quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja je moeder ahhahaaha lol ;phahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matige voetballer*quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zegt iemand die zichzelf vernoemd naar een voetballer
Niet haten op Guusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat komt omdat jij een steen als knuffelbeer hebt die je gevonden hebt op de straten
omdat je ouders je verwaarlozen
Sorry, maar Homijn is al gekozen tot nieuwe KLB-mod.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:47 schreef peterkailey het volgende:
IK HOORDE NET VAN DE ADMINS DAT IK MOD WORD, HAHA JULLIE ZIJN ALLEMAAL VERDOEMD
Gelukkig is het geen matig stripfiguur, dat scheeltquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt iemand die zichzelf vernoemt naar een figuur uit een strip
Je hebt mijn pics gezien in het vorige topic?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nee mr guus je bent veels te sterk
je moeder is ook geen matig strip-figuurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen matig stripfiguur, dat scheelt
Ik heb ze gekregen van iemandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt mijn pics gezien in het vorige topic?
postquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moeder is ook geen matig strip-figuur
OOoOooooOOOOOooOOOO
als je nu nog het lef hebt om hier te posten he!
Really?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, maar Homijn is al gekozen tot nieuwe KLB-mod.
Is dat je sekspop?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef peterkailey het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn mod cadeau voor jullie
Daar maak je guus niet bang mee hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moeder is ook geen matig strip-figuur
OOoOooooOOOOOooOOOO
als je nu nog het lef hebt om hier te posten he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |