Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor ik hier een Jordy van Loon verzoek?
Je was me net voorquote:
hij wist gewoon dat je zou gaan fappen als hij zou gaan zingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:57 schreef tweelo_1997 het volgende:
En de 30 luisteraars zijn nog amper bereikt?
Mijn kind riep ooraidsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:57 schreef Fogel het volgende:
Mijn vrouw vroeg waarom ik Dissimilis aan heb
plaatselijke jostiband?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:57 schreef Fogel het volgende:
Mijn vrouw vroeg waarom ik Dissimilis aan heb
Ik heb ruisquote:
Nee, ik wil hem graag normaal houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
wat een top kind. is die al lid van Fok?
Echt he? Mijn trotsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem graag normaal houden
[..]
Echt he? Mijn trots
Alle topics waar hij zichzelf verkooptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
waar de fuck zie jij de reacties fylax?
ow het lag niet eens aan mijquote:
al een uur?quote:
ah, oke. ik dacht dat dit het radiotopic was. mijn foutquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Alle topics waar hij zichzelf verkoopt
Dank je tassendief
Het zou ook kunnen dat mijn trommelvliezen verlamd zijn.quote:
ik zit al een uur met eenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Opmerkelijk nieuws: bij 30 mensen begon spontaan bloed uit de oren te gutsen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. ik dacht dat dit het radiotopic was. mijn fout
Tja deze discussie hebben we de vorige kker ook al hier gehad, met een invasie van negatievelingen tot gevolg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. ik dacht dat dit het radiotopic was. mijn fout
hmm, ik zal het eens submittenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Daarom theezetten...dan kun je bij de volgende keer ook legitiem zeikenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ja, maar toen was ik er nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja deze discussie hebben we de vorige kker ook al hier gehad, met een invasie van negatievelingen tot gevolg.
ja, ik zal het allemaal wel verkeerd begrijpenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja deze discussie hebben we de vorige kker ook al hier gehad, met een invasie van negatievelingen tot gevolg.
ik denk dat ik een kanon pak. jij ook eentje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom theezetten...dan kun je bij de volgende keer ook legitiem zeiken
Kansloos? Nou ik mis dat bedrag op mijn rekeningnummerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ze hebben in Amerika al wel $ 53.000.000 opgehaald.
Kansloze hype op zich wel, maar dat is toch best netjes.
same here trouwensquote:
Zal ik eens een keertje ronselen in NWSquote:
Nee dankje, ik moet nog draaien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat ik een kanon pak. jij ook eentje?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Tassendief het volgende:
Ik nomineer fylax voor de ice bucket challenge
tjah, ik ben met dat soort actie's altijd wel benieuwd wat nou echt het resultaat is. wat ze met dat geld doen enzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ze hebben in Amerika al wel $ 53.000.000 opgehaald.
Kansloze hype op zich wel, maar dat is toch best netjes.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zal ik eens een keertje ronselen in NWS
Dat gaat niet goed hier denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zijn overigens wel om te gieren
een nulletje minder neem ik ook genoegen meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Kansloos? Nou ik mis dat bedrag op mijn rekeningnummer
2 zelfsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een nulletje minder neem ik ook genoegen mee
misschien ga je hier wel harder van draaienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |