SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Je snapt dat hij nu niet meer uitgaat hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders even rust geven en dan om 23u intunen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je snapt dat hij nu niet meer uitgaat he![]()
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:48 schreef Fylax het volgende:
ga jij nou mijn luisteraars wegjagen en naar jouw radioshow schuiven uccie?
Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:48 schreef Fylax het volgende:
ga jij nou mijn luisteraars wegjagen en naar jouw radioshow schuiven uccie?
Hello Kittyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
rave all night long
Het viel me serieus NET op dat ik het nummer eindelijk ook begin te tolereren, nu het zo vaak op Gup langs is gekomen.quote:
Ik luister niet...welk nummer hebben we het overquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het viel me serieus NET op dat ik het nummer eindelijk ook begin te tolereren, nu het zo vaak op Gup langs is gekomen.Ik mute het niet eens meer!
Iets van Kanye West.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik luister niet...welk nummer hebben we het over
Laat maar, ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets van Kanye West.Geen idee hoe het heet.
Oehoe oehoe oehoe oehoequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:57 schreef ToT het volgende:
Okee nu begint het wel te vervelen. Als het korter was geweest, was het nog te overleven.
Ah, gelukkig al weer afgelopen!Oerend hard!
ziggo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
godver elke 20 minuten ofzo valt internet er een paar minuten uit
Nieuw internet vragen van Sintquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
godver elke 20 minuten ofzo valt internet er een paar minuten uit
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:00 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Nieuw internet vragen van Sint
Die gaan wel uittunen om 23u hoop ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TV / [TV SC #1663] En er is niks meer op de TV
Hier nog een slowchat met luisteraars
Ze kunnen het niet hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die gaan wel uittunen om 23u hoop ik
Ik ben er wel...maar blijf even uitgetuned.quote:
ditquote:
Dat draai ik in elk geval nietquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Maraca het volgende:
Even pilletjes halen om in de stemming te komen![]()
Ja, kalmeringstabletten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Maraca het volgende:
Even pilletjes halen om in de stemming te komen![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Binnenkort weer dj sint!
Ik hierquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
TV / Brugklas #1
Beter dan Breaking Bad
Tekno?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Binnenkort weer dj sint!
Volgende weekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Jaaaa! wanneer ga je weer draaien Sint?
Fylax is acteur daarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
TV / Brugklas #1
Beter dan Breaking Bad
Dat niet alleen: Fylax gaat zich misschien opgeven voor het nieuwe seizoenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef Fokker101 het volgende:
halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Iets milder want anders zijn alleen jij en act-f die het trekkenquote:
quote:
ik zei toekomstig, hij moet alleen nog ff auditie doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgende week
[..]
Fylax is acteur daar?
Zou ik door kunnen gaan als acteur stagiair docent ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik zei toekomstig, hij moet alleen nog ff auditie doen
Nee joh niet milderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iets milder want anders zijn alleen jij en act-f die het trekken
Ohja jij kan het ook hebbenquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ohja jij kan het ook hebben
Ja ik heb 70 gig aan harde shit
misschien als je ooit al acteur bent geweest, maar de leerlingen mogen gewoon meteen auditie doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou ik door kunnen gaan als acteur stagiair docent ofzo
Vroeg me af of je nog leefdequote:
Nee, Jáime la vie.quote:
Dat was een snelle quotequote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, alle remmen van de motor zijn nu vervangen
Nee hoor, je laptop is gewoon langzaamquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, je laptop is gewoon langzaam
Hai jij!quote:
vandaag heb ik alleen de voorkant gedaan. de achterkant heb ik eerder deze week gedaanquote:
Knap dat je dat kanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vandaag heb ik alleen de voorkant gedaan. de achterkant heb ik eerder deze week gedaan
Goed tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vandaag heb ik alleen de voorkant gedaan. de achterkant heb ik eerder deze week gedaan
Ik leid je hele show met slechte muziekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
Had ik een thema voor mijn show...heb ik geen zin meer om dat te doen
Spontane shows zijn de leukste tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
Had ik een thema voor mijn show...heb ik geen zin meer om dat te doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik leid je hele show met slechte muziek
Ik laat 3 nrs van het thema staan en dan zie ik straks wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spontane shows zijn de leukste toch
Leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat 3 nrs van het thema staan en dan zie ik straks wel.
#yoloquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat 3 nrs van het thema staan en dan zie ik straks wel.
Nee gewoon lui en inspiratieloosquote:
Rafjequote:
Heb jij boeken besteld voordat je zeker weet dat je ze ook werkelijk gaat gebruiken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:28 schreef tweelo_1997 het volgende:
Godnondeju heb zonet mijn boeken besteld voor aankomend schooljaar wat een geld zit daarin
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij boeken besteld voordat je zeker weet dat je ze ook werkelijk gaat gebruiken?
Je kan nog weg...quote:
quote:
Ga ik geloof ik zo weer doenquote:
quote:
ik heb er wel een werkplaatshandboek bij hoorquote:
Dit zijn mijn guilty pleasuresquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Geen zondag is meer hetzelfde nu ik weet wat jouw muzieksmaak is...dat snap je natuurlijk wel.
Hij is ook dol op TAL livequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Geen zondag is meer hetzelfde nu ik weet wat jouw muzieksmaak is...dat snap je natuurlijk wel.
Dan nog....wat denk je dat er gebeurt als ik dat zou doen....behalve dan dat je motor water gaat geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er wel een werkplaatshandboek bij hoor
Studiotje in TALquote:
Was lief bedoeldquote:
Subforum voor talentenshows.quote:
Zie antwoord Ucquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh nu doe ik het 2 keer.
Wat is TAL? ik snap het niet
Datzegiktochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
OH THE VOICE! Ja die volg ik wel hoor.ook in het live topic
Volgende weekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
OH THE VOICE! Ja die volg ik wel hoor.ook in het live topic
ik zou het ook knap vinden als ie dat gaat doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan nog....wat denk je dat er gebeurt als ik dat zou doen....behalve dan dat je motor water gaat geven.
Hé WT!quote:
Nope, ik ken je daarvanquote:
Zij ook nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij kan goed dingen onthouden. Vorig seizoen heb ik niet echt actief meegedaan
quote:
Ik daarentegen vind dit weer echt tegek...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:35 schreef Fokker89 het volgende:
dit soort nummers moeten niet gebootlegd worden
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij kan goed dingen onthouden. Vorig seizoen heb ik niet echt actief meegedaan
quote:
Doe ik welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit seizoen ben ik er wel meer aanwezig hooral moet ik soms een seintje krijgen dat het begint
Ik ben er nog niet uit of ik wel of niet kijk, de topics maken het wel leuk, maar het is zo uitgemolken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit seizoen ben ik er wel meer aanwezig hooral moet ik soms een seintje krijgen dat het begint
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:37 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ik zit hier echt als een of andere HeadHunterz achter mijn PC
welkom Tassendiefquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:38 schreef Tassendief het volgende:
Ik luister mee ben terug van de eerste hulp
Zo erg was de muziek toch niet??!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:38 schreef Tassendief het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:38 schreef Tassendief het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:38 schreef Tassendief het volgende:
Een tas gepikt en toen tegen een vuist opgelopen wellicht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]eerste hulp? wat heb je gedaan dan?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een tas gepikt en toen tegen een vuist opgelopen wellicht?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een tas gepikt en toen tegen een vuist opgelopen wellicht?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
oh er is een officiële sc voor radio 49
jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo erg was de muziek toch niet??!!!
* Uccie geeft Stickertje een stroopwafelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
oeh, stroopwafelsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft Stickertje een stroopwafel
Was een week te vroeg
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft Stickertje een stroopwafel
Was een week te vroeg
Hmm, ik denk dat ik overslaquote:
Tja een vriend wou een bal van het dak pakken en toen kwam hij tegen die punten die boven de regenpijp hingen.quote:
Ik twijfel nog, al is het topic natuurlijk wel altijd leukquote:
Hihi je zei likkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:43 schreef tweelo_1997 het volgende:
Word ie weer even gelikt door isa
^dit..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
nummers afkappen vind ik zelf not done. ik draai een nummer, of ik draai 'm niet
en helemaal als het een verzoekje is
Als ik verzoekjes draai, draai ik alles....zelfs hardcore (dan ga ik thee zettenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
nummers afkappen vind ik zelf not done. ik draai een nummer, of ik draai 'm niet
en helemaal als het een verzoekje is
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik verzoekjes draai, draai ik alles....zelfs hardcore (dan ga ik thee zetten)
Volgens mij ga je dan stiekem gewoon helemaal los, maar noem je dat thee zettenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik verzoekjes draai, draai ik alles....zelfs hardcore (dan ga ik thee zetten)
een heel doosje theezakjes leeg in een uurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga bij jou het beste verzoekje ooit doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik kan heel goed negeren, net als enthousiast sarcastisch zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, behalve happy hardcore, dat vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan stiekem gewoon helemaal los, maar noem je dat thee zetten
ik zeg dan gewoon dat ik 'm niet draai.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik kan heel goed negeren, net als enthousiast sarcastisch zijn
Dat je het niet hebt....perfect excuus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zeg dan gewoon dat ik 'm niet draai.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zeg dan gewoon dat ik 'm niet draai.
Zippy ftwquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat je het niet hebt....perfect excuus.
Dan knalt SAM er bij mij uitquote:
SAM is sinds mijn eekhoorn uitstapje gewoonquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik met mijn verzoekjes het recht om andere verzoekjes niet te draaien wel redelijk verspild heb.
dan krijg je een zippysharequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat je het niet hebt....perfect excuus.
zou kunnen, er zijn paar versiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef Watertornado het volgende:
Ik mis toch wel stukken over joekels van negers, van die zwarte.
Dat zat toch in dit nummer of ben ik in de war?
Had je maar met een eenhoord een uitstapje moeten maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
SAM is sinds mijn eekhoorn uitstapje gewoon
Ik ken alleen maar de versie die op de ceedee zit . . . beginnend met gerda die om compôte wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zou kunnen, er zijn paar versies
Wat is dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je maar met een eenhoord een uitstapje moeten maken.
Ik heb wel zo een ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Kally het volgende:
En waarom moet ik de hele tijd aan de jostiband denken?
Die heb ik vaak zat om me heen, in mijn toverballenwereldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een typefout.
Eenhoorn.
Zo'n maf beest:
[ afbeelding ]
The horrorquote:
Hoor ik hier een Jordy van Loon verzoek?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik vaak zat om me heen, in mijn toverballenwereld
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor ik hier een Jordy van Loon verzoek?
jordy van loonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je was me net voorquote:
hij wist gewoon dat je zou gaan fappen als hij zou gaan zingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:57 schreef tweelo_1997 het volgende:
En de 30 luisteraars zijn nog amper bereikt?
Mijn kind riep ooraidsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:57 schreef Fogel het volgende:
Mijn vrouw vroeg waarom ik Dissimilis aan heb
plaatselijke jostiband?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:57 schreef Fogel het volgende:
Mijn vrouw vroeg waarom ik Dissimilis aan heb
Ik heb ruisquote:
Nee, ik wil hem graag normaal houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
wat een top kind. is die al lid van Fok?
Echt he? Mijn trotsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem graag normaal houden
[..]
Echt he? Mijn trots
Alle topics waar hij zichzelf verkooptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
waar de fuck zie jij de reacties fylax?
ow het lag niet eens aan mijquote:
al een uur?quote:
ah, oke. ik dacht dat dit het radiotopic was. mijn foutquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Alle topics waar hij zichzelf verkoopt
Dank je tassendief
Het zou ook kunnen dat mijn trommelvliezen verlamd zijn.quote:
ik zit al een uur met eenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Opmerkelijk nieuws: bij 30 mensen begon spontaan bloed uit de oren te gutsen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. ik dacht dat dit het radiotopic was. mijn fout
Tja deze discussie hebben we de vorige kker ook al hier gehad, met een invasie van negatievelingen tot gevolg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. ik dacht dat dit het radiotopic was. mijn fout
hmm, ik zal het eens submittenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Daarom theezetten...dan kun je bij de volgende keer ook legitiem zeikenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ja, maar toen was ik er nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja deze discussie hebben we de vorige kker ook al hier gehad, met een invasie van negatievelingen tot gevolg.
ja, ik zal het allemaal wel verkeerd begrijpenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja deze discussie hebben we de vorige kker ook al hier gehad, met een invasie van negatievelingen tot gevolg.
ik denk dat ik een kanon pak. jij ook eentje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom theezetten...dan kun je bij de volgende keer ook legitiem zeiken
Kansloos? Nou ik mis dat bedrag op mijn rekeningnummerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ze hebben in Amerika al wel $ 53.000.000 opgehaald.
Kansloze hype op zich wel, maar dat is toch best netjes.
same here trouwensquote:
Zal ik eens een keertje ronselen in NWSquote:
Nee dankje, ik moet nog draaien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat ik een kanon pak. jij ook eentje?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Tassendief het volgende:
Ik nomineer fylax voor de ice bucket challenge
tjah, ik ben met dat soort actie's altijd wel benieuwd wat nou echt het resultaat is. wat ze met dat geld doen enzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ze hebben in Amerika al wel $ 53.000.000 opgehaald.
Kansloze hype op zich wel, maar dat is toch best netjes.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zal ik eens een keertje ronselen in NWS
Dat gaat niet goed hier denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zijn overigens wel om te gieren
een nulletje minder neem ik ook genoegen meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Kansloos? Nou ik mis dat bedrag op mijn rekeningnummer
2 zelfsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een nulletje minder neem ik ook genoegen mee
misschien ga je hier wel harder van draaienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |