Had ik maar zo een sekspopquote:
Godverdomme debielquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moeder is ook geen matig strip-figuur
OOoOooooOOOOOooOOOO
als je nu nog het lef hebt om hier te posten he!
Dat is mijn Starwars ruimtepakquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jammer man, ik heb je zo hard gedist
dat je nu loopt met een ademhalingsmachine
Oh neuh.. ik liep het gesprek even door. De afgelopen 15 posts is namelijk pure Ebola.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga je nu haten op mijn Starwars ruimtepak?
Please, BT, please
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh neuh.. ik liep het gesprek even door. De afgelopen 15 posts is namelijk pure Ebola.
jankiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is zo nu en dan echt ongelooflijk hoe jullie over van alles niets door kunnen blijven lullen. Zelfs bij de ouwe-wijven-bingo valt er weleens een stilte. Maar dit gaat echt aan een stuk door. Ik denk echt dat jonge academici en academici-in spe hier een doctoraat studie naar kunnen doen. Ik zou het bijna een collectief talent noemen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is zo nu en dan echt ongelooflijk hoe jullie over van alles niets door kunnen blijven lullen. Zelfs bij de ouwe-wijven-bingo valt er weleens een stilte. Maar dit gaat echt aan een stuk door. Ik denk echt dat jonge academici en academici-in spe hier een doctoraat studie naar kunnen doen. Ik zou het bijna een collectief talent noemen.
daar verbaas ik me soms ook over jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daar verbaas ik me soms ook over ja
Hebben de FOK!kers alsnog een verborgen talent... Er is nog hoop voor onsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |