Dat begreep ik idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat je door de pammetjes niet in de REM fase komt. REM Fase is Droom fase.
Ehhh wut?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef tailfox het volgende:
Zouden 2 users willen helpen met tellen?
jupquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh wut?Oh, hier? ONZ / Tot 10 tellen niet gelukt
tellen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef tailfox het volgende:
Zouden 2 users willen helpen met tellen?
quote:
Ik heb net ook een gecensureerde versie van Frozen zitten bekijken, maar die is een stuk minder grappig.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net ook een gecensureerde versie van Frozen zitten bekijken, maar die is een stuk minder grappig.
quote:
Goed of welquote:
Die heb ik wel eens gezien, tof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:26 schreef knokkels het volgende:
Deze is ook geweldig![]()
5 personen, 1 gitaar
Of het leuk is om online te draaien weet ik niet... Je mist dan toch context. Aan de andere kant vind ik ze wel geweldigquote:
Goede reminder, het zonnescherm maar weer eens ingedraaid. Had hem opengelaten om te drogen, hoop dat ie nu droog is want het begint hier ook te betrekkenquote:
Luchtvohchtigheid zal ongetwijfeld hoog zijn, ik help het je hopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goede reminder, het zonnescherm maar weer eens ingedraaid. Had hem opengelaten om te drogen, hoop dat ie nu droog is want het begint hier ook te betrekken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goede reminder, het zonnescherm maar weer eens ingedraaid. Had hem opengelaten om te drogen, hoop dat ie nu droog is want het begint hier ook te betrekken
Ik ookquote:
Hier nog droog, was toen ik boodschappen ging doen nog erg zonnig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het stopt maar niet
Flits 1..2..3..BOOOOOOOOOOOOOOM
kilometertje hiervandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |