VLC downloaden en dan op luisteren klikken. Dan krijg je een bestandje en als je daarop klikt dan werkt het.quote:
Ja dan doet die het dat hoor ik ook nuquote:
Ik haat alleen op prodigyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haten op radio 49 en prodigy
Nee luisteraars = VLC.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:54 schreef Maraca het volgende:
Maar dit zijn toch alleen mensen die nu op de website zitten? Want ik heb hem openstaan in een tab, maar VLC heb ik allang weggeklikt
Ah, dat is wel beterquote:
Jupquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat is wel beteranders krijg je hele vreemde statistieken
zullen blij zijn dat ze elke vrijdag dat berichtje ontvangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:55 schreef Fylax het volgende:
Zometeen nog eventjes een massabericht sturen naar 250 Whatsappcontacten
DM verstuurd naar Fylaxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
even een origineel verzoekje bedenken, liquido wordt blijkbaar vrij vaak aangevraagd
249 (excl. mamma Fylax) hebben hem allang geblokt op de vrijdagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zullen blij zijn dat ze elke vrijdag dat berichtje ontvangen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
249 (excl. mamma Fylax) hebben hem allang geblokt op de vrijdag
Oeh, die kan ik ook aanvragen toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zet maar weeer snel andré rieu op
fileberichtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:57 schreef WcPot het volgende:
Zeg Fylax ga je ook nog het nieuws doen en een weerbericht ?
misschien welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:57 schreef WcPot het volgende:
Zeg Fylax ga je ook nog het nieuws doen en een weerbericht ?
WcPot meld dat er geen file is. Dus gewoon door op linksquote:
Dit klopt wel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:33 schreef Maraca het volgende:
Ik kwam een foto tegen van Stu
[ afbeelding ]
hij zit de zure appel uit te hangen, maar stiekem heeft hij volume knop van de stereo naar 11 gedraaidquote:
van de stereo, hoe fucking oud ben jij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij zit de zure appel uit te hangen, maar stiekem heeft hij volume knop van de stereo naar 11 gedraaid
Zit mobielquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij zit de zure appel uit te hangen, maar stiekem heeft hij volume knop van de stereo naar 11 gedraaid
Oh en dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
van de stereo, hoe fucking oud ben jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |