Heb ik ooit één keer gedaan, ik heb de hele wedstrijd geen bal gekregen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, be a pro of zo wel lachen met 11 vs 11 en dan allemaal kindjes die gaan huilen en schelden omdat je zwaar egoïstisch bent en nooit een bal overspeelt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:18 schreef Fylax het volgende:
Paxcon ziet er ook wel leuk uit en zou ook wel mee kunnen spelen#nohomo
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
Leuk hoor! Netjes, strakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het nu
maar moet nog kledingkast in en mijn eigen spullen allemaal nog. het is nu wat kaal![]()
paxcon pax![]()
ja bij die heb ik gewerktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in de Subway trouwens.Tenminste, die dicht bij het station zit. Ik weet niet hoeveel Subways er zijn.
Feertjuhquote:
quote:
zit je dan met 22 man in 1 spel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, be a pro of zo wel lachen met 11 vs 11 en dan allemaal kindjes die gaan huilen en schelden omdat je zwaar egoïstisch bent en nooit een bal overspeelt
19, 19 en 21quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
half tien :s
Hoe oud zijn die meisjes?
En, hoe was het?quote:
Heb je nog gezongen?quote:
quote:
Maar wel een lieve.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feertjuh![]()
Weer in de subway gezeten met Heppie? Wat is het ook een vreetzakje
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Was wel een zootje daar. Die kerel nam doodleuk Hep zijn bestelling en vergat mij. Hij dacht dat we zouden delen.
[..]
Maar wel een lieve.
Ik zal es met jou spelenquote:
Ik heb vandaag geverfd, maar ik ben bang dat het nog eens over moet. Ik zag allemaal kleurverschillen maar misschien is dat na het opdrogen wel goed. En ik ben zo lomp dat er allemaal verf op de witte muur ernaast is gekomen dus die moet ik nou eigenlijk ook verfen. En ik moet dan schilderstape gebruiken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Paxje, hoe is het met jouw kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |