Ik twijfel nog, al is het topic natuurlijk wel altijd leukquote:
Hihi je zei likkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:43 schreef tweelo_1997 het volgende:
Word ie weer even gelikt door isa
^dit..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
nummers afkappen vind ik zelf not done. ik draai een nummer, of ik draai 'm niet
en helemaal als het een verzoekje is
Als ik verzoekjes draai, draai ik alles....zelfs hardcore (dan ga ik thee zettenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
nummers afkappen vind ik zelf not done. ik draai een nummer, of ik draai 'm niet
en helemaal als het een verzoekje is
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik verzoekjes draai, draai ik alles....zelfs hardcore (dan ga ik thee zetten)
Volgens mij ga je dan stiekem gewoon helemaal los, maar noem je dat thee zettenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik verzoekjes draai, draai ik alles....zelfs hardcore (dan ga ik thee zetten)
een heel doosje theezakjes leeg in een uurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga bij jou het beste verzoekje ooit doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik kan heel goed negeren, net als enthousiast sarcastisch zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, behalve happy hardcore, dat vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan stiekem gewoon helemaal los, maar noem je dat thee zetten
ik zeg dan gewoon dat ik 'm niet draai.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik kan heel goed negeren, net als enthousiast sarcastisch zijn
Dat je het niet hebt....perfect excuus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zeg dan gewoon dat ik 'm niet draai.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zeg dan gewoon dat ik 'm niet draai.
Zippy ftwquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat je het niet hebt....perfect excuus.
Dan knalt SAM er bij mij uitquote:
SAM is sinds mijn eekhoorn uitstapje gewoonquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik met mijn verzoekjes het recht om andere verzoekjes niet te draaien wel redelijk verspild heb.
dan krijg je een zippysharequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat je het niet hebt....perfect excuus.
zou kunnen, er zijn paar versiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef Watertornado het volgende:
Ik mis toch wel stukken over joekels van negers, van die zwarte.
Dat zat toch in dit nummer of ben ik in de war?
Had je maar met een eenhoord een uitstapje moeten maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
SAM is sinds mijn eekhoorn uitstapje gewoon
Ik ken alleen maar de versie die op de ceedee zit . . . beginnend met gerda die om compôte wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zou kunnen, er zijn paar versies
Wat is dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je maar met een eenhoord een uitstapje moeten maken.
Ik heb wel zo een ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Kally het volgende:
En waarom moet ik de hele tijd aan de jostiband denken?
Die heb ik vaak zat om me heen, in mijn toverballenwereldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een typefout.
Eenhoorn.
Zo'n maf beest:
[ afbeelding ]
The horrorquote:
Hoor ik hier een Jordy van Loon verzoek?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik vaak zat om me heen, in mijn toverballenwereld
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor ik hier een Jordy van Loon verzoek?
jordy van loonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor ik hier een Jordy van Loon verzoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |