Doe een dansje om je warm te houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Help het is koud en ik moet wachten op de bus
SpaghettiVreterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, maar die is eigenlijk al zo ongeveer klaar met verhuizen.
[..]
Wie is SV?
nee allemaal vreemde mensen hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe een dansje om je warm te houden
[ afbeelding ]
Uit welke film komt dit?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe een dansje om je warm te houden
[ afbeelding ]
quote:
Ik geloof niet dat we ooit gesproken hebben, spaghetti en nasi liefhebbers zijn toch weer hele andere mensen.quote:
Waar ben je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee allemaal vreemde mensen hier
Net ook nog even potje gedaan en maakt hij in laatste minuut gelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Afgemaakt door Mike van Duinen, dit moet pijn doen voor je
willemspleinquote:
Hij liet laatst zelfs foto's zien. Best leuk ingedeeld, zijn kamer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat we ooit gesproken hebben, spaghetti en nasi liefhebbers zijn toch weer hele andere mensen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof niet dat we ooit gesproken hebben, spaghetti en nasi liefhebbers zijn toch weer hele andere mensen.
Zal ik je komen halen schatjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Help het is koud en ik moet wachten op de bus
Vet praktisch ingedeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij liet laatst zelfs foto's zien. Best leuk ingedeeld, zijn kamer.
In de primera.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me echt serieus af waar ik mijn sjaal heb gelaten![]()
![]()
Link?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij liet laatst zelfs foto's zien. Best leuk ingedeeld, zijn kamer.
ja graag lieverdquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net ook nog even potje gedaan en maakt hij in laatste minuut gelijk
Wat doen?quote:
LR is niet zo heel goed in FIFA hoor. Ik ben gewoon teringslechtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nooit geweten dat hij zo goed in Fifa was, speelde wel altijd tegen Tjackagod maar die was easypie.
Won zelfs met Feyenoord van hem als hij Celtic nam
Heb ik niet meer. Echt al tachtig topics geleden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de primera.
[..]
Link?
Ik ben er nog niet aan het werk hoor, er zijn een aantal anderen die er al maanden/een jaar elke dag bezig zijn. Ik ga zondag voor het eerst helpenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk zeg, ken wel een bunker in Hoek van Holland maar daar mag je helaas niet in.
Is die waar je werkt onderdeel van de Atlantikwall?
In fifa 07 kon je altijd je eigen mannetjes makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nooit geweten dat hij zo goed in Fifa was, speelde wel altijd tegen Tjackagod maar die was easypie.
Won zelfs met Feyenoord van hem als hij Celtic nam
Haha heb gewoon sherlock gebruiktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Echt al tachtig topics geleden.
Half jaar niet gespeeld toch minimaal, je verleert die shit snel hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR is niet zo heel goed in FIFA hoor. Ik ben gewoon teringslecht
ik ging wat drinken met vriendinnen. Maar die gingen om half tien al naar huisquote:
XBOX controller.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Half jaar niet gespeeld toch minimaal, je verleert die shit snel hoor.
Wat voor controller heb je eigenlijk?
Ik ben daar heel slecht in. Ik vind nooit echt wat ik zoek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha heb gewoon sherlock gebruikt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging wat drinken met vriendinnen. Maar die gingen om half tien al naar huisdus had daarna met nog andere vriendin in de mac gezeten
Die jongen heeft het voor elkaarquote:
Ik was vandaag nog in de Subway trouwens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging wat drinken met vriendinnen. Maar die gingen om half tien al naar huisdus had daarna met nog andere vriendin in de mac gezeten
Dat kan nog steeds, be a pro of zo wel lachen met 11 vs 11 en dan allemaal kindjes die gaan huilen en schelden omdat je zwaar egoïstisch bent en nooit een bal overspeeltquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In fifa 07 kon je altijd je eigen mannetjes maken
altijd een heel team van 100 en dan tegen mijn broertje spelen
bijna altijd verloor ik alsnog
half tien :squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Weepeequote:
Hey Fokkerd.quote:
Wie heb ik aan lijn? allo alloquote:
oké jammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Arnhem toch
Beter bus pakken dan anders sta je nog minimaal anderhalf uur
Heb ik ooit één keer gedaan, ik heb de hele wedstrijd geen bal gekregen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, be a pro of zo wel lachen met 11 vs 11 en dan allemaal kindjes die gaan huilen en schelden omdat je zwaar egoïstisch bent en nooit een bal overspeelt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:18 schreef Fylax het volgende:
Paxcon ziet er ook wel leuk uit en zou ook wel mee kunnen spelen#nohomo
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
Leuk hoor! Netjes, strakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het nu
maar moet nog kledingkast in en mijn eigen spullen allemaal nog. het is nu wat kaal![]()
paxcon pax![]()
ja bij die heb ik gewerktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in de Subway trouwens.Tenminste, die dicht bij het station zit. Ik weet niet hoeveel Subways er zijn.
Feertjuhquote:
quote:
zit je dan met 22 man in 1 spel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, be a pro of zo wel lachen met 11 vs 11 en dan allemaal kindjes die gaan huilen en schelden omdat je zwaar egoïstisch bent en nooit een bal overspeelt
19, 19 en 21quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
half tien :s
Hoe oud zijn die meisjes?
En, hoe was het?quote:
Heb je nog gezongen?quote:
quote:
Maar wel een lieve.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feertjuh![]()
Weer in de subway gezeten met Heppie? Wat is het ook een vreetzakje
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Was wel een zootje daar. Die kerel nam doodleuk Hep zijn bestelling en vergat mij. Hij dacht dat we zouden delen.
[..]
Maar wel een lieve.
Ik zal es met jou spelenquote:
Ik heb vandaag geverfd, maar ik ben bang dat het nog eens over moet. Ik zag allemaal kleurverschillen maar misschien is dat na het opdrogen wel goed. En ik ben zo lomp dat er allemaal verf op de witte muur ernaast is gekomen dus die moet ik nou eigenlijk ook verfen. En ik moet dan schilderstape gebruiken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Paxje, hoe is het met jouw kamer?
Dan gaan jullie toch een kroegje verder kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
Ja eentje is depressief die ander heeft blijkbaar een eetstoornis, wist ik ook niks van en die ander had gewoon geen zin meer omdat het zo saai was.
hoe zag hij er uit?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Was wel een zootje daar. Die kerel nam doodleuk Hep zijn bestelling en vergat mij. Hij dacht dat we zouden delen.
[..]
Maar wel een lieve.
Whut. In de Subway?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
Ja eentje is depressief die ander heeft blijkbaar een eetstoornis, wist ik ook niks van en die ander had gewoon geen zin meer omdat het zo saai was.
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
Bier en tieten, sjalalalalaaa..quote:
Vinyl fapper jijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, m'n LP is weer afgelopen, even van plaat wisselen.
Niet echt een apart uiterlijk. Blond. Blauwe ogen volgens mij. Verder een beetje doorsnee. Ook niet aantrekkelijk. Ook niet echt lelijk trouwens.quote:
Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bier en tieten, sjalalalalaaa..
Daar moet een piempel in, daar moet een piemel in...
Zing jij ook?quote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]Straks word ik nog gearresteerd ofzo
We houden je in de gaten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Bang dat je je niet kunt inhouden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
ja hallo zometeen span je met peter r de vries samen ofzo en dan is paxcon nationaal bekend als pedoquote:
Hele extra dimensie aan muziek luisteren dit.quote:
het was wel leuk voor. Maar ik vind het zo irritant als ik constant degene ben die zegt: kom we gaan daarheen, zullen we hier zitten? En heel de tijd het gesprek moet leiden. Op gegeven moment zei ik gewoon niks en was het minutenlang stilquote:
zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hallo zometeen span je met peter r de vries samen ofzo en dan is paxcon nationaal bekend als pedo
Sof gaat straks wel met mij stappen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
Sof moet ik duidelijk nog even leren feesten.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet. Ik heb iets teveel noten op mijn zang.
Een goede locatie uitzoeken zou al veel helpen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
Sof moet ik duidelijk nog even leren feesten.
ohja weet wel wie je bedoeltquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt een apart uiterlijk. Blond. Blauwe ogen volgens mij. Verder een beetje doorsnee. Ook niet aantrekkelijk. Ook niet echt lelijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |