zijn drieën over ...
niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zal niet lang meer zijnben niet zo van de nachtploeg.
Nee, ik ben een middagmensquote:
quote:
Nee ook niet. Alhoewel, als het moet ik makkelijk vroeg opsta.quote:
Niet gehoord sorryquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
die daarvoor sorry.
Met trompetgeschal
ik ben zelf niet ontzettend een ochtendmens, maar ik heb wel zoiets dat ik het jammer vind om een hele ochtend in bed te liggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ook niet. Alhoewel, als het moet ik makkelijk vroeg opsta.
Ja, morgen ben ik denk ik 8u mijn bed wel uit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben zelf niet ontzettend een ochtendmens, maar ik heb wel zoiets dat ik het jammer vind om een hele ochtend in bed te liggen
Mja, je rust wel hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:41 schreef Rafeiro het volgende:
Gisteren lag ik nu al 5 uur in bed
Echt verklootte uren. Want niet geslapen
das een hele mooie tijd jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, morgen ben ik denk ik 8u mijn bed wel uit.
Vind ik een mooie tijd.
ik neem het je niet kwalijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:45 schreef Uccie het volgende:
Ok roelert...1 uurtje, maar niet boos worden als ik in slaap val
bierquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:45 schreef tailfox het volgende:
Omg deze bier nummers moet ik echt downloaden
dat lijkt me wel kutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb de hele dag er zo een zin in(ben geen bier mens verder)
Nee, mijn moeder is de schuldige denk ikquote:
arme jijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder is de schuldige denk ik
was na 12 uur thuis van werk en mijn vrienden waren niet thuis + geen bier inhuisquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat lijkt me wel kut
zin hebben in bier, en dan toch niet drinken
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:53 schreef Uccie het volgende:
Roelert, ik ga toch maar slapen.
Ik stort ineens compleet in
jij ook alquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:54 schreef bjanaan het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes ik brei er ook een eind aan nog even een programma terugkijken en daarna lekker tukkie tukkie doen. Trusten iedereen en ik denk tot morgen
je mag ook verzoekjes indienenquote:
Ik weet hoe het werkt:pquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag ook verzoekjes indienen
ja, dat hej mangsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt:p
Maar raak moe:p
heb ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:09 schreef tailfox het volgende:
Geen idee hoe nummer heet. Maar was een hardcore nummer over gates of hell hell
bedoel je die oude?? Dance with the devil??quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:09 schreef tailfox het volgende:
heb jij dat nr?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bedoel je die oude?? Dance with the devil??
zippy?quote:
ik heb 'mquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:16 schreef Ezechielk het volgende:
Jazeker. Ondertussen rustig gamen. En nee, ik heb hem niet
uhhh op mn uberslome oude pc... ja maar ga k nu niet doen want voor die opgestart is ben k een uur verderquote:
ik heb een suggestie gerkregenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhh op mn uberslome oude pc... ja maar ga k nu niet doen want voor die opgestart is ben k een uur verder
ohhh okquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een suggestie gerkregen
Mag ik er ook bij?quote:
quote:
ken je die ene dj?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:24 schreef Ezechielk het volgende:
DJ Meetlat on the wheels of pixels
hoezo?quote:
afzetten en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:24 schreef ToT het volgende:
Ik kan alleen niet luisteren; speakers zijn afgekoppeld en ik voel me ff te beroerd voor de koptelefoon; te direct op m'n trommelvliezen.
DJ Anticlimax?quote:
nee, doe ik niet aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:26 schreef ToT het volgende:
Ach, muziek hard gezet met de koptelefoon naast me, zo hoor ik er toch iets van.U zat te grunten?
ja, dat ben ik?quote:
en door met stuiterenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
veel te hyper, te veel suiker en caffeine
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:28 schreef ToT het volgende:
Ook te hyper hier; ik had afgelopen middag al een onweersbui in mijn hoofd van aanhoudende flitsen enzo. Ik heb me misschien te veel opgefokt met het klussen, maar sowieso voel ik me belabberd en heb ik de afgelopen nachten ook kut geslapen.
ik heb nog wel een lolly voor jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb nog een halve zak lollies
O.oquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog wel een lolly voor jou
jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ze bedoelt er ongetwijfeld eentje op suikerbasis!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog wel een lolly voor jou
gewoon rustig aan doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:28 schreef ToT het volgende:
Ook te hyper hier; ik had afgelopen middag al een onweersbui in mijn hoofd van aanhoudende flitsen enzo. Ik heb me misschien te veel opgefokt met het klussen, maar sowieso voel ik me belabberd en heb ik de afgelopen nachten ook kut geslapen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazekermaakt het uit welke muzieksoort het is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
je mag altijd wat aanvragen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maakt het uit welke muzieksoort het is?
als je die niet draait ben je niet lievquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag altijd wat aanvragen.
of ik het draai is een 2e
godverquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het kutte is dat mijn wekker over 4 uurtjes gaat; heb een afspraak.
kun jij mij verlengen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:31 schreef ToT het volgende:
En dit nummer helpt me niet echt om rustig te worden!
hmm, eerste vind ik niet erg, 2e is jammerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:33 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb geen groeihormonen op voorraad.
En ik heb geen rechten voor het rooster, helaas.
noordeling????quote:
twentequote:
Ja jij bent al lang zat!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, eerste vind ik niet erg, 2e is jammer
rob in mijn anus is puur genotquote:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:38 schreef ToT het volgende:
Sterker nog: Rob nu meteen een DM gestuurd dat ik wel agendabeheerder wil worden.
De radio? Ach het is van ons allemaal, maar hij hoort wel tot degenen die de uiteindelijke beslissingen nemen enzo.quote:
Wat de chef hierboven zegtquote:
niks te dankenquote:
ja niks te danken. ik vind het mooi dat je hebt geluisterdquote:
stream weg, hard k3 erop?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niks te danken
ik heb de stream uitgedraaid en draai nu voor mezelf
is primaquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:49 schreef ToT het volgende:
Ik ga toch maar een tabletje nemen.Trusten peeps!
Oh zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:29 schreef Fogel het volgende:
Tuurlijk wel tegelijk anders heeft het geen nut. Beiden kan ik tot de dag van aankomst kostenloos annuleren.
Ik boek eigenlijk meestal dingen flexibel, als er dan wat beters voorbij komt gewoon het originele annuleren. Ben niet zo goed in keuzes makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo
Dat heb ik nog nooit gedaan zo, wel een slim idee!
Ik ga gewoon nooit op vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik boek eigenlijk meestal dingen flexibel, als er dan wat beters voorbij komt gewoon het originele annuleren. Ben niet zo goed in keuzes maken
Heeft me qua autohuur ook het een en ander gescheeld deze zomer.
Da's een andere optie.quote:
Maar dit is ook het laatste jaar geweest hoor. Volgend jaar wil ik leuke dingen doen. Misschien niet meteen ver op reis, maar wel echt vakantie houden.quote:
Als ik zou moeten kiezen, zou ik naar het noorden gaan. Omdat het mij qua natuur heel mooi lijkt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:40 schreef Fogel het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om naar Italie te gaan volgend jaar, maar ik denk dat we het misschien maar bij Noorwegen en misschien ook Zweden en/of Denemarken houden.
Als ik mijn auto onderaan mijn oprit zeg en struikel als ik uitstap lig ik al in het bosquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen, zou ik naar het noorden gaan. Omdat het mij qua natuur heel mooi lijkt.
Maar als je er al middenin woont, is dat misschien ook wel anders.
Ja, precies. Voor jou heeft de lokale natuur minder vakantie-"impact".quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik mijn auto onderaan mijn oprit zeg en struikel als ik uitstap lig ik al in het bos
Ik kan de natuur hier zeer zeker heel goed waarderen, maarja, iets anders is ook leuk af en toe. En stabiel weer kan ook geen kwaad in de zomervakantie.
Er is nog zoveel te zien in Europa dat we voorlopig nog even wachten met de echt verre reizen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, precies. Voor jou heeft de lokale natuur minder vakantie-"impact".
Zijn de kleine Fogeltjes nu groot genoeg om wat verder op vakantie te gaan?
Ja, ik ben ook alleen maar in Thailand geweest vanwege familie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is nog zoveel te zien in Europa dat we voorlopig nog even wachten met de echt verre reizen.
Ze zijn inmiddels in Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Luxemburg, Belgie, Frankrijk en Turkije geweest.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:09 schreef tailfox het volgende:
Yup, met veel mensen en luid is dat nummer een stik leuker dan in je eentje. Dan mis je toch wat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup die is het
Bedankt allemaal.
(nummer was leuker in mijn gedachten)
jij ook al? Lig ziek in bed hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:43 schreef ToT het volgende:
Pffff ben pas rond een uur of 6 in slaap gevallen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
jij ook al? Lig ziek in bed hier.
Zo maar eens wat koffie zetten.
EnneToT
volgens mij zat ik een bakje koffie te drinken in een coffee shop toen ze dachten laten we hardcore gaan draaienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yup, met veel mensen en luid is dat nummer een stik leuker dan in je eentje. Dan mis je toch wat.
Dat kan ook ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgens mij zat ik een bakje koffie te drinken in een coffee shop toen ze dachten laten we hardcore gaan draaien
Koop een lading tomaten op, en maak er sap van en drink het opquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man! Beterschap!
Ja ik slaap al meerdere nachten vet kut, maar ik heb me gisteren ook zwaar zitten opfokken met het klussen enzo.
heb er verder ook niks mee. Maar wou toch weten welke het was (Dacht er aan door andere hard core nummer gisteren)quote:
Whehehe!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koop een lading tomaten op, en maak er sap van en drink het op![]()
Teler blij, en jij hebt genoeg melatonine in je systeem om te slapen
WIN WIN
trouwens, door jouw vraag over dat nummer van D-Devils is er voor mij een wekenlang vraagstuk opgelostquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgens mij zat ik een bakje koffie te drinken in een coffee shop toen ze dachten laten we hardcore gaan draaien
win -winquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
trouwens, door jouw vraag over dat nummer van D-Devils is er voor mij een wekenlang vraagstuk opgelost![]()
Ik zocht nog de naam van een rapper, die heb ik nu gevonden
Probeer Ad Visser - Brain Sessions eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Nou ik slik al 5 mg melatonine. Helpt erg weinig.
quote:
Ach ik loop bij een psych en hij is op de hoogte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Probeer Ad Visser - Brain Sessions eens
Don't knock it until you've tried it
* knokkels is Insomnias Maximus
Gaat ie je blij een serie pammetjes voorschrijven: Run!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik loop bij een psych en hij is op de hoogte.We zijn al aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Wordt waarschijnlijk wel iets met medicatie.
Oh ik neem regelmatig Oxazepam als ik niet kan slapen. Vannacht ook weer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat ie je blij een serie pammetjes voorschrijven: Run!
Dan is ie meer geïnteresseerd in het spekken van zijn zakken. Daarnaaast werken pammetjes (loraze/diaze/oxaze.../..../....) door het stillleggen van je slaapcentrum. Effectief ben je bewusteloos en slaap je niet. Je mist dan daarmee je REM-slaap.
Die sloomheid is omdat je niet slaapt maar bewusteloos bent geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik neem regelmatig Oxazepam als ik niet kan slapen. Vannacht ook weer.
Ben de volgende dag dan wel aardig sloom.
quote:
zou jij in mijn wetenschap slaap topic willen posten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat ie je blij een serie pammetjes voorschrijven: Run!
Dan is ie meer geïnteresseerd in het spekken van zijn zakken. Daarnaaast werken pammetjes (loraze/diaze/oxaze.../..../....) door het stillleggen van je slaapcentrum. Effectief ben je bewusteloos en slaap je niet. Je mist dan daarmee je REM-slaap.
Ja ik neem het niet vaker dan 2x per week, maar nu ik dit weet, denk ik dat ik er helemaal van af stap. Dan maar valeriaan of zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die sloomheid is omdat je niet slaapt maar bewusteloos bent geweest.
Ik was na een halfje/kwartje oxazepam, de ochtend daarna vreselijk brak en op hetzelfde moment vreselijk gejaagd.
En het is nog verslavend ook!
Hehehe eet smakelijk! Ikzelf wacht nog ff met eten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:09 schreef knokkels het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmm koffie!
En broodje makreel. En dan weer in bed.
Uhh ... hmmm?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou jij in mijn wetenschap slaap topic willen posten?
Omdat je door de pammetjes niet in de REM fase komt. REM Fase is Droom fase.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:23 schreef ToT het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het me wel elke keer opviel dat ik nooit dromen kon herinneren als ik een Pammetje had gebruikt voor het slapen.
Dat begreep ik idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat je door de pammetjes niet in de REM fase komt. REM Fase is Droom fase.
Ehhh wut?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef tailfox het volgende:
Zouden 2 users willen helpen met tellen?
jupquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh wut?Oh, hier? ONZ / Tot 10 tellen niet gelukt
tellen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef tailfox het volgende:
Zouden 2 users willen helpen met tellen?
quote:
Ik heb net ook een gecensureerde versie van Frozen zitten bekijken, maar die is een stuk minder grappig.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net ook een gecensureerde versie van Frozen zitten bekijken, maar die is een stuk minder grappig.
quote:
Goed of welquote:
Die heb ik wel eens gezien, tof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:26 schreef knokkels het volgende:
Deze is ook geweldig![]()
5 personen, 1 gitaar
Of het leuk is om online te draaien weet ik niet... Je mist dan toch context. Aan de andere kant vind ik ze wel geweldigquote:
Goede reminder, het zonnescherm maar weer eens ingedraaid. Had hem opengelaten om te drogen, hoop dat ie nu droog is want het begint hier ook te betrekkenquote:
Luchtvohchtigheid zal ongetwijfeld hoog zijn, ik help het je hopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goede reminder, het zonnescherm maar weer eens ingedraaid. Had hem opengelaten om te drogen, hoop dat ie nu droog is want het begint hier ook te betrekken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goede reminder, het zonnescherm maar weer eens ingedraaid. Had hem opengelaten om te drogen, hoop dat ie nu droog is want het begint hier ook te betrekken
Ik ookquote:
Hier nog droog, was toen ik boodschappen ging doen nog erg zonnig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het stopt maar niet
Flits 1..2..3..BOOOOOOOOOOOOOOM
kilometertje hiervandaan
Het is hier ook best blauw, en zonnig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hier nog droog, was toen ik boodschappen ging doen nog erg zonnig.
Toftof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:13 schreef Kally het volgende:
Maandag wil ik een Guilty Pleasures show doen, verzoekjes heel graag in dm/pm
Dank je, het mag van alles zijn aan muziek hoorquote:
Je bent liefquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik voel me nooit schuldig, al heb ik soms wel medelijden met de luisteraars, is dat ook goed?
Vond die "trut" bij de C1000 niet.quote:
Ze moeten gewoon niet zo moeilijk doen, je komt er je geld uitgevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vond die "trut" bij de C1000 niet.
Amstel per 2 blikken in de aanbieding, leuk maar ik wou gewoon een tray, mocht niet, doe me dan maar 8 voor de actieprijs en de rest voor de normale prijs. "nee dat kan niet". Dus ik moet nu 3x lopen? "Nee, dat mag ook niet." Oké doe me dan maar 8. Zit zij met zo'n aangebroken tray bij de kassa. Echt ik ben de laatste die moeilijk gaat doen in een winkel, had ze het normaal gebracht had ik het zelfs nog terug gezet op zijn plek. Maar nuMoest nog even ergens anders heen dus daar eerst maar heen en daarna nog maar een keer 8 gehaald. Kansloze kut actie. Al kan de kassière er buiten de manier van het brengen eigenlijk niks aan doen, maar ik wil gewoon wat in huis hebben en ik was gisteren en vanochtend ook al geweest en toen hadden ze niks.
Nu heb ik gewoon meer alcoholvrij dan gewoon bier in huis
Guilty pleasures verzoekjes in dm gaarnequote:
Ik ben gewend om altijd per tray te kopen, vooral omdat ik voorheen altijd de boodschappen op de fiets deed. Dat is dan gewoon veel makkelijker. Kan je dat als keten niet handelen gooi het product dan niet in de reclame of koop normaal in.quote:
Ik ben er nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Guilty pleasures verzoekjes in dm gaarne
Dan kan ik jouw nummer toch wel draaienquote:
Nee een guilty pleasurequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja ik moet een fout verzoekje verzinnen.
Maar als mensen met ijspriemen in hun oren gaan frotten ben ik schuldig en heb ik stiekem wel pretquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar als mensen met ijspriemen in hun oren gaan frotten ben ik schuldig en heb ik stiekem wel pretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat kan… al heb ik er weinig aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan kan ik jouw nummer toch wel draaien
I know, maar vult wel mijn showquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan… al heb ik er weinig aan
Ik zal eens wat bedenken…
Goed plan! Ik doe mee!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:47 schreef Kally het volgende:
Ja ik ga eens voor de innerlijcke mensch zorgen
eetze, u tweetjesquote:
Android telefoon zeker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:50 schreef ToT het volgende:
WTF? Ik heb een virus op mijn mobieltje!
Hij begon spontaan foto's te maken, en toen ik dat wegklikte, zag ik ineens een heleboel Engelstalige taken op het scherm (waaronder een agendapunt "Bake cookies and make ice cream"), waarbij ik mijn pincode moest invoeren.
Toen ik die intikte, kreeg ik pas het echte scherm voor mijn pincode!
Yup, Android?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Android telefoon zeker?
Las er gister een krantendingetje over….
Even zoeken… maar ging over bepaalde appjes die niet helemaal waterdicht zijn enzo…quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, Android?
Oh? Wat stond er in dan?
Ik heb echt nagenoeg geen appjes er op staan. Ik zal nog maar ff wat er af gooien wat ik niet direct nodig heb.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even zoeken… maar ging over bepaalde appjes die niet helemaal waterdicht zijn enzo…
Mja, sowieso heeft Android van zichzelf al geen goede beveiliging….quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb echt nagenoeg geen appjes er op staan. Ik zal nog maar ff wat er af gooien wat ik niet direct nodig heb.
Mag ik dan in plaats van jou testenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:55 schreef Rafeiro het volgende:
Hihi ik heb SAM denk ik echt gesloopt nu.
Binnenkort maar weer eens naar kijken, nu geen zin in.
Wou juist wat gaan testen.
Avast of een andere virusscanner app downloaden en installeren, en draaien natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:59 schreef ToT het volgende:
Hoe de neuk krijg ik dat agenda dingetje uit het pincode scherm weg? Ik heb de Agenda niet eens opgestart.
Vanaf 18:05 kan je tot 19:00quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag ik dan in plaats van jou testenKijken of mijn microfoon werkt
Ik hoor mezelf in ieder geval, en hij zit in mijn microfooningang.
![]()
En wat nieuwe muziek uiteraard
Met optie tot langer?quote:
Hatsjoe!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Altijd. Maar dit was het simpelst
Hmm welke app heb je als laatste geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:06 schreef ToT het volgende:
"Wifi en mobiele gegevens zijn uitgeschakeld". WTF?
Ik heb al heel lang niks meer geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmm welke app heb je als laatste geïnstalleerd?
Zet hem eens op vliegtuigmodus, reboot en wanneer klaar, haal hem dan eens uit vliegtuigmodus en probeer in te loggen op wifi/3G?
tijd voor een systeemherstel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:06 schreef ToT het volgende:
"Wifi en mobiele gegevens zijn uitgeschakeld". WTF?
Fokker! \M/quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
tijd voor een systeemherstel.
En goeeeeeeeienavond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |