Zie antwoord Ucquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh nu doe ik het 2 keer.
Wat is TAL? ik snap het niet
Datzegiktochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
OH THE VOICE! Ja die volg ik wel hoor.ook in het live topic
Volgende weekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
OH THE VOICE! Ja die volg ik wel hoor.ook in het live topic
ik zou het ook knap vinden als ie dat gaat doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan nog....wat denk je dat er gebeurt als ik dat zou doen....behalve dan dat je motor water gaat geven.
Hé WT!quote:
Nope, ik ken je daarvanquote:
Zij ook nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij kan goed dingen onthouden. Vorig seizoen heb ik niet echt actief meegedaan
quote:
Ik daarentegen vind dit weer echt tegek...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:35 schreef Fokker89 het volgende:
dit soort nummers moeten niet gebootlegd worden
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij kan goed dingen onthouden. Vorig seizoen heb ik niet echt actief meegedaan
quote:
Doe ik welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit seizoen ben ik er wel meer aanwezig hooral moet ik soms een seintje krijgen dat het begint
Ik ben er nog niet uit of ik wel of niet kijk, de topics maken het wel leuk, maar het is zo uitgemolken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit seizoen ben ik er wel meer aanwezig hooral moet ik soms een seintje krijgen dat het begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |