Jij bent geestelijk 6, dus dan mag dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wtf dude wat ga je dan zo'n grote bek opzetten tegen mij
ik heb je moeder 6x verkracht jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent geestelijk 6, dus dan mag dat.
Jezus, droeftoerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb je moeder 6x verkracht ja
dat is iets anders
Please, mijn knuffelbeer is nog harder dan jouw lul manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb je moeder 6x verkracht ja
dat is iets anders
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Please, mijn knuffelbeer is nog harder dan jouw lul man
dat komt omdat jij een steen als knuffelbeer hebt die je gevonden hebt op de stratenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Please, mijn knuffelbeer is nog harder dan jouw lul man
Die ligt in het graf, necro.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jouw moeder mocht er ook zijn btw
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan me nu al helemaal verheugen hoe iedereen isaac kapot gaat maken voor de rest van zijn FOK! carrière.
Uh, okéquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat komt omdat jij een steen als knuffelbeer hebt die je gevonden hebt op de straten
omdat je ouders je verwaarlozen
heb jij ook nog iets anders dan FOK! ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan me nu al helemaal verheugen hoe iedereen isaac kapot gaat maken voor de rest van zijn FOK! carrière.
Zegt iemand die zichzelf vernoemd naar een voetballerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
BozeHaas
BlauweTijger
stelletje teringkneuzen die allebei zich zelf naar een dier vernoemen
Ja je moeder ahhahaaha lol ;pquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij ook nog iets anders dan FOK! ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |