Arnold doet bijna voor nop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PANIEK
[..]
Ja ik had ook een leuker lijstje gemaakt hoor.
En dat bewaren van de rest is misschien wel een goed idee voor in de OP.
Etsuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:13 schreef Etsu het volgende:
Hoi JR.
Doet me goed om te zien dat je er bent
Die spoort dus nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Giovanni Simeone, FM-heldje wel
Het doet mij ook goed om te zien dat ik er weer benquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:13 schreef Etsu het volgende:
Hoi JR.
Doet me goed om te zien dat je er bent
Arnold kan alleen zelf niet rijden, dan dringt hij zijn rijstijl alleen maar op aan zijn leerlingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arnold doet bijna voor nop.
Zou tof zijn als iemand al die lijstjes heeft bewaard
Douw hem in z,n 1 , zachtjes laten optrekken .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arnold kan alleen zelf niet rijden, dan dringt hij zijn rijstijl alleen maar op aan zijn leerlingen.
Ja ik zal het eens even navragen bij inso en sof, want dat zijn toch een beetje de scheppers van deze chat.
Net als die Balantaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In FM gaat hij juist als een trein.
Denk niet dat zij al die lijstjes hebben opgeslagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Douw hem in z,n 1 , zachtjes laten optrekken .
Dat is mooi . Want op deze manier kan niet iedereen die lijstjes inkijken . (of je moet alles doorspitten)
Tijd voor REVOLUTIEquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Douw hem in z,n 1 , zachtjes laten optrekken .
Dat is mooi . Want op deze manier kan niet iedereen die lijstjes inkijken . (of je moet alles doorspitten)
Denk het eerlijk gezegd ook niet..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk niet dat zij al die lijstjes hebben opgeslagen
Was , update heeft hem verneuktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was daadwerkelijk een baasje.
Ik ging expres een uur weg zodat je mij kon inhalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Fylax het volgende:
en we staan in de top 2
[ afbeelding ] Top 100 van 22-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (4005)
01 250 JR-Style-93 6.24%
02 169 Fylax 4.22%
Had hem alleen gehaald toen FM net uit wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was , update heeft hem verneukt
Revolutie is niet altijd slecht, het zorgt voor wat verfrissing in de zaak.quote:
Ik wil je wel inhalen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging expres een uur weg zodat je mij kon inhalen
[..]
Had hem alleen gehaald toen FM net uit was
Daarna was ik meestal te laat
[..]
Revolutie is niet altijd slecht, het zorgt voor wat verfrissing in de zaak.
Of we delen gewoon Ola raketjes uit, kan ook.
Als we ff een uurtje overdag afspreken dat jij een uur niets post en ik kei veel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom stel je een vraag die alleen jij kan beantwoorden.
Of we delen een gelukspakketje uit voor 20 gulden . hoefijzer van blik etcquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of we delen gewoon Ola raketjes uit, kan ook.
Ik ben meestal pas rond 14.00 uur wakker, dus leef je uit tot die tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als we ff een uurtje overdag afspreken dat jij een uur niets post en ik kei veel.
Anders kan er altijd nog voor een superdeluxe knalpakket gezorgd worden voor oudjaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of we delen een gelukspakketje uit voor 20 gulden . hoefijzer van blik etc
Ik meestal ook pas. Maar oke ik zet de wekker welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meestal pas rond 14.00 uur wakker, dus leef je uit tot die tijd.
[..]
Anders kan er altijd nog voor een superdeluxe knalpakket gezorgd worden voor oudjaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |