quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:48 schreef Tassendief het volgende:
Je moet een celebrity crush hebben & geaardheid ook nog ff aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:48 schreef Tassendief het volgende:
Vuule communist .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel goedRED ONS HENNIEGOD
Hello this is Johnny and this is my family and we are from Hollandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
For years now ive had this problem , no ?
Down there
Yo who the fuck do you think you are ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hello this is Johnny and this is my family and we are from Holland
Het enige wat jij moet leren is "Mister, not before we are married"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yo who the fuck do you think you are ?
The partridge family ?
How are youu toodaayyyyyyyyyyyyyyyyy ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige wat jij moet leren is "Mister, not before we are married"
En wat wat betekend dat?
Dat jij het hele jaar met een chagrijnige kop rondloopt
Als dat hotel nou maar wat isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
How are youu toodaayyyyyyyyyyyyyyyyy ?
Can you bring meeeeeeeee to theeeeee hotellllll ?
Thank yooou veryy mucchhhhhhh
Fylax ik geef je één tip. Zorg dat als je posts van kwaliteit zijn en probeer niet alleen maar dingen te zeggen om je postaantal omhoog te krijgen.quote:
Er bestaan ook Aart Staartjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:57 schreef Tassendief het volgende:
Even een nutteloos weetje: Er bestaan ook aardperen.
Ja maar heb wel afwisseling nodig met een kut post.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax ik geef je één tip. Zorg dat als je posts van kwaliteit zijn en probeer niet alleen maar dingen te zeggen om je postaantal omhoog te krijgen.
Pak je toch even mee zo.
Zeg nou maar je geaardheid en celebirty crushquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:57 schreef Tassendief het volgende:
Even een nutteloos weetje: Er bestaan ook aardperen.
Waar is jouw lijstje eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeg nou maar je geaardheid en celebirty crush
Dit is alleen geldig als je ook daadwerkelijk een kut post.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar heb wel afwisseling nodig met een kut post.
Wat een eikel he en daar moet je nou een jaar mee op vakantie .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat hotel nou maar wat is
Als die kamers nou maar wat zijn
die kleine rotflessies, daar word je toch niet gezond van
Mijn lijstje staat in het topic van 2 maanden terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is jouw lijstje eigenlijk?
[..]
Dit is alleen geldig als je ook daadwerkelijk een kut post.
Zoek hem eventjes op danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn lijstje staat in het topic van 2 maanden terug
Geaardheid: Heteroquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeg nou maar je geaardheid en celebirty crush
Rustig Kees we benne nette mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een eikel he en daar moet je nou een jaar mee op vakantie .
Misschien kunnen we hem vullen met whiskey van ma
Dit is nou de aids van het niet hebben van de lijstjes in de OPquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn lijstje staat in het topic van 2 maanden terug
Jup..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is nou de aids van het niet hebben van de lijstjes in de OP
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Geaardheid: Hetero
Celebrity: Alice Eve
Waarom?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup..
Mijn lijstje was trouwens afgekeurd
Mijn lijstje is nooit beoordeeld voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup..
Mijn lijstje was trouwens afgekeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |