Gewoon in de kleedkamer aanzetten voor de CL wedstrijden, even met de beide pootjes op de grond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van 1986 tot 2011 zat die te glibberen , best knap z,on lange tijd.
Had nog best graag willen luisteren naar die bagger .![]()
Die krijgen een depressie als ze weten wat voor soort volk hun supporters zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon in de kleedkamer aanzetten voor de CL wedstrijden, even met de beide pootjes op de grond.
Ach de supporters krijgen een depressie als ze die gasten elke week zien spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die krijgen een depressie als ze weten wat voor soort volk hun supporters zijn
4-1 BAMquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:54 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gewoon zeggen tegen hem dat psv gaat winnen zondag dan is het goed.
Vak410 krijgt een depressie als ze geen vuurwerk en andere shit mogen afstekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de supporters krijgen een depressie als ze die gasten elke week zien spelen.
Zo vullen we elkaar goed aan.
Die zijn alleen maar met hun eigen egootje bezig en totaal niet om het team te supporteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vak410 krijgt een depressie als ze geen vuurwerk en andere shit mogen afsteken
Over voetbal kan je vrij weinig verkeerd zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef Fylax het volgende:
Ik ga niks over voetbal zeggen voordat ik iets verkeerd zeg
Oh..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over voetbal kan je vrij weinig verkeerd zeggen.
Misschien moeten ze maar een eigen team oprichten . Lekker voetballen tegen Nieuw-Sloten bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn alleen maar met hun eigen egootje bezig en totaal niet om het team te supporteren.
Ik walg daarvan.
FC Blote Bassiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien moeten ze maar een eigen team oprichten . Lekker voetballen tegen Nieuw-Sloten bijvoorbeeld
idk -_-quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:00 schreef Fylax het volgende:
Waarom gaat het 's nachts altijd over voetbal hier?
Omdat het in de nacht tijd is voor PowerLoungen en mij om bij te kletsen over onze dag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:00 schreef Fylax het volgende:
Omdat voetbalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:00 schreef Fylax het volgende:
Aha okequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het in de nacht tijd is voor PowerLoungen en mij om bij te kletsen over onze dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |