fijne vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:24 schreef Stimorol- het volgende:
6.27 en klaarwakker in het weekend.
#oud #werkritme #werdwakkerendachtshitmoetwerken #owhneebennu3wekenvrij #whoopwhoop
#:')quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:24 schreef Stimorol- het volgende:
#oud #werkritme #werdwakkerendachtshitmoetwerken #owhneebennu3wekenvrij #whoopwhoop
Nee. Hij wil mee denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een feesthoedje op
Wrm zou ik,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slecht van jou dan dat je m niet meeneemt.
Oeh. Could work.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn kun je hem daar dumpen en terug naar NL gaan, lekker rustig hier dan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe het niet che. Ga je spijt van krijgen
Was sarcastisch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe het niet che. Ga je spijt van krijgen
Nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we samen 4 seizoenen in 1 dag kijken dan?
Vanaf maandag heb ik alle tijd. Srs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we samen 4 seizoenen in 1 dag kijken dan?
Dat gaan we regelen dan. Whatever als Stimo nee zegt. Jij en ik zijn cool Che.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanaf maandag heb ik alle tijd. Srs.
Vanaf maandag? Why.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanaf maandag heb ik alle tijd. Srs.
Stfu, ben laatste aflevering van ss3quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omfg fuckingggg walter
Godverdomme zeg![]()
Ik ook, maar in tegenstelling tot jou moest ik de hele dag "werken" (cursus).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:24 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch please, alsof jij nooit die gedachte had.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stfu, ben laatste aflevering van ss3
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ook, maar in tegenstelling tot jou moest ik de hele dag "werken" (cursus).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben om 7.15 weer in slaap gevallen tot 10u ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeee, nu heb ik officieel een leeg gevoel.
Hoe moet ik mijn tijd nu besteden, zonder BB?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trailer ziet er goed uit ja. Maar misschien wil ik liever iets luchtigers.
Ja, maar sinds ik met BB begonnen ben, vind ik dat totaal niet leuk meer. Ben nog steeds niet verder gekomen dan de helft van de eerste aflevering van S5 (van PLL).quote:
Geef je app xquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeee, nu heb ik officieel een leeg gevoel.
Hoe moet ik mijn tijd nu besteden, zonder BB?
Als je echt iets luchtigs wil zien...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik met BB begonnen ben, vind ik dat totaal niet leuk meer. Ben nog steeds niet verder gekomen dan de helft van de eerste aflevering van S5 (van PLL).
Ik heb gehoord dat Fargo goed is. Zelf nog niet gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik met BB begonnen ben, vind ik dat totaal niet leuk meer. Ben nog steeds niet verder gekomen dan de helft van de eerste aflevering van S5 (van PLL).
Dit ziet er interessant uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je echt iets luchtigs wil zien...
Omar schijnt ook goed te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fargo goed is. Zelf nog niet gezien.
Scheer helemaal weg die "baard" van jou.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Xoxoxo.
Ik ga mijn baard trimmen een van deze dagen
Nog steeds niet gekeken zeker...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omar schijnt ook goed te zijn.
sryquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog steeds niet gekeken zeker...
Klopt! goed gecast en onconventionele verhaallijnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fargo goed is. Zelf nog niet gezien.
furio is baasquote:
Trouw je dan met me.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Scheer helemaal weg die "baard" van jou.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben om 7.15 weer in slaap gevallen tot 10u ofzo
Omdat Stimo dat zegt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:20 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom denkt men dat ik ayca ben? Velen hebben me irl gezien.
Antalya...quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:52 schreef Renesite het volgende:
Ben in Antalya. Warm hier. Morgen maar naar huis
Je komt dus terug op je post van vorige week?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dit niet zo is.
Vind ze leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Crip het volgende:
Ik ben nieuwe schoenen aan het zoeken.. maar ik wil iets dat echt sterk tegen regen en sneeuw is. En ik dacht dan haal ik meerdere paar schoenen waaronder deze die ik echt ALLEEN aan doe als het regent of sneeuwt. Kan dit? Of is dit voorschut :/ Ik vind deze schoenen sowieso retarded om zo aan de hebben als er geen regen ofzo is maar DUNNO.
[ afbeelding ]
er gaat niets boven grunn ja togquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:52 schreef Renesite het volgende:
Ben in Antalya. Warm hier. Morgen maar naar huis
Dit zijn standaard Marokkaanse meisjes met hoofddoek schoenen. Het is heel erg stereotype geworden. Please don't.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Crip het volgende:
Ik ben nieuwe schoenen aan het zoeken.. maar ik wil iets dat echt sterk tegen regen en sneeuw is. En ik dacht dan haal ik meerdere paar schoenen waaronder deze die ik echt ALLEEN aan doe als het regent of sneeuwt. Kan dit? Of is dit voorschut :/ Ik vind deze schoenen sowieso retarded om zo aan de hebben als er geen regen ofzo is maar DUNNO.
[ afbeelding ]
Ik ben ook in seizoen 3quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat kan een bananensmoothie ook heerlijk zijn na het sporten![]()
En dan nu weer door naar het derde seizoen van... Suits.
Irl would be cooler.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook in seizoen 3.
Ik vind het wel cool dat ze een Afro-Amerikaanse vrouw als hoofd van het kantoor hebben geplaatst in de serie.
Ja, maar dat gebeurt niet zo 1,2,3. Dat ze het in een Amerikaanse serie hebben geplaatst, is al heel wat.quote:
Mweh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt niet zo 1,2,3. Dat ze het in een Amerikaanse serie hebben geplaatst, is al heel wat.
Hola baby.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh.
Weinig aanbod v films trouwens op netflix
Ja, en nog een vrouw met een prachtige en krachtige uitstraling ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook in seizoen 3.
Ik vind het wel cool dat ze een Afro-Amerikaanse vrouw als hoofd van het kantoor hebben geplaatst in de serie.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit zijn standaard Marokkaanse meisjes met hoofddoek schoenen. Het is heel erg stereotype geworden. Please don't.
Ik vind ze ook niet echt mooi ofzo, maar wel beter dan boeren regenlaarzen plus ik heb altijd een abaya aan dus je ziet 3/4 van mijn schoenen toch niet. Ik wil zo puur halen omdat ze praktisch zijn in de regen en sneeuw.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lelijkste schoenen ever. Koop dan die boeren-regenlaarzen.
Vind ze zelf niet echt leuk ofzo maar wel beter dan standaard regenlaarzen :pquote:
Klopt ja. De outfits in de serie zijn ook waanzinnig mooi. Zowel die van de mannelijke als vrouwelijke rollen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, en nog een vrouw met een prachtige en krachtige uitstraling ook.
Ben sowieso wel onder de indruk van de acteerprestaties in deze serie.
Een serieuze versie van Boston Legal
Koop dan de lange versie?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik vind ze ook niet echt mooi ofzo, maar wel beter dan boeren regenlaarzen plus ik heb altijd een abaya aan dus je ziet 3/4 van mijn schoenen toch niet. Ik wil zo puur halen omdat ze praktisch zijn in de regen en sneeuw.
[..]
Vind ze zelf niet echt leuk ofzo maar wel beter dan standaard regenlaarzen :p
Ik kijk nu via Canada naar The Breakfast Clubquote:
Inderdaad jou gequote.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je mij nou gequoot of is mijn account 'm aan het flippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |