O ja, jij bent jonger dan mijn broertje. Je komt wel veel volwassener over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want ik ben nu de oudste en dat vind ik wel fijn
Goa was ook zo'n paardenshow ooit? Of zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kennen jullie die muziek, Goa? (zie klacht 2)
levenservaringquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, jij bent jonger dan mijn broertje. Je komt wel veel volwassener over.
junkfoodquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Gvd, waarom scheuren al mijn nagels
Goa is een muziekstroming, psychedelic trance, ontstaan in de staat Goa in India.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Goa was ook zo'n paardenshow ooit? Of zo.
Hij heeft ook ADHD en is gewoon onvolwassen. Ontloopt verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
levenservaring
nee grapje
weet niet wel veel stomme shit meegemaakt waardoor ik een andere kijk op het leven heb dan leeftijdsgenootjes
Drugs?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben ook niet zo'n gamer, maar die pokemon games hebben wat nostalgisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
De speed knop is chill inderdaad.En ik speel eigenlijk alleen maar Pokémon. Ik ben verder niet zo'n gamer. Maar als ik iets leuk vind heb ik wel neiging tot verslaving.
Vroeger zware My Little Pony addict.
Ripquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb de mijne maar afgeknipt voor het klussen. Maar ik voel me wel verminkt zonder mijn klauwtjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goa is een muziekstroming, psychedelic trance, ontstaan in de staat Goa in India.
Helemaal spacen die muziek.
Ik weet dat niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Is Boskamp echt zo dik, ja?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n gamer, maar die pokemon games hebben wat nostalgisch.
Had ook een VI team gemaakt, maar die namen zullen je wel niks zeggen.
[ afbeelding ]
Ik ga ze nu maar allemaal dezelfde lengte vijlenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb de mijne maar afgeknipt voor het klussen. Maar ik voel me wel verminkt zonder mijn klauwtjes.
Doe ik meestal ook. Ik hou van lange nagels, maar soms zijn ze té lang. Waardoor sommige *kuch* activiteiten *kuch* moeilijker gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga ze nu maar allemaal dezelfde lengte vijlen
Ik vond de vergelijking wel treffend.quote:
homo waar was je op varkenoordquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
ik ging vandaag langs LB lopen
niet gezien overigens
ik heb ADDquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft ook ADHD en is gewoon onvolwassen. Ontloopt verantwoordelijkheid.
ik had toch geen tijd zei ik alquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook. Ik hou van lange nagels, maar soms zijn ze té lang. Waardoor sommige *kuch* activiteiten *kuch* moeilijker gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |