Goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoi verloren whatsapp kameraad
Hoe is het met u?
Mwah niet echtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn jullie nog wat van plan verder dit weekend?
Verder klussen aan m'n nieuwe huisje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn jullie nog wat van plan verder dit weekend?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Verder klussen aan m'n nieuwe huisje.
Ohja zijn er al foto's?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Verder klussen aan m'n nieuwe huisje.
Vetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga zondag helpen een bunker uit te graven, moet toch wat doen.
Alle plafonds zijn opnieuw gewit. De badkamer is bijna helemaal geverfd. De kasten in de kamer zijn geschuurd, want die waren lelijk gedaan met muurverf. De achterkant daarvan is ook weer opnieuw wit.quote:
Netjes, netjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Alle plafonds zijn opnieuw gewit. De badkamer is bijna helemaal geverfd. De kasten in de kamer zijn geschuurd, want die waren lelijk gedaan met muurverf. De achterkant daarvan is ook weer opnieuw wit.Wat nieuwe verf bij gehaald want die was op voordat de badkamer klaar was.
![]()
Morgen.quote:
Er zijn tientallen bunkers hier, deze is al ingericht als museum door een paar koters maar bovenop ligt nog een laag grond/gras van 20/30 cm en daar gaat vocht in zitten dus dat loopt steeds langs de muren naar beneden. Dat moet er af zodat het droger wordt. Verder zijn ze met een bunker in de duinen bezig daar ligt nog 350 kuub zand in dat er met de hand en met emmers uit moetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vet![]()
Misschien kom je nog moffenlijken tegen
Etsuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is echt verhuistijd hier, Fera, sof, Paxje, wie nog meer?
SV, VA.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is echt verhuistijd hier, Fera, sof, Paxje, wie nog meer?
Leuk zeg, ken wel een bunker in Hoek van Holland maar daar mag je helaas niet in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn tientallen bunkers hier, deze is al ingericht als museum door een paar koters maar bovenop ligt nog een laag grond/gras van 20/30 cm en daar gaat vocht in zitten dus dat loopt steeds langs de muren naar beneden. Dat moet er af zodat het droger wordt. Verder zijn ze met een bunker in de duinen bezig daar ligt nog 350 kuub zand in dat er met de hand en met emmers uit moet
Nicequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen.
De plafonds zijn niet echt merkbaar veranderd. Op foto's zie je dat niet echt. Gewoon oneffenheden en zo weggewerkt. En iets witter dan ze eerst waren. En de badkamer is net niet af, dus ik maak liever een foto van het eindresultaat.
Is goed. Help me eventueel wel herinneren. Ik ben nogal vergeetachtig soms.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nice
DM maar linkje als ik op dat moment niet aanwezig ben
hehe komt wel goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Help me eventueel wel herinneren. Ik ben nogal vergeetachtig soms.
SpaghettiVreterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, maar die is eigenlijk al zo ongeveer klaar met verhuizen.
[..]
Wie is SV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |