Nee hoor, je laptop is gewoon langzaamquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, je laptop is gewoon langzaam
Hai jij!quote:
vandaag heb ik alleen de voorkant gedaan. de achterkant heb ik eerder deze week gedaanquote:
Knap dat je dat kanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vandaag heb ik alleen de voorkant gedaan. de achterkant heb ik eerder deze week gedaan
Goed tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vandaag heb ik alleen de voorkant gedaan. de achterkant heb ik eerder deze week gedaan
Ik leid je hele show met slechte muziekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
Had ik een thema voor mijn show...heb ik geen zin meer om dat te doen
Spontane shows zijn de leukste tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
Had ik een thema voor mijn show...heb ik geen zin meer om dat te doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik leid je hele show met slechte muziek
Ik laat 3 nrs van het thema staan en dan zie ik straks wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spontane shows zijn de leukste toch
Leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat 3 nrs van het thema staan en dan zie ik straks wel.
#yoloquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat 3 nrs van het thema staan en dan zie ik straks wel.
Nee gewoon lui en inspiratieloosquote:
Rafjequote:
Heb jij boeken besteld voordat je zeker weet dat je ze ook werkelijk gaat gebruiken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:28 schreef tweelo_1997 het volgende:
Godnondeju heb zonet mijn boeken besteld voor aankomend schooljaar wat een geld zit daarin
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij boeken besteld voordat je zeker weet dat je ze ook werkelijk gaat gebruiken?
Je kan nog weg...quote:
quote:
Ga ik geloof ik zo weer doenquote:
quote:
ik heb er wel een werkplaatshandboek bij hoorquote:
Dit zijn mijn guilty pleasuresquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Geen zondag is meer hetzelfde nu ik weet wat jouw muzieksmaak is...dat snap je natuurlijk wel.
Hij is ook dol op TAL livequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Geen zondag is meer hetzelfde nu ik weet wat jouw muzieksmaak is...dat snap je natuurlijk wel.
Dan nog....wat denk je dat er gebeurt als ik dat zou doen....behalve dan dat je motor water gaat geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er wel een werkplaatshandboek bij hoor
Studiotje in TALquote:
Was lief bedoeldquote:
Subforum voor talentenshows.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |