heb ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:09 schreef tailfox het volgende:
Geen idee hoe nummer heet. Maar was een hardcore nummer over gates of hell hell
bedoel je die oude?? Dance with the devil??quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:09 schreef tailfox het volgende:
heb jij dat nr?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bedoel je die oude?? Dance with the devil??
zippy?quote:
ik heb 'mquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:16 schreef Ezechielk het volgende:
Jazeker. Ondertussen rustig gamen. En nee, ik heb hem niet
uhhh op mn uberslome oude pc... ja maar ga k nu niet doen want voor die opgestart is ben k een uur verderquote:
ik heb een suggestie gerkregenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhh op mn uberslome oude pc... ja maar ga k nu niet doen want voor die opgestart is ben k een uur verder
ohhh okquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een suggestie gerkregen
Mag ik er ook bij?quote:
quote:
ken je die ene dj?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:24 schreef Ezechielk het volgende:
DJ Meetlat on the wheels of pixels
hoezo?quote:
afzetten en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:24 schreef ToT het volgende:
Ik kan alleen niet luisteren; speakers zijn afgekoppeld en ik voel me ff te beroerd voor de koptelefoon; te direct op m'n trommelvliezen.
DJ Anticlimax?quote:
nee, doe ik niet aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:26 schreef ToT het volgende:
Ach, muziek hard gezet met de koptelefoon naast me, zo hoor ik er toch iets van.U zat te grunten?
ja, dat ben ik?quote:
en door met stuiterenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
veel te hyper, te veel suiker en caffeine
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:28 schreef ToT het volgende:
Ook te hyper hier; ik had afgelopen middag al een onweersbui in mijn hoofd van aanhoudende flitsen enzo. Ik heb me misschien te veel opgefokt met het klussen, maar sowieso voel ik me belabberd en heb ik de afgelopen nachten ook kut geslapen.
ik heb nog wel een lolly voor jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb nog een halve zak lollies
O.oquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog wel een lolly voor jou
jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ze bedoelt er ongetwijfeld eentje op suikerbasis!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog wel een lolly voor jou
gewoon rustig aan doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:28 schreef ToT het volgende:
Ook te hyper hier; ik had afgelopen middag al een onweersbui in mijn hoofd van aanhoudende flitsen enzo. Ik heb me misschien te veel opgefokt met het klussen, maar sowieso voel ik me belabberd en heb ik de afgelopen nachten ook kut geslapen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazekermaakt het uit welke muzieksoort het is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
je mag altijd wat aanvragen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maakt het uit welke muzieksoort het is?
als je die niet draait ben je niet lievquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag altijd wat aanvragen.
of ik het draai is een 2e
godverquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het kutte is dat mijn wekker over 4 uurtjes gaat; heb een afspraak.
kun jij mij verlengen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:31 schreef ToT het volgende:
En dit nummer helpt me niet echt om rustig te worden!
hmm, eerste vind ik niet erg, 2e is jammerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:33 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb geen groeihormonen op voorraad.
En ik heb geen rechten voor het rooster, helaas.
noordeling????quote:
twentequote:
Ja jij bent al lang zat!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, eerste vind ik niet erg, 2e is jammer
rob in mijn anus is puur genotquote:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:38 schreef ToT het volgende:
Sterker nog: Rob nu meteen een DM gestuurd dat ik wel agendabeheerder wil worden.
De radio? Ach het is van ons allemaal, maar hij hoort wel tot degenen die de uiteindelijke beslissingen nemen enzo.quote:
Wat de chef hierboven zegtquote:
niks te dankenquote:
ja niks te danken. ik vind het mooi dat je hebt geluisterdquote:
stream weg, hard k3 erop?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niks te danken
ik heb de stream uitgedraaid en draai nu voor mezelf
is primaquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:49 schreef ToT het volgende:
Ik ga toch maar een tabletje nemen.Trusten peeps!
Oh zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:29 schreef Fogel het volgende:
Tuurlijk wel tegelijk anders heeft het geen nut. Beiden kan ik tot de dag van aankomst kostenloos annuleren.
Ik boek eigenlijk meestal dingen flexibel, als er dan wat beters voorbij komt gewoon het originele annuleren. Ben niet zo goed in keuzes makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo
Dat heb ik nog nooit gedaan zo, wel een slim idee!
Ik ga gewoon nooit op vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik boek eigenlijk meestal dingen flexibel, als er dan wat beters voorbij komt gewoon het originele annuleren. Ben niet zo goed in keuzes maken
Heeft me qua autohuur ook het een en ander gescheeld deze zomer.
Da's een andere optie.quote:
Maar dit is ook het laatste jaar geweest hoor. Volgend jaar wil ik leuke dingen doen. Misschien niet meteen ver op reis, maar wel echt vakantie houden.quote:
Als ik zou moeten kiezen, zou ik naar het noorden gaan. Omdat het mij qua natuur heel mooi lijkt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:40 schreef Fogel het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om naar Italie te gaan volgend jaar, maar ik denk dat we het misschien maar bij Noorwegen en misschien ook Zweden en/of Denemarken houden.
Als ik mijn auto onderaan mijn oprit zeg en struikel als ik uitstap lig ik al in het bosquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen, zou ik naar het noorden gaan. Omdat het mij qua natuur heel mooi lijkt.
Maar als je er al middenin woont, is dat misschien ook wel anders.
Ja, precies. Voor jou heeft de lokale natuur minder vakantie-"impact".quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik mijn auto onderaan mijn oprit zeg en struikel als ik uitstap lig ik al in het bos
Ik kan de natuur hier zeer zeker heel goed waarderen, maarja, iets anders is ook leuk af en toe. En stabiel weer kan ook geen kwaad in de zomervakantie.
Er is nog zoveel te zien in Europa dat we voorlopig nog even wachten met de echt verre reizen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, precies. Voor jou heeft de lokale natuur minder vakantie-"impact".
Zijn de kleine Fogeltjes nu groot genoeg om wat verder op vakantie te gaan?
Ja, ik ben ook alleen maar in Thailand geweest vanwege familie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is nog zoveel te zien in Europa dat we voorlopig nog even wachten met de echt verre reizen.
Ze zijn inmiddels in Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Luxemburg, Belgie, Frankrijk en Turkije geweest.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:09 schreef tailfox het volgende:
Yup, met veel mensen en luid is dat nummer een stik leuker dan in je eentje. Dan mis je toch wat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup die is het
Bedankt allemaal.
(nummer was leuker in mijn gedachten)
jij ook al? Lig ziek in bed hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:43 schreef ToT het volgende:
Pffff ben pas rond een uur of 6 in slaap gevallen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
jij ook al? Lig ziek in bed hier.
Zo maar eens wat koffie zetten.
EnneToT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |