Dan gaan jullie toch een kroegje verder kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
Ja eentje is depressief die ander heeft blijkbaar een eetstoornis, wist ik ook niks van en die ander had gewoon geen zin meer omdat het zo saai was.
hoe zag hij er uit?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Was wel een zootje daar. Die kerel nam doodleuk Hep zijn bestelling en vergat mij. Hij dacht dat we zouden delen.
[..]
Maar wel een lieve.
Whut. In de Subway?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
Ja eentje is depressief die ander heeft blijkbaar een eetstoornis, wist ik ook niks van en die ander had gewoon geen zin meer omdat het zo saai was.
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
Bier en tieten, sjalalalalaaa..quote:
Vinyl fapper jijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, m'n LP is weer afgelopen, even van plaat wisselen.
Niet echt een apart uiterlijk. Blond. Blauwe ogen volgens mij. Verder een beetje doorsnee. Ook niet aantrekkelijk. Ook niet echt lelijk trouwens.quote:
Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bier en tieten, sjalalalalaaa..
Daar moet een piempel in, daar moet een piemel in...
Zing jij ook?quote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]Straks word ik nog gearresteerd ofzo
We houden je in de gaten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Bang dat je je niet kunt inhouden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
ja hallo zometeen span je met peter r de vries samen ofzo en dan is paxcon nationaal bekend als pedoquote:
Hele extra dimensie aan muziek luisteren dit.quote:
het was wel leuk voor. Maar ik vind het zo irritant als ik constant degene ben die zegt: kom we gaan daarheen, zullen we hier zitten? En heel de tijd het gesprek moet leiden. Op gegeven moment zei ik gewoon niks en was het minutenlang stilquote:
zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hallo zometeen span je met peter r de vries samen ofzo en dan is paxcon nationaal bekend als pedo
Sof gaat straks wel met mij stappen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
Sof moet ik duidelijk nog even leren feesten.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet. Ik heb iets teveel noten op mijn zang.
Een goede locatie uitzoeken zou al veel helpen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
Sof moet ik duidelijk nog even leren feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |