SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 4% gewijzigd door JR-Style-93 op 22-08-2014 04:23:19 ]Oh.
Die gast van Heracles met zijn tegelsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voetbalfans is net zo pauperig trouwens
Ben van Kammen is geniaal man, die zoon achter die computer die als een autist antwoord geeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gast van Heracles met zijn tegels
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wou ik dus mooi niet hebben.
Oki oki dan weet ik dat vanaf nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo slijmen Fylax, daar hou ik niet zo van
Julian Jenner als favoriete speler....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben van Kammen is geniaal man, die zoon achter die computer die als een autist antwoord geeft
Dat spandoek maken met die vrouw van hem![]()
Droog deuntje erachteraanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is echt zo teringgeniaal hè![]()
![]()
![]()
Die Ewout trollt ze ook altijd de tering in
Je maakt mij meer gelukkig door mijn FOK! vrienden te adorerenquote:
Met zijn spandoekje lekker treurig erbij staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Julian Jenner als favoriete speler....
Die dikke tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Droog deuntje erachteraan![]()
Die van PSV was ook fockt op met zijn PSV-ontbijt
Ja dat lukt dus nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:38 schreef Fylax het volgende:
Maar JR als je 100K voor het eind van de maand wilt moet je er 1464 per dag posten
Die dikke ja , met nog z,on gast die een stadionverbod had voor rellen tegen Rangersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Met zijn spandoekje lekker treurig erbij staan
[..]
Die dikke tochWat een simpele zielen allemaal
Ik wil 15K voor eind van de maand dat gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus niet
Zeker omdat ik minder ga posten vanaf volgende weekSchool dit dat
Wij gingen zijn vrouw de volgende dag nog een paar keer achter elkaar opbellen, kinderachtig als we warenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die dikke ja , met nog z,on gast die een stadionverbod had voor rellen tegen Rangers![]()
Na dat ontbijtje gingen ze hard op deze muziek![]()
Noord Limburgquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze was ook geniaal PL![]()
Gingen wij nog trollen op whatsapp en opbellen
Dan moet je je wel door heel veel mannen laten uitwonen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil 15K voor eind van de maand dat gaat wel lukken.
Hoe kwamen jullie zo snel aan zijn nummer dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gingen zijn vrouw de volgende dag nog een paar keer achter elkaar opbellen, kinderachtig als we waren![]()
Ik heb hem zelfs op Facebook hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noord LimburgAl is deze volgens mij nog best normaal op deze achterlijke song na
Nummers stonden eerst op hyves (:') ) en zijn hele naam werd genoemd in dat programma natuurlijk. Dus even telefoongids opzoeken en tadaaaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe kwamen jullie zo snel aan zijn nummer dan?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je je wel door heel veel mannen laten uitwonen.
Misschien wil Fok-it je wel voor veel sponsoren.
Elan vindt dit leuk.
Dacht wel . Of wat te denken van die Feyenoordgast . Geflipt met slippers aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs op Facebook hahaBest een aardige man ja
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nummers stonden eerst op hyves (:') ) en zijn hele naam werd genoemd in dat programma natuurlijk. Dus even telefoongids opzoeken en tadaaa
Of die Ajax supporters die alleen naar een bekerpotje tegen Noordwijk gingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht wel . Of wat te denken van die Feyenoordgast . Geflipt met slippers aan
Ja voor als je hem wil boeken om op te treden.quote:
Wat is The Conjuring?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:43 schreef Fylax het volgende:
Wisten jullie dat er een spinoff van The Conjuring komt?
Nee JR geen pics aub
Moet je eens kijken joh wat voor grijns die krijgt als die Ajax hoortquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die Ajax supporters die alleen naar een bekerpotje tegen Noordwijk gingen
Jostiband optreden ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja voor als je hem wil boeken om op te treden.
Dit doet me denken aan de Lex Immers Voetbalschool.
Blijft leuk
Oh nja er komt een spinoff van de pop die je in het begin zag. (Geen pics plaatsen aub)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel van gehoord, nooit gezien.
Had toch ook iets gemaakt voor de Boer toen? Een liedjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je eens kijken joh wat grijns die krijgt als die Ajax hoort![]()
![]()
Mis!quote:
De enige horrorpop die ik ken is Chuckyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh nja er komt een spinoff van de pop die je in het begin zag. (Geen pics plaatsen aub)
Oh zoek maar op google annabelle the conjuring nogmaals geen pics plaatsen plzquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige horrorpop die ik ken is Chucky
Liedje ja , en Blind ging toen dat cdtje in ontvangst nemen (gelijk weggeflikkerd natuurlijk)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had toch ook iets gemaakt voor de Boer toen? Een liedje
[..]
Mis!
(zie je wat een leuke verwijzing naar Immers dit is)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh zoek maar op google annabelle the conjuring nogmaals geen pics plaatsen plz
Die Blind was nog lekker aan het glibberen toen bij Ajaxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liedje ja , en Blind ging toen dat cdtje in ontvangst nemen (gelijk weggeflikkerd natuurlijk)
Grappige verwijzing hehe
Van 1986 tot 2011 zat die te glibberen , best knap z,on lange tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Blind was nog lekker aan het glibberen toen bij Ajax![]()
Wat moet je ook met die cd's joh
Gewoon in de kleedkamer aanzetten voor de CL wedstrijden, even met de beide pootjes op de grond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van 1986 tot 2011 zat die te glibberen , best knap z,on lange tijd.
Had nog best graag willen luisteren naar die bagger .![]()
Die krijgen een depressie als ze weten wat voor soort volk hun supporters zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon in de kleedkamer aanzetten voor de CL wedstrijden, even met de beide pootjes op de grond.
Ach de supporters krijgen een depressie als ze die gasten elke week zien spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die krijgen een depressie als ze weten wat voor soort volk hun supporters zijn
4-1 BAMquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:54 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gewoon zeggen tegen hem dat psv gaat winnen zondag dan is het goed.
Vak410 krijgt een depressie als ze geen vuurwerk en andere shit mogen afstekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de supporters krijgen een depressie als ze die gasten elke week zien spelen.
Zo vullen we elkaar goed aan.
Die zijn alleen maar met hun eigen egootje bezig en totaal niet om het team te supporteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vak410 krijgt een depressie als ze geen vuurwerk en andere shit mogen afsteken
Over voetbal kan je vrij weinig verkeerd zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef Fylax het volgende:
Ik ga niks over voetbal zeggen voordat ik iets verkeerd zeg
Oh..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over voetbal kan je vrij weinig verkeerd zeggen.
Misschien moeten ze maar een eigen team oprichten . Lekker voetballen tegen Nieuw-Sloten bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn alleen maar met hun eigen egootje bezig en totaal niet om het team te supporteren.
Ik walg daarvan.
FC Blote Bassiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien moeten ze maar een eigen team oprichten . Lekker voetballen tegen Nieuw-Sloten bijvoorbeeld
idk -_-quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:00 schreef Fylax het volgende:
Waarom gaat het 's nachts altijd over voetbal hier?
Omdat het in de nacht tijd is voor PowerLoungen en mij om bij te kletsen over onze dag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:00 schreef Fylax het volgende:
Omdat voetbalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:00 schreef Fylax het volgende:
Aha okequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het in de nacht tijd is voor PowerLoungen en mij om bij te kletsen over onze dag.
Het Zonnedaelse dameselftal tegen de Hennie-Kareltje Combinatiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FC Zonnedaal tegen SC Assen-Oost
De tennisclub tegen Arnolds Rijschoolquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Zonnedaelse dameselftal tegen de Hennie-Kareltje Combinatie
Zal wel een skeere speler zijn Overmars kennendequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:03 schreef Tassendief het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd voor wie ajax nu gaat
Het inparkeren krijg je steeds beter onder de kniequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De tennisclub tegen Arnolds Rijschool
Berbatovquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:03 schreef Tassendief het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd voor wie ajax nu gaat
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk het lijstje uit de OP al ingevuld?
Niemand rijdt in Sjonnie,s wagen behalve Sjonniequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het inparkeren krijg je steeds beter onder de knie
En dan staat de radio altijd op zo'n wijvenzenderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand rijdt in Sjonnie,s wagen behalve Sjonnie
Vind je dat lijstje niet leuk dan?quote:
Ik zal jou eens invullenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:05 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dan ga ik het maar even invullen.
Voetgangers, voorsorteren , linksaf , rechtsafquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan staat de radio altijd op zo'n wijvenzender
Het is gewoon wat standaard en je kan het nergens teruglezen van anderen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je dat lijstje niet leuk dan?
[..]
PANIEKquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voetgangers, voorsorteren , linksaf , rechtsaf
Ja ik had ook een leuker lijstje gemaakt hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is gewoon wat standaard en je kan het nergens teruglezen van anderen ?
Giovanni Simeone, FM-heldje welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke River Plate speler is dat?
Arnold doet bijna voor nop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PANIEK
[..]
Ja ik had ook een leuker lijstje gemaakt hoor.
En dat bewaren van de rest is misschien wel een goed idee voor in de OP.
Etsuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:13 schreef Etsu het volgende:
Hoi JR.
Doet me goed om te zien dat je er bent
Die spoort dus nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Giovanni Simeone, FM-heldje wel
Het doet mij ook goed om te zien dat ik er weer benquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:13 schreef Etsu het volgende:
Hoi JR.
Doet me goed om te zien dat je er bent
Arnold kan alleen zelf niet rijden, dan dringt hij zijn rijstijl alleen maar op aan zijn leerlingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arnold doet bijna voor nop.
Zou tof zijn als iemand al die lijstjes heeft bewaard
Douw hem in z,n 1 , zachtjes laten optrekken .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arnold kan alleen zelf niet rijden, dan dringt hij zijn rijstijl alleen maar op aan zijn leerlingen.
Ja ik zal het eens even navragen bij inso en sof, want dat zijn toch een beetje de scheppers van deze chat.
Net als die Balantaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In FM gaat hij juist als een trein.
Denk niet dat zij al die lijstjes hebben opgeslagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Douw hem in z,n 1 , zachtjes laten optrekken .
Dat is mooi . Want op deze manier kan niet iedereen die lijstjes inkijken . (of je moet alles doorspitten)
Tijd voor REVOLUTIEquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Douw hem in z,n 1 , zachtjes laten optrekken .
Dat is mooi . Want op deze manier kan niet iedereen die lijstjes inkijken . (of je moet alles doorspitten)
Denk het eerlijk gezegd ook niet..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk niet dat zij al die lijstjes hebben opgeslagen
Was , update heeft hem verneuktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was daadwerkelijk een baasje.
Ik ging expres een uur weg zodat je mij kon inhalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Fylax het volgende:
en we staan in de top 2
[ afbeelding ] Top 100 van 22-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (4005)
01 250 JR-Style-93 6.24%
02 169 Fylax 4.22%
Had hem alleen gehaald toen FM net uit wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was , update heeft hem verneukt
Revolutie is niet altijd slecht, het zorgt voor wat verfrissing in de zaak.quote:
Ik wil je wel inhalen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging expres een uur weg zodat je mij kon inhalen
[..]
Had hem alleen gehaald toen FM net uit was
Daarna was ik meestal te laat
[..]
Revolutie is niet altijd slecht, het zorgt voor wat verfrissing in de zaak.
Of we delen gewoon Ola raketjes uit, kan ook.
Als we ff een uurtje overdag afspreken dat jij een uur niets post en ik kei veel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom stel je een vraag die alleen jij kan beantwoorden.
Of we delen een gelukspakketje uit voor 20 gulden . hoefijzer van blik etcquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of we delen gewoon Ola raketjes uit, kan ook.
Ik ben meestal pas rond 14.00 uur wakker, dus leef je uit tot die tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als we ff een uurtje overdag afspreken dat jij een uur niets post en ik kei veel.
Anders kan er altijd nog voor een superdeluxe knalpakket gezorgd worden voor oudjaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of we delen een gelukspakketje uit voor 20 gulden . hoefijzer van blik etc
Ik meestal ook pas. Maar oke ik zet de wekker welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meestal pas rond 14.00 uur wakker, dus leef je uit tot die tijd.
[..]
Anders kan er altijd nog voor een superdeluxe knalpakket gezorgd worden voor oudjaar.
Dat is mooi want Amerika is het land van de ongekende mogelijkhedenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Anders kan er altijd nog voor een superdeluxe knalpakket gezorgd worden voor oudjaar.
nu pasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:35 schreef Tassendief het volgende:
JONGENS IK HEB DE LIJST INGEVULD!!!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik meestal ook pas. Maar oke ik zet de wekker wel
Daar heerst een vrouwenoverschot wist je dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is mooi want Amerika is het land van de ongekende mogelijkheden
Nou we zijn allemaal razend benieuwd hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:35 schreef Tassendief het volgende:
JONGENS IK HEB DE LIJST INGEVULD!!!!
ook geaardheid erbij zetten voor etsu aubquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:36 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mobiel deed een beetje raar haperen enzo
A Drink ? We gaan Sjanniequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Daar heerst een vrouwenoverschot wist je dat?
Kees , die tank staat hier .. Niet in Nederlandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen wij die Amerikanen eens leren wat lekker eten is.
How is this called? A bitterball
quote:
Versturen per faxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kees , die tank staat hier .. Niet in Nederland
Meenemen als handbagage
Lekkere tettnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Versturen per fax
We are from the Roosenvelt Foundation, nice to meet you.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekkere tettn
En jij moet helemaal oppassen schijtbak
He pipo kan je niet uitkijken ? Ja en daar een broer vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We are from the Roosenvelt Foundation, nice to meet you.
Wat is dit Johnny, toch niet een of andere collecte hè.
I am Jacques van Kooten and I have a flat band and sit fast in the trafficquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
He pipo kan je niet uitkijken ? Ja en daar een broer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:48 schreef Tassendief het volgende:
Aardig lijstje, kan er mee door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
For years now ive had this problem , no ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
I am Jacques van Kooten and I have a flat band and sit fast in the traffic
Je moet een celebrity crush hebben & geaardheid ook nog ff aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Vuule communist .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel goedRED ONS HENNIEGOD
Hello this is Johnny and this is my family and we are from Hollandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
For years now ive had this problem , no ?
Down there
Yo who the fuck do you think you are ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hello this is Johnny and this is my family and we are from Holland
Het enige wat jij moet leren is "Mister, not before we are married"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yo who the fuck do you think you are ?
The partridge family ?
How are youu toodaayyyyyyyyyyyyyyyyy ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige wat jij moet leren is "Mister, not before we are married"
En wat wat betekend dat?
Dat jij het hele jaar met een chagrijnige kop rondloopt
Als dat hotel nou maar wat isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
How are youu toodaayyyyyyyyyyyyyyyyy ?
Can you bring meeeeeeeee to theeeeee hotellllll ?
Thank yooou veryy mucchhhhhhh
Fylax ik geef je één tip. Zorg dat als je posts van kwaliteit zijn en probeer niet alleen maar dingen te zeggen om je postaantal omhoog te krijgen.quote:
Er bestaan ook Aart Staartjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:57 schreef Tassendief het volgende:
Even een nutteloos weetje: Er bestaan ook aardperen.
Ja maar heb wel afwisseling nodig met een kut post.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax ik geef je één tip. Zorg dat als je posts van kwaliteit zijn en probeer niet alleen maar dingen te zeggen om je postaantal omhoog te krijgen.
Pak je toch even mee zo.
Zeg nou maar je geaardheid en celebirty crushquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:57 schreef Tassendief het volgende:
Even een nutteloos weetje: Er bestaan ook aardperen.
Waar is jouw lijstje eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeg nou maar je geaardheid en celebirty crush
Dit is alleen geldig als je ook daadwerkelijk een kut post.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar heb wel afwisseling nodig met een kut post.
Wat een eikel he en daar moet je nou een jaar mee op vakantie .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat hotel nou maar wat is
Als die kamers nou maar wat zijn
die kleine rotflessies, daar word je toch niet gezond van
Mijn lijstje staat in het topic van 2 maanden terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is jouw lijstje eigenlijk?
[..]
Dit is alleen geldig als je ook daadwerkelijk een kut post.
Zoek hem eventjes op danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn lijstje staat in het topic van 2 maanden terug
Geaardheid: Heteroquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeg nou maar je geaardheid en celebirty crush
Rustig Kees we benne nette mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een eikel he en daar moet je nou een jaar mee op vakantie .
Misschien kunnen we hem vullen met whiskey van ma
Dit is nou de aids van het niet hebben van de lijstjes in de OPquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn lijstje staat in het topic van 2 maanden terug
Jup..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is nou de aids van het niet hebben van de lijstjes in de OP
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Geaardheid: Hetero
Celebrity: Alice Eve
Waarom?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup..
Mijn lijstje was trouwens afgekeurd
Mijn lijstje is nooit beoordeeld voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup..
Heeft wel iets asociaals he ? dat buuten slaopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rustig Kees we benne nette mensen
Wel sjef namens de hele familie, bedankt voor de gastvrijheid
Door wie en waarom ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup..
Er is niks verkeerds aan ,maar hij moest mijn lijstje ook niet .quote:
Wie gaat er nou weg zonder iets te zeggen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft wel iets asociaals he ? dat buuten slaopen.
Lekker op de eerste dag zuurkool met worst
Mijne omdat geen politieke voorkeur volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is niks verkeerds aan ,maar hij moest mijn lijstje ook niet .
Wss omdat ik religie haat
Aardig lijstje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:03 schreef Fylax het volgende:
Naam - Nick
Leeftijd - Word op 8 juli 15
religie - Faith of the Seven
burgerlijke staat - Tienerrelatie
hoogst genoten opleiding - Ja weet ik veel wat dat is. Ik zit in 3VMBO-T
woonplaats/province - nijmegen
voetbalclub - geen
favoriete drankje - cola
favoriete film - Heb ik niet
lievelingsdier - Konijn
lievelingskleur - Blauw
politieke voorkeur - Geen idee
mijn afgekeurde lijstje gevonden dankzij FOK! Sherlock
Boeiend, ik heb alles het tegenovergestelde van Insoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is niks verkeerds aan ,maar hij moest mijn lijstje ook niet .
Wss omdat ik religie haat
Geen waarde hechten aan zijn meningquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijne omdat geen politieke voorkeur volgens mij.
Dankje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig lijstje.
[..]
Boeiend, ik heb alles het tegenovergestelde van Inso
Ik weet alleen dat ik progressief ben, maar verder verdiep ik me er ook weinig in. Alle partijen hebben hun voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijne omdat geen politieke voorkeur volgens mij.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen waarde hechten aan zijn mening
Best een goed lijstje hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:03 schreef Fylax het volgende:
Naam - Nick
Leeftijd - Word op 8 juli 15
religie - Faith of the Seven
burgerlijke staat - Tienerrelatie
hoogst genoten opleiding - Ja weet ik veel wat dat is. Ik zit in 3VMBO-T
woonplaats/province - nijmegen
voetbalclub - geen
favoriete drankje - cola
favoriete film - Heb ik niet
lievelingsdier - Konijn
lievelingskleur - Blauw
politieke voorkeur - Geen idee
mijn afgekeurde lijstje gevonden dankzij FOK! Sherlock
Zeker niet over religie nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen waarde hechten aan zijn mening
Heb je je eigen nummer opgenomen ja?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:06 schreef Fylax het volgende:
Ik zie nu pas dat er staat Tienerrelatie maar ik ben inmiddels weer single.
06 sekslijnnummers zijn trouwens ook best lang .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weg zonder iets te zeggen?
Sommige mensen hebben totaal geen opvoeding genoten
Huh?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je je eigen nummer opgenomen ja?
Ik ben jaloers op Max.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Max kan zijn handjes niet boven de lakens houden vanavond.
My waaayyyy oh myy agaaiinnnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
06 sekslijnnummers zijn trouwens ook best lang .
1 of ander groot park
Laat maar.quote:
Ik krijg het er altijd een beetje benauwd van.quote:
Ga jij je maar inschrijven voor Brugklas, misschien mag jij dan ook even met je vingers in Anouk zittenquote:
Ik durf niet en waarschijnlijk ben ik telaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat maar.
[..]
Ik krijg het er altijd een beetje benauwd van.
[..]
Ga jij je maar inschrijven voor Brugklas, misschien mag jij dan ook even met je vingers in Anouk zitten
Nog even over de 300 heen en dan kunnen we gaan slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:10 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 22-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (4418)
001 288 JR-Style-93 6.52%
002 246 Fylax 5.57%
Nog steeds eerste JR
Je moet je angsten gewoon lekker opzij zetten gvd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik durf niet en waarschijnlijk ben ik telaat.
Wij willen ook groag first reet zittenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
My waaayyyy oh myy agaaiinnn
Show your tits! Hey show some respect for my sister
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet je angsten gewoon lekker opzij zetten gvd.
Jehova,s moeten gelijk een paar kogels krijgen , wonen tegenover mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg het er altijd een beetje benauwd van.
[..]
Mevrouw kan u uw sigaar uitdoen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij willen ook groag first reet zitten
Ervaring is niet belangrijk zeggen ze tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Theaterschool is failliet of hun leerlingen zijn kk slecht
Komen die ook elke dag langs om je te proberen te bekeren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jehova,s moeten gelijk een paar kogels krijgen , wonen tegenover mij
Even raampie open en buuten de plee hangen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mevrouw kan u uw sigaar uitdoen?
Zeg waar bemoei jij je eigenlijk mee?
De andere passagiers hebben er last van
Dan zet je toch even een raampie open meid
Volgens Google zijn ze gevestigd in Amsterdamquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word dat opgenomen op Tuvalu heel? Dat is ook ver vliegen
Anders komt er ook niemandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ervaring is niet belangrijk zeggen ze toch
Jij ziet er wel leuk uit ja en vooral voor tv.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom die leeftijdslimiet, ik kan ook wel door als brugklasser. En ik acteer beter als die sufkutten uit die eerste serie.
Misschien als Docent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom die leeftijdslimiet, ik kan ook wel door als brugklasser. En ik acteer beter als die sufkutten uit die eerste serie.
Nee , ze zijn bang .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen die ook elke dag langs om je te proberen te bekeren?
rot op met die doekiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even raampie open en buuten de plee hangen.
Effe move ja
Geef hier die aftershave
Jammer dat ik te oud benquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:15 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Volgens Google zijn ze gevestigd in Amsterdam
Ik zou Anouk zo inpakken met mijn onweerstaanbare uiterlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij ziet er wel leuk uit ja en vooral voor tv.#nohomo
Of als bovenbouwer die brugklassers trollt.quote:
Dat ze in de hel terecht komen zekerquote:
Die hebben ze ook maar uit de supermarkt geplukt.quote:
hey sjakie wat lees jij nou, de playgirl?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hey brother what,s you doing down there
Wil ze wel een handje helpen om daar te komen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat ze in de hel terecht komen zeker![]()
![]()
![]()
Pics van Paxgodquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:18 schreef Fylax het volgende:
Paxcon ziet er ook wel leuk uit en zou ook wel mee kunnen spelen#nohomo
Ik doe graag met je mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wil ze wel een handje helpen om daar te komen hoor
huhquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:19 schreef Mortaxx het volgende:
Anders komt Fylax altijd te vroeg Hehehehehe
1 of andere zwerver liep met zijn dronken kop tegen een autoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
hey sjakie wat lees jij nou, de playgirl?
Vraag maar aan Pax, ik kreeg laatst echt een leuke foto hij ziet er wel goed uit hoor. Ik had het wel geweten als ik een meisje was.quote:
Wat goed is komt snel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:19 schreef Mortaxx het volgende:
Anders komt Fylax altijd te vroeg Hehehehehe
kijk hem nou een dutje doen in het gras en zijn klanten zitten zo met koude pizza'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 of andere zwerver liep met zijn dronken kop tegen een auto
Ja je moet uitkijken met die gasten, voor je het weet heb je een deuk in je wagen
Ik zal Paxcon binnenkort eens dwingen tot een date.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vraag maar aan Pax, ik kreeg laatst echt een leuke foto hij ziet er wel goed uit hoor. Ik had het wel geweten als ik een meisje was.
Doe dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kijk hem nou een dutje doen in het gras en zijn klanten zitten zo met koude pizza's
[..]
Ik zal Paxcon binnenkort eens dwingen tot een date.
Ga je dan bowlen met Paxconquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kijk hem nou een dutje doen in het gras en zijn klanten zitten zo met koude pizza's
[..]
Ik zal Paxcon binnenkort eens dwingen tot een date.
Move sjannie. Oh nee , uitkijken vuil krengquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zeg vader wat moet datquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Move sjannie. Oh nee , uitkijken vuil kreng
Nee ielquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent meer wat voor demonfromheaven
Dit kan ik ook bevestigen. Foto's van JRquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zal veranderen zodra hij mijn selfies heeft gezien.
Beetje facial aesthetics dan want met 1,75 en 55 kg maak je weinig indrukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zal veranderen zodra hij mijn selfies heeft gezien.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit kan ik ook bevestigen. Foto's van JR
Ik ben het levende bewijs dat je geen sportschoolfiguur nodig hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje facial aesthetics dan want met 1,75 en 55 kg maak je weinig indruk
Picsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het levende bewijs dat je geen sportschoolfiguur nodig hebt.
Geinig, ik dacht dat we gingen inbreken wist ik veel dat je die troep kwijt wildequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks aan de hand wachtmeester
Ik eet veel, denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En 15 dus is hoop. Ga veel eten
Had ik dat maar gedaan in puberteit
Hoe groot ben jij dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent nog in de groei, dus je zal mij waarschijnlijk inhalen.
Krijg nou tering .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geinig, ik dacht dat we gingen inbreken wist ik veel dat je die troep kwijt wilde
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent nog in de groei, dus je zal mij waarschijnlijk inhalen.
Alsof dat helpt, ligt gewoon aan de genen die je hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En 15 dus is hoop. Ga veel eten
Had ik dat maar gedaan in puberteit
Ik eet heel vaak grote kapsalonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee doe je niet. Tel je kcal eens
Maar die schatten je altijd langer dan dat je werkelijk wordt..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankje. de GGD zegt dat ik 175/180 word
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die schatten je altijd langer dan dat je werkelijk wordt..
Onzin. Ik ben tijdens puberteit gewoon ondervoed geweest. Misschien 800 kcal per dagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof dat helpt, ligt gewoon aan de genen die je hebt.
en we beginnen met ons openingsbod met 2,50quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg nou tering .
825.000 Sjannie , welkom bij de club
Sorry is nu te laat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sorry voor killing the dream
DM facebookquote:
Bij mij schatten ze me juist kleiner als dat ik ben geworden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die schatten je altijd langer dan dat je werkelijk wordt..
Hoelang ben jij dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben tijdens puberteit gewoon ondervoed geweest. Misschien 800 kcal per dag
Gulden nog wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en we beginnen met ons openingsbod met 2,50
hé johnny dat is een daalder, dan kunnen wij ook nog meedoen
kees dat betekend 250 DUIZEND gulden
dan*quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DM facebook
[..]
Bij mij schatten ze me juist kleiner als dat ik ben geworden.
Dat is troep. Neem volle melk en ongezouten noten.quote:
Heb jij dat vlees bij Koareltje gekocht ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en we beginnen met ons openingsbod met 2,50
hé johnny dat is een daalder, dan kunnen wij ook nog meedoen
kees dat betekend 250 DUIZEND gulden
Okiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is troep. Neem volle melk en ongezouten noten.
Je penis kan nu ook nog groeien hè. Misschien motiveert dat
luckyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Bij mij schatten ze me juist kleiner als dat ik ben geworden.
maar dat past niet in de koelkastquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb jij dat vlees bij Koareltje gekocht ?
1ste klas restjesvlees
En hoe zwaar?quote:
Wel in onze 5sterren vrieskistquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dat past niet in de koelkast
[..]
61quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dat past niet in de koelkast
[..]
En hoe zwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |