Doe een dansje om je warm te houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Help het is koud en ik moet wachten op de bus
SpaghettiVreterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, maar die is eigenlijk al zo ongeveer klaar met verhuizen.
[..]
Wie is SV?
nee allemaal vreemde mensen hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe een dansje om je warm te houden
[ afbeelding ]
Uit welke film komt dit?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe een dansje om je warm te houden
[ afbeelding ]
quote:
Ik geloof niet dat we ooit gesproken hebben, spaghetti en nasi liefhebbers zijn toch weer hele andere mensen.quote:
Waar ben je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee allemaal vreemde mensen hier
Net ook nog even potje gedaan en maakt hij in laatste minuut gelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Afgemaakt door Mike van Duinen, dit moet pijn doen voor je
willemspleinquote:
Hij liet laatst zelfs foto's zien. Best leuk ingedeeld, zijn kamer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat we ooit gesproken hebben, spaghetti en nasi liefhebbers zijn toch weer hele andere mensen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof niet dat we ooit gesproken hebben, spaghetti en nasi liefhebbers zijn toch weer hele andere mensen.
Zal ik je komen halen schatjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Help het is koud en ik moet wachten op de bus
Vet praktisch ingedeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij liet laatst zelfs foto's zien. Best leuk ingedeeld, zijn kamer.
In de primera.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me echt serieus af waar ik mijn sjaal heb gelaten![]()
![]()
Link?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij liet laatst zelfs foto's zien. Best leuk ingedeeld, zijn kamer.
ja graag lieverdquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net ook nog even potje gedaan en maakt hij in laatste minuut gelijk
Wat doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |