Vaporeon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond de vergelijking wel treffend.
Ik had ook nog een Vaporeon die ik Escha had genoemd (de bardame).
Watquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
ik ging vandaag langs LB lopen
niet gezien overigens
Dan kun je er beter mee omgaan dan hij.quote:
kloptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had toch geen tijd zei ik al
donderdag ben ik er weer, maar dan ontbreek jij vast weer
User EggsTC volgens mij draaide een keer een hele avond op Radio 49 die muziek. Helemaal gek werd ik ervan.quote:
nja is gewoon de manier waarop je in het leven staat denk ik. heb ook express geen medicatie want daar werd ik een heel ander persoon van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kun je er beter mee omgaan dan hij.Maar hij doet er ook niets aan.
Hehehheeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook. Ik hou van lange nagels, maar soms zijn ze té lang. Waardoor sommige *kuch* activiteiten *kuch* moeilijker gaan.
Tussen de kuilengravers?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt
Dan zit ik nog aan de Zeeuwse costa
Met dit kanjer weer
Leuk man, ik PDD-NOS.quote:
Je merkt aan wp wel dat er wat aan mankeert.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kun je er beter mee omgaan dan hij.Maar hij doet er ook niets aan.
Dat hoorde ik ook van hem. Hij is ook gestopt. Maar ook met de therapie, hoewel hij daar best wel veel baat bij had. Maar gewoon te lui om te gaan. Te lui om iets te doen met z'n leven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja is gewoon de manier waarop je in het leven staat denk ik. heb ook express geen medicatie want daar werd ik een heel ander persoon van.
quote:
Die geven tenminste wel fooi. Belgen niet. Tyfus Belgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tussen de kuilengravers?
Een ex van me had ook ADD. Je merkt het pas als je IRL veel met iemand omgaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je merkt aan wp wel dat er wat aan mankeert.
Maar dat dat ADD is laat zich iets lastiger raden inderdaad.
Labels, labels, labels...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Een ex van me had ook ADD. Je merkt het pas als je IRL veel met iemand omgaat.
Ik heb as we speak een huisgenoot met asperger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Een ex van me had ook ADD. Je merkt het pas als je IRL veel met iemand omgaat.
en bedankt he kutjongquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je merkt aan wp wel dat er wat aan mankeert.
Maar dat dat ADD is laat zich iets lastiger raden inderdaad.
Nou ja, hij was niet zo'n geval van: "O, we plakken er even ADD op, pillen erin en klaar". Je kon het wel echt aan hem merken.quote:
Die kan dan vast beter leren dan jij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb as we speak een huisgenoot met asperger.
Einde random info bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |