Goed plan! Ik doe mee!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:47 schreef Kally het volgende:
Ja ik ga eens voor de innerlijcke mensch zorgen
eetze, u tweetjesquote:
Android telefoon zeker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:50 schreef ToT het volgende:
WTF? Ik heb een virus op mijn mobieltje!
Hij begon spontaan foto's te maken, en toen ik dat wegklikte, zag ik ineens een heleboel Engelstalige taken op het scherm (waaronder een agendapunt "Bake cookies and make ice cream"), waarbij ik mijn pincode moest invoeren.
Toen ik die intikte, kreeg ik pas het echte scherm voor mijn pincode!
Yup, Android?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Android telefoon zeker?
Las er gister een krantendingetje over….
Even zoeken… maar ging over bepaalde appjes die niet helemaal waterdicht zijn enzo…quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, Android?
Oh? Wat stond er in dan?
Ik heb echt nagenoeg geen appjes er op staan. Ik zal nog maar ff wat er af gooien wat ik niet direct nodig heb.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even zoeken… maar ging over bepaalde appjes die niet helemaal waterdicht zijn enzo…
Mja, sowieso heeft Android van zichzelf al geen goede beveiliging….quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb echt nagenoeg geen appjes er op staan. Ik zal nog maar ff wat er af gooien wat ik niet direct nodig heb.
Mag ik dan in plaats van jou testenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:55 schreef Rafeiro het volgende:
Hihi ik heb SAM denk ik echt gesloopt nu.
Binnenkort maar weer eens naar kijken, nu geen zin in.
Wou juist wat gaan testen.
Avast of een andere virusscanner app downloaden en installeren, en draaien natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:59 schreef ToT het volgende:
Hoe de neuk krijg ik dat agenda dingetje uit het pincode scherm weg? Ik heb de Agenda niet eens opgestart.
Vanaf 18:05 kan je tot 19:00quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag ik dan in plaats van jou testenKijken of mijn microfoon werkt
Ik hoor mezelf in ieder geval, en hij zit in mijn microfooningang.
![]()
En wat nieuwe muziek uiteraard
Met optie tot langer?quote:
Hatsjoe!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Altijd. Maar dit was het simpelst
Hmm welke app heb je als laatste geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:06 schreef ToT het volgende:
"Wifi en mobiele gegevens zijn uitgeschakeld". WTF?
Ik heb al heel lang niks meer geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmm welke app heb je als laatste geïnstalleerd?
Zet hem eens op vliegtuigmodus, reboot en wanneer klaar, haal hem dan eens uit vliegtuigmodus en probeer in te loggen op wifi/3G?
tijd voor een systeemherstel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:06 schreef ToT het volgende:
"Wifi en mobiele gegevens zijn uitgeschakeld". WTF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |