SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Working your A-game i seequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Onafhankelijke vrouwen zijn het beste. Dan hoef je ze niet te verzorgen en alle besluiten voor ze te nemen
Ja paar keer bliksem gehad ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Regent het bij jullie ook kei en kei-hard?
Ze hebben toch een akkoord gegeven dus geen reden tot bitchen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:00 schreef Stimorol- het volgende:
Luie Turk.
Jfm nee op mn werk balen ze met mn vakantie. Drukste maand. Ik ben nieuw. Etc etc.
Dont care.
In de Ramadan snikheet en nu is het herfst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja paar keer bliksem gehad ook.
Als je komt krijg je falafel menu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nahh man, im cool. Imma stay home dawg, chill with my monkey
Niet als je zelf ook mee insluit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien is Mathy geschrokken van de opsluit-opmerking.
Als je bezorgt krijg je respect van mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je komt krijg je falafel menu.
Dat zou ik nooit doen natuurlijk. Al die kattenharen. Nee dankje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet als je zelf ook mee insluit.
Tamam is goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je bezorgt krijg je respect van mij
Oke maybe tot zo gapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou je er aan he.
Persoonlijk bezorgen graag
ja, lekker nat he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Regent het bij jullie ook kei en kei-hard?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Post dan tenminste een Turkse man!
[ afbeelding ]
Deze was een vrije interpretatie van een Eckte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had dan een echte fototurk geplaatst, geeb tekeningetje. Dwaas.
Foto van jezelf was representatiever geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze was een vrije interpretatie van een Eckte.
Nee, ik ben lelijk en lijk weinig Turks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foto van jezelf was representatiever geweest.
Waarom ben je zo boos dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jaloers ofzo? lelijke snorrenturk
Ik ben niet eens Turksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
http://www.topix.com/forum/world/cyprus/T44C2T3ECB43LEGGD
Doe je wel een beetje rustig aan?quote:
Zou het kunnen dat jij ergens in het verleden een pic van jezelf hebt geplaatst in deze reeks? Een zwart witte foto van een kerel (alleen gezicht) met halflang haar. Dacht dat ik zoiets had gezien toen ik nog niet lid was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, ik ben lelijk en lijk weinig Turks.
Die last zal ook ik immer moeten dragen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje rustig aan?
zullen we een keer samen botsen?quote:
Ooit heb ik eens een foto geplaatst van een reclamebord, toen bleek dat mijn schaduw er dus ook op terecht is gekomen en daaruit haalde oa Bilge dat ik inderdaad wel lang haar had en heeft toen nog met formules lopen spelen om lengte te bepalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat jij ergens in het verleden een pic van jezelf hebt geplaatst in deze reeks? Een zwart witte foto van een kerel (alleen gezicht) met halflang haar. Dacht dat ik zoiets had gezien toen ik nog niet lid was.
Sommigen staat het wel. De Profeet had ook lang haar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Che_ het volgende:
Sws lang haar
Beetje nichterig. En zie je een man al z'n haar borstelen n shit. Bij lang haar ziet dat er gay uit
Baris Manco was een prachtturk en had lang haar, zo lang is mijn haar ook weer nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Che_ het volgende:
Sws lang haar
Beetje nichterig. En zie je een man al z'n haar borstelen n shit. Bij lang haar ziet dat er gay uit
Aha. Dank je voor de info. Zal die pic uit je dossier halenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ooit heb ik eens een foto geplaatst van een reclamebord, toen bleek dat mijn schaduw er dus ook op terecht is gekomen en daaruit haalde oa Bilge dat ik inderdaad wel lang haar had en heeft toen nog met formules lopen spelen om lengte te bepalen
Ik bedoel lang tot de heupen / onderrug. Net als die stylist ( of wat die ook is) die blonde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sommigen staat het wel. De Profeet had ook lang haar.
Versta jij dit trouwens?
Je mag hem best bewaren, om bv vogels en orgeldraaiers te verjagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aha. Dank je voor de info. Zal die pic uit je dossier halen
Volgens mij was er iets manco bij hemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Baris Manco was een prachtturk en had lang haar, zo lang is mijn haar ook weer niet
groenappeltje 7.0quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aha. Dank je voor de info. Zal die pic uit je dossier halen
Zij is erger dan groenappeltje, niet vaak aanwezig maar houdt, naar het schijnt, alles bijquote:
Liever een klit in je haar dan ...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohmy. Enorme klit in mn haar. Dit is ernstig.
Nee het is dus kennelijk iemand andersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je mag hem best bewaren, om bv vogels en orgeldraaiers te verjagen
Inderdaad, up-to-date en een goed geheugen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zij is erger dan groenappeltje, niet vaak aanwezig maar houdt, naar het schijnt, alles bij
Wat is er met groenappeltje gebeurd trouwens, langzame kloon dood gestorven?
quote:
Ben wachtwoord vergeten van dat accountquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:59 schreef Che_ het volgende:
Wat is er met groenappeltje gebeurd trouwens, langzame kloon dood gestorven?
gatverdamme.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga maar achterin de rij staan.
Oké, jij wint. Hier nog een ongerelateerd liedje voor je...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ben wachtwoord vergeten van dat account
Ik heb een goed geheugen als het om interessante mensen gaat. Weet bijv geen kut over che.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, up-to-date en een goed geheugen.
Aha... Wat weet je nog over mij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen als het om interessante mensen gaat. Weet bijv geen kut over che.
Ben je zo geraakt door die opmerkingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen als het om interessante mensen gaat. Weet bijv geen kut over che.
Wat een romantisch lied zeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, jij wint. Hier nog een ongerelateerd liedje voor je...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Uit The Sopranos, misschien niet jullie genre maar hier kan ik zo van genieten
Deze versie is zo mogelijk nog pakkender.
Aardig watquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha... Wat weet je nog over mij?Of ben ik de test niet doorgekomen?
Ja die is iets rauwer en een duet, van duetten ben ik sowieso wel een fan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind die van Johnny Cash net iets fijner luisteren. Maar dat is wat je net zelf gewend bent denk ik.
Dan lurk je al wel lang mee. Het is volgens mij een eeuwigheid geleden dat ik mijn naam hier voor 't laatst heb genoemd.quote:
Even luisteren.quote:
No man. Vlak voordat ik lid werd had ik willekeurig op topics geklikt en gescand. Das allesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan lurk je al wel lang mee. Het is volgens mij een eeuwigheid geleden dat ik mijn naam hier voor 't laatst heb genoemd.
Geklikt. Gescand. Nooit meer vergeten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
No man. Vlak voordat ik lid werd had ik willigkeurig op topics geklikt en gescand. Das alles
Dat is toch Ayca of ben ik nou lompquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan lurk je al wel lang mee. Het is volgens mij een eeuwigheid geleden dat ik mijn naam hier voor 't laatst heb genoemd.
Nee, Ayça post niet meer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is toch Ayca of ben ik nou lomp
heb je haar weggejaagd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Ayça post niet meer.
Jij ook weer begonnen of?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neuh, druk met school enzo denk.
fijne vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:24 schreef Stimorol- het volgende:
6.27 en klaarwakker in het weekend.
#oud #werkritme #werdwakkerendachtshitmoetwerken #owhneebennu3wekenvrij #whoopwhoop
#:')quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:24 schreef Stimorol- het volgende:
#oud #werkritme #werdwakkerendachtshitmoetwerken #owhneebennu3wekenvrij #whoopwhoop
Nee. Hij wil mee denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een feesthoedje op
Wrm zou ik,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slecht van jou dan dat je m niet meeneemt.
Oeh. Could work.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn kun je hem daar dumpen en terug naar NL gaan, lekker rustig hier dan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe het niet che. Ga je spijt van krijgen
Was sarcastisch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe het niet che. Ga je spijt van krijgen
Nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we samen 4 seizoenen in 1 dag kijken dan?
Vanaf maandag heb ik alle tijd. Srs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we samen 4 seizoenen in 1 dag kijken dan?
Dat gaan we regelen dan. Whatever als Stimo nee zegt. Jij en ik zijn cool Che.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanaf maandag heb ik alle tijd. Srs.
Vanaf maandag? Why.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanaf maandag heb ik alle tijd. Srs.
Stfu, ben laatste aflevering van ss3quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omfg fuckingggg walter
Godverdomme zeg![]()
Ik ook, maar in tegenstelling tot jou moest ik de hele dag "werken" (cursus).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:24 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch please, alsof jij nooit die gedachte had.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stfu, ben laatste aflevering van ss3
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ook, maar in tegenstelling tot jou moest ik de hele dag "werken" (cursus).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben om 7.15 weer in slaap gevallen tot 10u ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeee, nu heb ik officieel een leeg gevoel.
Hoe moet ik mijn tijd nu besteden, zonder BB?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trailer ziet er goed uit ja. Maar misschien wil ik liever iets luchtigers.
Ja, maar sinds ik met BB begonnen ben, vind ik dat totaal niet leuk meer. Ben nog steeds niet verder gekomen dan de helft van de eerste aflevering van S5 (van PLL).quote:
Geef je app xquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeee, nu heb ik officieel een leeg gevoel.
Hoe moet ik mijn tijd nu besteden, zonder BB?
Als je echt iets luchtigs wil zien...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik met BB begonnen ben, vind ik dat totaal niet leuk meer. Ben nog steeds niet verder gekomen dan de helft van de eerste aflevering van S5 (van PLL).
Ik heb gehoord dat Fargo goed is. Zelf nog niet gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik met BB begonnen ben, vind ik dat totaal niet leuk meer. Ben nog steeds niet verder gekomen dan de helft van de eerste aflevering van S5 (van PLL).
Dit ziet er interessant uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je echt iets luchtigs wil zien...
Omar schijnt ook goed te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fargo goed is. Zelf nog niet gezien.
Scheer helemaal weg die "baard" van jou.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Xoxoxo.
Ik ga mijn baard trimmen een van deze dagen
Nog steeds niet gekeken zeker...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omar schijnt ook goed te zijn.
sryquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog steeds niet gekeken zeker...
Klopt! goed gecast en onconventionele verhaallijnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fargo goed is. Zelf nog niet gezien.
furio is baasquote:
Trouw je dan met me.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Scheer helemaal weg die "baard" van jou.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben om 7.15 weer in slaap gevallen tot 10u ofzo
Omdat Stimo dat zegt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:20 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom denkt men dat ik ayca ben? Velen hebben me irl gezien.
Antalya...quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:52 schreef Renesite het volgende:
Ben in Antalya. Warm hier. Morgen maar naar huis
Je komt dus terug op je post van vorige week?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dit niet zo is.
Vind ze leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Crip het volgende:
Ik ben nieuwe schoenen aan het zoeken.. maar ik wil iets dat echt sterk tegen regen en sneeuw is. En ik dacht dan haal ik meerdere paar schoenen waaronder deze die ik echt ALLEEN aan doe als het regent of sneeuwt. Kan dit? Of is dit voorschut :/ Ik vind deze schoenen sowieso retarded om zo aan de hebben als er geen regen ofzo is maar DUNNO.
[ afbeelding ]
er gaat niets boven grunn ja togquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:52 schreef Renesite het volgende:
Ben in Antalya. Warm hier. Morgen maar naar huis
Dit zijn standaard Marokkaanse meisjes met hoofddoek schoenen. Het is heel erg stereotype geworden. Please don't.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Crip het volgende:
Ik ben nieuwe schoenen aan het zoeken.. maar ik wil iets dat echt sterk tegen regen en sneeuw is. En ik dacht dan haal ik meerdere paar schoenen waaronder deze die ik echt ALLEEN aan doe als het regent of sneeuwt. Kan dit? Of is dit voorschut :/ Ik vind deze schoenen sowieso retarded om zo aan de hebben als er geen regen ofzo is maar DUNNO.
[ afbeelding ]
Ik ben ook in seizoen 3quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat kan een bananensmoothie ook heerlijk zijn na het sporten![]()
En dan nu weer door naar het derde seizoen van... Suits.
Irl would be cooler.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook in seizoen 3.
Ik vind het wel cool dat ze een Afro-Amerikaanse vrouw als hoofd van het kantoor hebben geplaatst in de serie.
Ja, maar dat gebeurt niet zo 1,2,3. Dat ze het in een Amerikaanse serie hebben geplaatst, is al heel wat.quote:
Mweh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt niet zo 1,2,3. Dat ze het in een Amerikaanse serie hebben geplaatst, is al heel wat.
Hola baby.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh.
Weinig aanbod v films trouwens op netflix
Ja, en nog een vrouw met een prachtige en krachtige uitstraling ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook in seizoen 3.
Ik vind het wel cool dat ze een Afro-Amerikaanse vrouw als hoofd van het kantoor hebben geplaatst in de serie.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit zijn standaard Marokkaanse meisjes met hoofddoek schoenen. Het is heel erg stereotype geworden. Please don't.
Ik vind ze ook niet echt mooi ofzo, maar wel beter dan boeren regenlaarzen plus ik heb altijd een abaya aan dus je ziet 3/4 van mijn schoenen toch niet. Ik wil zo puur halen omdat ze praktisch zijn in de regen en sneeuw.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lelijkste schoenen ever. Koop dan die boeren-regenlaarzen.
Vind ze zelf niet echt leuk ofzo maar wel beter dan standaard regenlaarzen :pquote:
Klopt ja. De outfits in de serie zijn ook waanzinnig mooi. Zowel die van de mannelijke als vrouwelijke rollen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, en nog een vrouw met een prachtige en krachtige uitstraling ook.
Ben sowieso wel onder de indruk van de acteerprestaties in deze serie.
Een serieuze versie van Boston Legal
Koop dan de lange versie?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik vind ze ook niet echt mooi ofzo, maar wel beter dan boeren regenlaarzen plus ik heb altijd een abaya aan dus je ziet 3/4 van mijn schoenen toch niet. Ik wil zo puur halen omdat ze praktisch zijn in de regen en sneeuw.
[..]
Vind ze zelf niet echt leuk ofzo maar wel beter dan standaard regenlaarzen :p
Ik kijk nu via Canada naar The Breakfast Clubquote:
Inderdaad jou gequote.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je mij nou gequoot of is mijn account 'm aan het flippen?
Ik heb een baard, dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ga met mathemaat trouwen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een baard, dus je bent gewaarschuwd.
Dat ik het niet ga afscherenquote:
Ik heb al genoeg shit over mij heen gekregen vanwege mijn baard,quote:
Ja ik heb dat ook altijd vlak voor ik op vakantie ga.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen om 12u.
Bleef liever in mn bed
mannen zonder baard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg shit over mij heen gekregen vanwege mijn baard,
maar er zijn genoeg vrouwen die van mijn baard houden
Specifiek van jouw baard ja? Astaghfirullah deze man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Doe foto sturen dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eerste x dat ik dit heb.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook altijd vlak voor ik op vakantie ga.later ga je het leuker vinden .
Have fun, maak je hoofd leeg en rust vooral uit.
Dat is wel aso..quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die een DM sturen en er vervolgens niet meer op reageren. GA JE BAARDEN SCHEREN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
PEUTERS MET BAARD HEBBEN EEN HORMOONSTOORNIS. OF HET ZIJN LILIPUTTERS.
Mooi zinnen worden met tijd geschreven, dus heb eens wat geduld. Ik ben aan het nadenkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die een DM sturen en er vervolgens niet meer op reageren. GA JE BAARDEN SCHEREN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wtf doe jij daarquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.
Gr gr uit de [b]hemel.[]/b
Ik was vergeten dat je bijna een metafysicus bent, mijn excuses uiteraard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mooi zinnen worden met tijd geschreven, dus heb eens wat geduld.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
MANNEN ZONDER BIPSBAARD ZIJN PEUTERS.
Waar?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.
Gr gr uit de hemel.
Damn.. is het dan niet eerder hell?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben de maagd voor de Isis mannen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een komkommer in hun reet douwen is anders best leuk
IK NIET. WERK JIJ TOEVALLIG IN DE GAMMA?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
WIE KENT HIER NORMALE HOTELS IN ISTANBUL?!
GEWOON BIJ DE TAXICHAUFF LOGEREN, EN DAARNA BIJ ZIJN BROER EN DAN OVER 9 MAANDEN EEN KINDJE UITPOEPEN ZONDER ZEKER TE WETEN WIE DE VADER IS MAAR WEL WIE DE GROOTOUDERS ZIJN.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
WIE KENT HIER NORMALE HOTELS IN ISTANBUL?!
Ja!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
IK NIET. WERK JIJ TOEVALLIG IN DE GAMMA?
Lukt primaquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar zoenen lijkt me best wel lastig.
Wow. Bitch mode?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoenen lastig vinden wanneer een jongen/man een baard heeft. Hoe oud zijn we? 12?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar zoenen lijkt me best wel lastig.
Gewoon een langer baard laten staan, dan worden de haartjes vanzelf zacht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lukt primaNiet aan te raden als je een gevoelige huid hebt.
Een vriendin heeft een vriendje waarmee ze zo nu en dan lebbert (jwz). Door zijn baard kreeg zij uitslag rond haar mond. Het was eerst nog allemaal secret en haar vader zich afvragen waarom ze opeens zo vaak uitslag had rond haar mond. De moeder vond het ook heel verdacht allemaal omdat die vriendin vaak last had van blaasontsteking te laatste tijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lukt primaNiet aan te raden als je een gevoelige huid hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een komkommer in hun reet douwen is anders best leuk
SPOILER: getekende afbeelding van vinger in anusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lekker
[ Bericht 10% gewijzigd door Fopje op 24-08-2014 22:56:54 ]
Rozijnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Milbona Greek Style Yogurt...
- gedroogde abrikozen toevoegen;
- rozijnen toevoegen;
- walnoten toevoegen;
- en een beetje honing bij doen.
Tip: altijd plassen na het lebberen!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een vriendin heeft een vriendje waarmee ze zo nu en doen lebbert (jwz). Door zijn baard kreeg zij uitslag rond haar mond. Het was eerst nog allemaal secret en haar vader zich afvragen waarom ze opeens zo vaak uitslag had rond haar mond. De moeder vond het ook heel verdacht allemaal omdat die vriendin vaak last had van blaasontsteking te laatste tijd
Nou ja die blaasontsteking kwam dus door de seks. Dat was voor jou wel duidelijk neem ik aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tip: altijd plassen na het lebberen!
Rozijnen en spruitjes erger vinden dan kanker?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:53 schreef Peunage het volgende:
2 dingen mogen van de aardbodem verdwijnen. Rozijnen en spruitjes.
En daarna dingen als kanker en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die post serieus nemen is ook best erg Sylv.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rozijnen en spruitjes erger vinden dan kanker?Ik hoop voor je dat je nooit een dierbare aan kanker zal verliezen.
Ja duhquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou ja die blaasontsteking kwam dus door de seks. Dat was voor jou wel duidelijk neem ik aan
Ik vind dit niet iets om grappen over te maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die post serieus nemen is ook best erg Sylv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rozijnen en spruitjes erger vinden dan kanker?Ik hoop voor je dat je nooit een dierbare aan kanker zal verliezen.
Oh, sorry man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blaasontsteking als gevolg van het zoenen zou wel vreemd zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou ja die blaasontsteking kwam dus door de seks. Dat was voor jou wel duidelijk neem ik aan
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dit niet iets om grappen over te maken.Begrijpelijk. Het spijt me voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk voor iedereen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat gebeurt eckt hoor ...volgens de hitkrantquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Blaasontsteking als gevolg van het zoenen zou wel vreemd zijn.
Laten we daarop hopen.quote:
Een vagina is zuur om infecties te voorkomen, dus alles wat het minder zuur maakt, zorgt voor blaasontstekingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat gebeurt eckt hoor ...volgens de hitkrantVerder ook een condoom om je tong doen om de kans op zwangerschap te verkleinen
Wat een kennis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vagina is zuur om infecties te voorkomen, dus alles wat het minder zuur maakt, zorgt voor blaasontstekingen.
We hadden vroeger een medisch encyclopedie en ik las het vroeger best vaak. Zo is dit ziekte mij altijd bijgebleven:quote:
Jaaaa, trusten!quote:
wow bizar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We hadden vroeger een medisch encyclopedie en ik las het vroeger best vaak. Zo is dit ziekte mij altijd bijgebleven:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elefantiase
Uit een boek van Nescio! Awesome schrijver.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar is jouw signature eigenlijk van?
Wanneer gaan wij samen snuifje doen wammesabi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
GEWOON BIJ DE TAXICHAUFF LOGEREN, EN DAARNA BIJ ZIJN BROER EN DAN OVER 9 MAANDEN EEN KINDJE UITPOEPEN ZONDER ZEKER TE WETEN WIE DE VADER IS MAAR WEL WIE DE GROOTOUDERS ZIJN.
gr gr
Oh, ken het niet. Ik heb een beetje de wikipedia-pagina gescreend en er zitten wel interessante dingen tussen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Uit een boek van Nescio! Awesome schrijver.
Een beflapje is aangenamer voor de tongquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef Unlabeled het volgende:
Dat gebeurt eckt hoor ...volgens de hitkrantVerder ook een condoom om je tong doen om de kans op zwangerschap te verkleinen.
Wanneer baklava in gasvorm de bakfietsfeesten in Izmir zal opluisteren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen snuifje doen wammesabi.
Breng zelf een onderwerp in dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Unlabeled weer met haar topicwending...
Werk je nog bij de NS? Heb je afgelopen week gewerkt? IK HEB JOU GEZIEEEEN.quote:
Nope. Waar zou je mij gezien hebben en wanneer?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Breng zelf een onderwerp in dan.
[..]
Werk je nog bij de NS? Heb je afgelopen week gewerkt? IK HEB JOU GEZIEEEEN.
Nee, ik geef liever commentaar vanaf de zijlijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Breng zelf een onderwerp in dan.
[..]
Ik heb jou gewoon gezien. In Amsterdam. JA JIJ WAS HET GEEF MAAR TOE.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Waar zou je mij gezien hebben en wanneer?
Ja zo ben jij inderdaad wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik geef liever commentaar vanaf de zijlijn.
Verrek, ik was inderdaad een keer in Amsterdam afgelopen week.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou gewoon gezien. In Amsterdam. JA JIJ WAS HET GEEF MAAR TOE.
Tering, ik voel me zo afgewezen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Wanneer baklava in gasvorm de bakfietsfeesten in Izmir zal opluisteren.
Voor werk?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Verrek, ik was inderdaad een keer in Amsterdam afgelopen week.
Dat is niet nodig, als het lot zo beslist zal ook gij mij zien waggelen zoals het een eckte betaamtquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Tering, ik voel me zo afgewezen.
Je kunt mij dit niet kwalijk nemen. Voel me mweh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weer in nostalgische sferen?
Waarom zou ik je het kwalijk nemen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kunt mij dit niet kwalijk nemen. Voel me mweh.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, maar daarna wel alles netjes opruimen. Ik ga slapen...
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat gebeurt eckt hoor ...volgens de hitkrantVerder ook een condoom om je tong doen om de kans op zwangerschap te verkleinen.
Dus gewoon wat zoutzuur erbij doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vagina is zuur om infecties te voorkomen, dus alles wat het minder zuur maakt, zorgt voor blaasontstekingen.
Tot zo bby!quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
Hey stimorol-, misschien kom ik je wel tegen straks op schiphol jahaha
botsautootjes?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou wel wat kapot willen maken nu.
Je bent agressief.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil jouw hoofd tot bloedens toe botsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |