SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is hij ook, bij Luik alleen pech gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:17 schreef bjanaan het volgende:
Ron Jans blijf ik een sympathieke gozer vinden
Die naam hoef ik hier niet meer te horenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Moest je Fylax eens horen man man man.
FYLAX FYLAX?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:19 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Die naam hoef ik hier niet meer te horen
Oh is het heel erg dat ik die uit heb gezet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
dit sowieso. ook bij gronigen alquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:17 schreef bjanaan het volgende:
Ron Jans blijf ik een sympathieke gozer vinden
Dat ik dat uitgelegd moest krijgenquote:
Ik heb 3 liter thee gedronken tijdens die showquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
ja manquote:
Dat ik dat uitgelegd moest krijgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef tailfox het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef Kally het volgende: [..] Geen SOA (D)![]()
Nee heb ik ook gedaan nadat hij mijn liedje had gespeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh is het heel erg dat ik die uit heb gezet?
Hee, een vrouwelijke nieuwelingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat ik dat uitgelegd moest krijgen
het was en bleef thee zetten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 3 liter thee gedronken tijdens die show
Mijn trommelvliezen zijn u dankbaar....ik lig inmiddels weer naast mijn speaker.quote:
Nee, heb ook een glas kersensiroop met spa gedronken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was en bleef thee zetten?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik dat uitgelegd moest krijgen
Wil je daarmee zegen dat ik net een vent ben?quote:
Jeuken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:21 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb een muggenbult op me been Kally kom je even jeuken?
Bier drinken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil je daarmee zegen dat ik net een vent ben?
In sommige dingen wel
Echt wat slecht schaam mij diepquote:
Nee, maar ze heeft een topic geopend waar ze klaagt dat ze vrouwelijk overkomtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil je daarmee zegen dat ik net een vent ben?
In sommige dingen wel
Neuh, krabben doe je maar zellufquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:21 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb een muggenbult op me been Kally kom je even jeuken?
Welterusten kerel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen ik meld mij af. Fijne nacht nog!
uhhh o.a. jaquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen ik meld mij af. Fijne nacht nog!
nouja ben soad fan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt wat slecht schaam mij diep
Welnee, ik zeg altijd het is de boeiend factor, als het me niet boeit komt het niet binnen, daarmee leg je de schuld bij de ander
nouja ben soad fan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg altijd het is de boeiend factor, als het me niet boeit komt het niet binnen, daarmee leg je de schuld bij de ander
Grappig dit, ze zeggen altijd dat vrouwen aagjes zijn, maar ik check helemaal niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft een topic geopend waar ze klaagt dat ze vrouwelijk overkomt
Het ook maar toevallig dat ik dat topic in MyAt heb staan (omdat ik een reactie had geplaatst enkele dagen geleden)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Grappig dit, ze zeggen altijd dat vrouwen aagjes zijn, maar ik check helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Zal ik zeker doen ja!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]slaap lekker en kom nog eens terug.
het is nog steeds hij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft een topic geopend waar ze klaagt dat ze vrouwelijk overkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |