quote:
zegt de 12 jarige kutkneus die op hetzelfde moment ook een wannabemod isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het tweede is ook op jou van toepassing
uwotm8?quote:
Allemaal onzekere biseksuelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het verbaast me hoe veel mensen opgewonden raken van transseksuelen, meestal biechten ze op als ze dronken zijn.
Ben ik een wannebemod, ja?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt de 12 jarige kutkneus die op hetzelfde moment ook een wannabemod is!
Hey hey even rustig aan tegen mijn BT en Guus anders heb je echt stront aan de knikker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt de 12 jarige kutkneus die op hetzelfde moment ook een wannabemod is!
tis al goed tijgerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik had er nog een tegoed. Sorry.
ik dacht dat wij vriende warequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hey hey even rustig aan tegen mijn BT en Guus anders heb je echt stront aan de knikker.
Oja vergeten sorryquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik dacht dat wij vriende ware
hahahquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog steeds mad over die DM-block of wat?
[..]
Geestelijk, ja.
Jij bent geestelijk 6, dus dan mag dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wtf dude wat ga je dan zo'n grote bek opzetten tegen mij
ik heb je moeder 6x verkracht jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent geestelijk 6, dus dan mag dat.
Jezus, droeftoerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb je moeder 6x verkracht ja
dat is iets anders
Please, mijn knuffelbeer is nog harder dan jouw lul manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb je moeder 6x verkracht ja
dat is iets anders
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Please, mijn knuffelbeer is nog harder dan jouw lul man
dat komt omdat jij een steen als knuffelbeer hebt die je gevonden hebt op de stratenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Please, mijn knuffelbeer is nog harder dan jouw lul man
Die ligt in het graf, necro.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jouw moeder mocht er ook zijn btw
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan me nu al helemaal verheugen hoe iedereen isaac kapot gaat maken voor de rest van zijn FOK! carrière.
Uh, okéquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat komt omdat jij een steen als knuffelbeer hebt die je gevonden hebt op de straten
omdat je ouders je verwaarlozen
heb jij ook nog iets anders dan FOK! ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan me nu al helemaal verheugen hoe iedereen isaac kapot gaat maken voor de rest van zijn FOK! carrière.
Zegt iemand die zichzelf vernoemd naar een voetballerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
BozeHaas
BlauweTijger
stelletje teringkneuzen die allebei zich zelf naar een dier vernoemen
Ja je moeder ahhahaaha lol ;pquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij ook nog iets anders dan FOK! ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja je moeder ahhahaaha lol ;phahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matige voetballer*quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zegt iemand die zichzelf vernoemd naar een voetballer
Niet haten op Guusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat komt omdat jij een steen als knuffelbeer hebt die je gevonden hebt op de straten
omdat je ouders je verwaarlozen
Sorry, maar Homijn is al gekozen tot nieuwe KLB-mod.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:47 schreef peterkailey het volgende:
IK HOORDE NET VAN DE ADMINS DAT IK MOD WORD, HAHA JULLIE ZIJN ALLEMAAL VERDOEMD
Gelukkig is het geen matig stripfiguur, dat scheeltquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt iemand die zichzelf vernoemt naar een figuur uit een strip
Je hebt mijn pics gezien in het vorige topic?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nee mr guus je bent veels te sterk
je moeder is ook geen matig strip-figuurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen matig stripfiguur, dat scheelt
Ik heb ze gekregen van iemandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt mijn pics gezien in het vorige topic?
postquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moeder is ook geen matig strip-figuur
OOoOooooOOOOOooOOOO
als je nu nog het lef hebt om hier te posten he!
Really?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, maar Homijn is al gekozen tot nieuwe KLB-mod.
Is dat je sekspop?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef peterkailey het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn mod cadeau voor jullie
Daar maak je guus niet bang mee hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
OOoOooooOOOOOooOOOO
Had ik maar zo een sekspopquote:
Godverdomme debielquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
OOoOooooOOOOOooOOOO
Dat is mijn Starwars ruimtepakquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jammer man, ik heb je zo hard gedist
dat je nu loopt met een ademhalingsmachine
Oh neuh.. ik liep het gesprek even door. De afgelopen 15 posts is namelijk pure Ebola.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga je nu haten op mijn Starwars ruimtepak?
Please, BT, please
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh neuh.. ik liep het gesprek even door. De afgelopen 15 posts is namelijk pure Ebola.
jankiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is zo nu en dan echt ongelooflijk hoe jullie over van alles niets door kunnen blijven lullen. Zelfs bij de ouwe-wijven-bingo valt er weleens een stilte. Maar dit gaat echt aan een stuk door. Ik denk echt dat jonge academici en academici-in spe hier een doctoraat studie naar kunnen doen. Ik zou het bijna een collectief talent noemen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is zo nu en dan echt ongelooflijk hoe jullie over van alles niets door kunnen blijven lullen. Zelfs bij de ouwe-wijven-bingo valt er weleens een stilte. Maar dit gaat echt aan een stuk door. Ik denk echt dat jonge academici en academici-in spe hier een doctoraat studie naar kunnen doen. Ik zou het bijna een collectief talent noemen.
daar verbaas ik me soms ook over jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daar verbaas ik me soms ook over ja
Hebben de FOK!kers alsnog een verborgen talent... Er is nog hoop voor onsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |