Het is hier ook best blauw, en zonnig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hier nog droog, was toen ik boodschappen ging doen nog erg zonnig.
Toftof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:13 schreef Kally het volgende:
Maandag wil ik een Guilty Pleasures show doen, verzoekjes heel graag in dm/pm
Dank je, het mag van alles zijn aan muziek hoorquote:
Je bent liefquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik voel me nooit schuldig, al heb ik soms wel medelijden met de luisteraars, is dat ook goed?
Vond die "trut" bij de C1000 niet.quote:
Ze moeten gewoon niet zo moeilijk doen, je komt er je geld uitgevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vond die "trut" bij de C1000 niet.
Amstel per 2 blikken in de aanbieding, leuk maar ik wou gewoon een tray, mocht niet, doe me dan maar 8 voor de actieprijs en de rest voor de normale prijs. "nee dat kan niet". Dus ik moet nu 3x lopen? "Nee, dat mag ook niet." Oké doe me dan maar 8. Zit zij met zo'n aangebroken tray bij de kassa. Echt ik ben de laatste die moeilijk gaat doen in een winkel, had ze het normaal gebracht had ik het zelfs nog terug gezet op zijn plek. Maar nuMoest nog even ergens anders heen dus daar eerst maar heen en daarna nog maar een keer 8 gehaald. Kansloze kut actie. Al kan de kassičre er buiten de manier van het brengen eigenlijk niks aan doen, maar ik wil gewoon wat in huis hebben en ik was gisteren en vanochtend ook al geweest en toen hadden ze niks.
Nu heb ik gewoon meer alcoholvrij dan gewoon bier in huis
Guilty pleasures verzoekjes in dm gaarnequote:
Ik ben gewend om altijd per tray te kopen, vooral omdat ik voorheen altijd de boodschappen op de fiets deed. Dat is dan gewoon veel makkelijker. Kan je dat als keten niet handelen gooi het product dan niet in de reclame of koop normaal in.quote:
Ik ben er nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Guilty pleasures verzoekjes in dm gaarne
Dan kan ik jouw nummer toch wel draaienquote:
Nee een guilty pleasurequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja ik moet een fout verzoekje verzinnen.
Maar als mensen met ijspriemen in hun oren gaan frotten ben ik schuldig en heb ik stiekem wel pretquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar als mensen met ijspriemen in hun oren gaan frotten ben ik schuldig en heb ik stiekem wel pretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat kan… al heb ik er weinig aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan kan ik jouw nummer toch wel draaien
I know, maar vult wel mijn showquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan… al heb ik er weinig aan
Ik zal eens wat bedenken…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |